Zobacz pełną wersję : Uniwersalny aparat do fotografowania aktów -jakie body? jaki obiektyw?
Witajcie,
od pewnego czasu zastanawiam się nad zakupem lustrzanki. Aparat ma służyć do codziennego użytku (wakacyjne wyjazdy, imprezy rodzinne, spacery, czasami jakiś mini fotoreportaż ze ślubu lub chrztu), ale przede wszystkim myślę o fotografii mojej żony, coś w tym stylu: Sesja aktu - od pomysłu do realizacji - praktyczny poradnik - Aktualności - www.SwiatAktu.pl (http://www.swiataktu.pl/sesja-aktu-od-pomyslu-do-realizacji-praktyczny-poradnik-249.html) - jak zapewne szybko się zorientowaliście nie mam zbyt dużego doświadczenia w tej dziedzinie, dlatego też proszę Was drodzy użytkownicy o radę jaki aparat i jaki obiektyw polecilibyście mi aby zacząć przygodę z fotografią. Po wizycie w jednym z supermarketów, zwróciłem uwagę na Canona 60d wraz z obiektywem 18-135 lub ten sam model wraz z 17-85. Kwota jaką chciałbym przeznaczyć na sprzęt fotograficzny to ok. 3.000-4.000 zł
Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za cenne rady,
marc_
znasz takie powiedzenie że "jak coś jest do wszystkiego..." no ale jeśli juz to 50d/60d/650d + coś ze światłem 2.8 np 17-55 od c lub 17-50 od s lub t ...
trothlik
01-04-2014, 21:47
Ja bym jeszcze pomyślał o lampie, ostatnio mi jej brakuje. No chyba że nie masz takiej potrzeby.
RobertON
01-04-2014, 21:52
60D to dobry wybór, a 70D jeszcze lepszy.
Do tego jasny obiektyw o świetle 1,4-1,8 i powinno Ci się spokojnie udać.
Foty częściej będą we wnętrzach, choć akty na łonie natury są również fajne, a jeżeli crop - to do niego tylko jasne szkła.
Moim zdaniem daruj sobie 17-85, o czym niedawno było już pisane.
Zainwestuj w lampę.
Wykorzystaj szukaczki, bo sporo było podobnych wątków:
Przeszukaj Canon-Board.info przez Google (http://maciejko.net/cbsearch/)
--- Kolejny post ---
Zanim napisałem, Koledzy byli pierwsi.
Kup gołe body i do tego jakiś jasny goły obiektyw.