PDA

Zobacz pełną wersję : Zakup lustrzanki - co wybrać ?

MichalPrz
28-03-2014, 15:18
Witam,
w najbliższym czasie zamierzam dokonać zakupu lustrzanki cyfrowej - padło na Canon'a. Fotografią zajmuję się hobbystycznie od kilku lat. Jeśli mogę to tak określić to chciałbym aby aparat był z segmentu modeli nieco bardziej zaawansowanych niż modele amatorskie. Przede wszystkim przez zakres ten rozumiem - dobrą ergonomię, wygodę w posługiwaniu się sprzętem a więc nie musi on być małych rozmiarów - wręcz przeciwnie, duży i stosunkowo ciężki sprzęt będzie mile widziany (mam dość duże dłonie i szczupłe palce), stosunkowo wytrzymałą baterię, dodatkowy, górny ekran. Z dotychczasowych kilkumiesięcznych poszukiwań, oględzin i testów wielu różnych modeli, różnych firm (choć w warunkach sklepowych ale zawsze to coś) ostatecznego wyboru będę dokonywał między modelami 650D(700D) oraz 60D. Dysponuję budżetem do 2600zł na sam korpus - zestaw obiektywów będę kupować z odrębnego funduszu także wątek ich nie dotyczy.

Główne pytanie - czy mimo wielu podobieństw (szczególnie matryca, a zatem identyczna jakość obrazka) w obu modelach duży wpływ na różnicowanie pracy i szybkości działania będzie mieć nieco starszy procesor (w modelu 60D) ?

Ponadto - chciałbym zaznaczyć, że nie zależy mi na funkcji filmowania w aparacie.

Pozdrawiam. :)

igor58
28-03-2014, 15:22
60D to dobry wybór w atrakcyjnej cenie, polecam

DrMike
28-03-2014, 15:35
60D to dobry wybór w atrakcyjnej cenie, polecam

dokladnie....60d jak na aps-c dobry sprzęt....napewno bedziesz zadowolony....w twoim budżecie szukaj w miare mlodego aparatu i z małą ilością klapnięć migawki...

Kecaj
28-03-2014, 15:59
Jeżeli 700D vs 60D to zdecydowanie ten drugi. Ale... ;) W tym budżecie spokojnie kupisz 7D z niewielkim przebiegiem, a w aps-c to najwyższy model. :)

GalaktycznyMuczaczo
28-03-2014, 16:34
60d jest spoko, bierz, temat do zamkniecia?

centur
28-03-2014, 17:29