Zobacz pełną wersję : Pomoc przy wyborze lampy błyskowej do canona 500d
Moniskaa
22-03-2014, 00:05
Witajcie,
Jestem tu nowa więc może na początku się przedstawię. Jestem Monika i fotografuję już od kilku lat ale dalej jestem jeszcze amatorem.
Potrzebuję pomocy przy wyborze lampy do canona 500d. Jest trochę informacji na ten temat w internecie ale tak naprawdę nic konkretnego. Jeżeli temat się powtórzył to przepraszam (choć sprawdzałam).
Tak jak już wspominałam szukam lampy błyskowej do canona 500d. Obecnie posiadam Nissin Speedlite Di622 jednak nie spisuje się w przypadku zdjęć na imprezach okolicznościowych.Zbyt długo się ładuje. Potrzebuję lampy która będzie szybko się ładować. Konkretnie do zdjęć podczas studniówki, wesela i innych imprez.
Słabo znam się od strony technicznej dlatego proszę o radę. Myślałam nad YONGNUO YN-565EX Canon lub canon 430ex II. Która bardziej się spełni? Może doradzicie coś lepszego? Koszt do 1000zł.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
a gdzie sprawdzxalas?
http://www.canon-board.info/lampy-blyskowe-54/lampa-do-canona-600d-94752/
http://www.canon-board.info/lampy-blyskowe-54/jaka-lampe-kupic-z-94587/
http://www.canon-board.info/lampy-blyskowe-54/jaka-lampa-zzz-92924/
http://www.canon-board.info/lampy-blyskowe-54/canon-550d-lampa-yn-560iii-93695/
milego czytania
popatrz w tym dziale ,znajdziesz tam duzo przydatnych informacji
Lampy Błyskowe (http://www.canon-board.info/lampy-blyskowe-54/)
Moniskaa
22-03-2014, 19:43
a gdzie sprawdzxalas?
http://www.canon-board.info/lampy-blyskowe-54/lampa-do-canona-600d-94752/
http://www.canon-board.info/lampy-blyskowe-54/jaka-lampe-kupic-z-94587/
http://www.canon-board.info/lampy-blyskowe-54/jaka-lampa-zzz-92924/
http://www.canon-board.info/lampy-blyskowe-54/canon-550d-lampa-yn-560iii-93695/
milego czytania
popatrz w tym dziale ,znajdziesz tam duzo przydatnych informacji
Lampy Błyskowe (http://www.canon-board.info/lampy-blyskowe-54/)
Bardzo dziękuje:)