Zobacz pełną wersję : Zlot użytkowników forum Canon-board 2014 !!! 30.05 - 1.06 - Zapraszamy!
Kochani!
Po sukcesie 1-wszego zlotu użytkowników forum Canon-board.info w zeszłym roku, z zapałem organizujemy 2-gie takie spotkanie.
Poniżej informacje jakie mamy już teraz, dopracowujemy teraz treść merytoryczną, prelegentów, sprzęt itd. Na pewno nie zawiedziemy Was atrakcjami.
Termin
30 maja – 1 czerwca 2014r. (piątek rano do niedziela popołudnie)
Miejsce
Centrum Polski, ok 10 km na wschód od Tomaszowa Mazowieckiego, miejsce już wybrane, zarezerwowane.
Ośrodek otoczony piękną polską przyrodą oferuje pokoje 1-4 osobowe w pełni wyposażone. Pełna cywilizacja. (BTW: Planujemy udać się tam niedługo na wizję lokalną aby mieć pewność ośrodka)
Program zlotu / atrakcje
---------------------------------------
Co czeka Was na kolejnym zlocie? Na pewno bardzo dużo fotografowania.:-)
- profesjonalne warsztaty fotograficzne, zarówno w studio, jak i w plenerze,
- możliwość testowania sprzętu Canon (aparaty, obiektywy)
- szeroki wybór akcesoriów fotograficznych
- prezentacje najnowszych technologii druku
- będzie coś o filmowaniu i filmowaniu lustrzankami
Przez trzy dni będziecie mogli dyskutować, wymieniać się doświadczeniami i spędzić czas w gronie pasjonatów fotografii. Podczas zlotu udostępnimy specjalnie dla Was wypożyczalnię sprzętu i studio. Uczestnicy będą mogli przychodzić wymieniać wypożyczony sprzęt oraz drukować swoje fotografie czy korzystać ze sprzętu studyjnego itp.
Tym razem chcemy mocny nacisk dać na akcesoria do fotografowania i filmowania. Aparaty i obiektywy często znacie, a akcesoria nie ma jak wypróbować. Nie chodzi o katowanie kogoś prezentacjami w PowerPoint jakiś akcesoriów ale np. praca z takim czy innym osprzętem studyjnym. Oczywiście drogie „Lki” czy bodziaki też będą w wypożyczalni.
Poniżej ogólny program, ale śledźcie ten wątek, bo stopniowo będziemy odkrywać przed Wami kolejne atrakcje, w miarę ustalania i pozyskiwania sponsorów. Trwają intensywne rozmowy, więc każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie :-). Zachęcam do wypowiedzi tutaj w wątku co chcielibyście najbardziej wypróbować czy dowiedzieć się.
Piątek 30.05.2014
---------------------
Do godziny 12.00 zjeżdżamy się i rozmieszczamy w pokojach.
12.30 – 14.00 Oficjalne rozpoczęcie (powitanie, sprawy organizacyjne, prezentacja krótka partnerów, pierwsze wypożyczenia)
14.00 Obiad
15.00 – 20.00 Blok warsztatowy - Fotografia slubna -
blyskotliwie.pl (Krzysztof Tkacz (www.matrimonio.pl) i Sebastian Małachowski (www.sebastianmalachowski.pl)
Tematyka:
Reportaż w aspekcie fotografii ślubnej – doświadczenia w pracy fotografa
Praca z modelkami w plenerze - komunikacja i zbudowanie relacji podczas zdjęć. W zależności od warunków - zdjęcia w świetle zastanym lub błyskowym.
20.00 Kolacja z ogniskiem
Sobota 31.05.2014
----------------------
9.00 Śniadanie
10.00 - 14.00 Blok warsztatowy - „Fotografia przyrody” - prowadzi: Marcin Nawrocki (www.fotolens.pl[/url)
14.00 – 15.00 Obiad
15.00 – 16.00 Prezentacja sprzętu oświetleniowego Fomei
16.00 - 20.00 Blok warsztatowy "Fotografia produktu" Poprowadzi: Paweł Klein (www.pawelklein.pl)
Tematyka:
- "CZARNE NA CZARNYM": problematyka oświetlania niestandardowych obiektów na przykładzie czarnych, szklanych opakowań kosmetyków - historia trudnego zlecenia.
- "WIRUJĄCE PŁATKI ZŁOTA": skuteczna fotografia opakowań z alkoholem - działania na nietypowym przykładzie.
- Wielopunktowe oświetlenie w portrecie modowym - stosowanie niestandardowych technik oświetleniowych.
20.00 Kolacja
21.00 Fotografia nocna dla najbardziej wytrwałych
Niedziela 1.06.2014
----------------------
9.00 – Śniadanie
10.00 – 12.00 Zarządzanie kolorem – prezentacja monitorów EIZO - przedstawiciel dystrybutora EIZO
12.00 – 13.00 Druk – prezentacja możliwości sprzętu Canon - Dariusz Skaszewski (Canon Polska)
13.00 … Podsumowanie, oficjalne zakończenie, zdanie wszystkich wypożyczonych sprzętów
Koszt uczestnictwa
Standardowy koszt udziału wynosi: 390 zł
Uwaga - termin wpłat całości - 21 maja 2014
W cenie zawiera się: pobyt od piątku rano do niedzieli po południu (nocleg w pokojach 2 lub 3 osobowych), wyżywienie (3 posiłki dziennie), wieczorne atrakcje (m.in. wspólne ognisko), ale przede wszystkim możliwość udziału w warsztatach, testach, pracach z modelkami, szkoleniach, możliwość wydruku prac testowych itp.
Cena nie zawiera:
- alkoholu
- kosztów dojazdu na miejsce zlotu
O rezerwacji miejsca decyduje wpłata 100 zł zadatku na rachunek bankowy numer:
WPŁATY:
92 1090 1098 0000 0001 1323 6883
należący do FOMAG spółka z o.o
Podając w tytule przelewu: ZLOT CB nick [imię i nazwisko]
Ilość miejsc ograniczona. Wystawiamy faktury VAT.
Kto może brać udział w zlocie?
W zlocie mogą wziąć udział pełnoletni użytkownicy forum Canon-board.info. Wymagane jest posiadanie konta na forum. Sugerujemy, aby byli to użytkownicy aparatów fotograficznych marki Canon ;-))
Jest możliwość pobytu osób towarzyszących nie uczestniczących w szkoleniach i testowaniu sprzętu. Z uwagi na to, że koszt 390 zl pokrywa zakwaterowanie i wyżywienie, raczej nie należy spodziewać się mocno niższej opłaty za osoby towarzyszące. Zależy czy i ile uzyskamy dofinansowania od sponsorów.
Jak zgłosić swój udział?
Pamiętajcie, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń. Proszę zgłaszać się w tym wątku.
Po zgłoszeniu w wątku, proszę o szczegóły zgłoszenia na adres: redakcja@canon-board.info
W zgłoszeniu należy podać:
- imię i nazwisko
- nick na forum
- telefon kontaktowy
- posiadany model aparatu cyfrowego, z którego będzie się korzystać na zlocie konkretny model sprzętu Canona, który chcielibyście przetestować (postaramy się w miarę możliwości wziąć pod uwagę Wasze preferencje)
Jeśli nie jadasz mięsa będziemy wdzięczni za poinformowanie nas o tym wcześniej (abyśmy mogli przygotować menu również dla Ciebie).
Na końcu zgłoszenia należy umieścić oświadczenie następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę FOMAG spółka z.o.o. dla potrzeb niezbędnych do organizacji wyjazdu (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz. U. Nr 133, Poz. 883).”
Potwierdzeni partnerzy i sponsorzy:
https://canon-board.info//brak.gif
[url=http://imageshack.com/a/img834/3283/9f8.gif]źródło (http://www.canon.pl)
https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://www.cyfrowe.pl)
https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://www.fomei.pl)
https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://www.eizo.pl)
-- Informacje końcowe ---
Organizatorem zlotu jest firma FOMAG spółka z.o.o z siedzibą w Gdańsku, ul. Zygmunta Czubińskiego 9/U9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany planu imprezy lub jej odwołania w przypadku braku chętnych. W tym przypadku wszelkie zadatki zostaną zwrócone uczestnikom.
W razie pytań, piszcie w tym wątku. Będziemy odpowiadać na bieżąco.
LISTA AKTUALNA UCZESTNIKÓW (24.05.2014)
Barthek1983
Bogdan
Budzik80
Canonierzysta
ciamek
Daggoth
demusic
Esensja
Fabik
Farmer1971
FBG
fristajlor
jarek
JoannaK
kkocis
lok
mysza_75
Netis
Pedro44
Respect
rkm-tom
rokado
słowiczek
szangus
wajo94
zuch
+ fomag i ekipa wspomagająca z Cyfrowe.pl
Pierwsze deklaracje udziału zgłoszone jeszcze w wątku informującym tylko o terminie i miejscu (http://www.canon-board.info/sprawy-wewnetrzne-forum-11/pierwsze-info-termin-zlotu-uzytkownikow-canon-board-info-2014r-94921/) - brawo dla zdecydowanych!
1. przemo_k
2. Sezamek
3. robhary
4. lok
5.
Zgłaszam swój udział
1. przemo_k
2. Sezamek
3. robhary
4. lok
5. zuch
6.
Też jestem chętny i proszę dopisać mnie do listy.
przemo_k
21-03-2014, 01:02
Też jestem chętny i proszę dopisać mnie do listy.
Możesz się sam dopisać. Kopiujesz listę, w oknie "odpowiedź" ją wklejasz, dopisujesz swojego nicka i kolejny punkt na następnego chętnego no i gotowe!
Kolekcjoner
21-03-2014, 02:58
Możesz się sam dopisać. Kopiujesz listę, w oknie "odpowiedź" ją wklejasz, dopisujesz swojego nicka i kolejny punkt na następnego chętnego no i gotowe!
Dopisałem 8-)
Aktualna lista:
1. przemo_k
2. Sezamek
3. robhary
4. lok
5. zuch
6. Pedro44
7.
1. przemo_k
2. Sezamek
3. robhary
4. lok
5. zuch
6. Pedro44
7. jarek
1. przemo_k
2. Sezamek
3. robhary
4. lok
5. zuch
6. Pedro44
7. jarek
8. kkocis
Farmer1971
21-03-2014, 21:06
1. przemo_k
2. Sezamek
3. robhary
4. lok
5. zuch
6. Pedro44
7. jarek
8. kkocis
9. Farmer1971
1. przemo_k
2. Sezamek
3. robhary
4. lok
5. zuch
6. Pedro44
7. jarek
8. kkocis
9. Farmer1971
10. wajo94
11.
--- Kolejny post ---
A jak bym chciał przyjechać dzień wcześniej? Czy będzie możliwość wykupienia noclegu na miejscu, oczywiście po wcześniejszym uprzedzeniu.
1. przemo_k
2. Sezamek
3. robhary
4. lok
5. zuch
6. Pedro44
7. jarek
8. kkocis
9. Farmer1971
10. wajo94
11. Esensja
12.
A jak bym chciał przyjechać dzień wcześniej? Czy będzie możliwość wykupienia noclegu na miejscu, oczywiście po wcześniejszym uprzedzeniu.
Ha, spytamy się, tego nie przewidzieliśmy ale wg mnie da się. Napiszę tu w wątku jak przyjdzie odpowiedź.
a do kiedy nalezy wplacic 100 zl przedplaty i do kiedy reszte ?
szmitkens
22-03-2014, 17:21
Cześć. Ja prawdopodobnie też się piszę :mrgreen: (będzie okazja ponownego spotkania). A czy wiadomo już kto będzie prowadził warsztaty i jakie tematy (wiem że fotograficzne, ale jaki zakres) bierzecie pod uwagę? Będę wdzięczny za info. Pozdrawiam
Budzik80
23-03-2014, 20:56
Jeżeli chodzi o podanie konkretnego modelu sprzętu który chciałbym przetestować- chodzi o aparat czy obiektywy / inne akcesoria :?:
słowiczek
23-03-2014, 21:22
Nareszcie coś się dzieje blisko mnie:) Około 10 km na wschód od Tomaszówka? To tylko Spała,jest co pocykać,5 km dalej(Inowłódz) jest odrestaurowany zamek dużego Kazia i inne ciekawe miejsca.No i dopisuję się:)
michael_key
23-03-2014, 22:28
No i dopisuję się:)
1. przemo_k
2. Sezamek
3. robhary
4. lok
5. zuch
6. Pedro44
7. jarek
8. kkocis
9. Farmer1971
10. wajo94
11. Esensja
12. słowiczek
13.
Spodobało mi się ostatnio jeżdżenie na plenery organizowane przez kogoś innego ;-)
Zatem:
1. przemo_k
2. Sezamek
3. robhary
4. lok
5. zuch
6. Pedro44
7. jarek
8. kkocis
9. Farmer1971
10. wajo94
11. Esensja
12. słowiczek
13. najeli
14.
Budzik80
24-03-2014, 21:21
1. przemo_k
2. Sezamek
3. robhary
4. lok
5. zuch
6. Pedro44
7. jarek
8. kkocis
9. Farmer1971
10. wajo94
11. Esensja
12. słowiczek
13. najeli
14. Budzik80
15.
Zgłaszam swój udział
1. przemo_k
2. Sezamek
3. robhary
4. lok
5. zuch
6. Pedro44
7. jarek
8. kkocis
9. Farmer1971
10. wajo94
11. Esensja
12. słowiczek
13. najeli
14. Budzik80
15. Daggoth
16.
Zgłaszam swój udział
1. przemo_k
2. Sezamek
3. robhary
4. lok
5. zuch
6. Pedro44
7. jarek
8. kkocis
9. Farmer1971
10. wajo94
11. Esensja
12. słowiczek
13. najeli
14. Budzik80
15. Daggoth
16. Respect
17.
Zgłaszam swój udział
1. przemo_k
2. Sezamek
3. robhary
4. lok
5. zuch
6. Pedro44
7. jarek
8. kkocis
9. Farmer1971
10. wajo94
11. Esensja
12. słowiczek
13. najeli
14. Budzik80
15. Daggoth
16. Respect
17. Fabik
18.
Zgłaszam swój udział
1. przemo_k
2. Sezamek
3. robhary
4. lok
5. zuch
6. Pedro44
7. jarek
8. kkocis
9. Farmer1971
10. wajo94
11. Esensja
12. słowiczek
13. najeli
14. Budzik80
15. Daggoth
16. Respect
17. Fabik
18. demusic
19.
a userów z postami w ilości 1000 i więcej, jak nie było - tak nie będzie.. :d
przemo_k
26-03-2014, 08:50
a userów z postami w ilości 1000 i więcej, jak nie było - tak nie będzie.. :d
zawsze możesz pierwszy zacząć odwracać tę tendencje :mrgreen:
nie wiem czy dożyje ale ......
Zgłaszam swój udział
1. przemo_k
2. Sezamek
3. robhary
4. lok
5. zuch
6. Pedro44
7. jarek
8. kkocis
9. Farmer1971
10. wajo94
11. Esensja
12. słowiczek
13. najeli
14. Budzik80
15. Daggoth
16. Respect
17. Fabik
18. demusic
19. Slyfoto
20.
nie wiem czy dożyje ale ......
Zgłaszam swój udział
1. przemo_k
2. Sezamek
3. robhary
4. lok
5. zuch
6. Pedro44
7. jarek
8. kkocis
9. Farmer1971
10. wajo94
11. Esensja
12. słowiczek
13. najeli
14. Budzik80
15. Daggoth
16. Respect
17. Fabik
18. demusic
19. Slyfoto
20. bigosan
21.
a userów z postami w ilości 1000 i więcej, jak nie było - tak nie będzie.. :d
mówisz, że powinnam się zastanowić?... ;-)
Do kiedy jest termin zgłaszania lub jaki jest limit ilości członków?
Pozdrawiam :-)
Zgłaszam swój udział
1. przemo_k
2. Sezamek
3. robhary
4. lok
5. zuch
6. Pedro44
7. jarek
8. kkocis
9. Farmer1971
10. wajo94
11. Esensja
12. słowiczek
13. najeli
14. Budzik80
15. Daggoth
16. Respect
17. Fabik
18. demusic
19. Slyfoto
20. bigosan
21.Trygław ;-)
22.
Do kiedy jest termin zgłaszania lub jaki jest limit ilości członków?
Pozdrawiam :-)
Maksymalny termin zgłaszania to na 10 dni przed terminem. Miejsc nie zmieścimy więcej niż 50 osób, ale planujemy tak na 35-40 bo więcej będzie chyba nam ciężko zaspokoić wszystkich apetyt na warsztaty, rozmowy indywidualne z prowadzącymi, sprzęt w wypożyczalni itd.
Przepraszam, nie odzywałem się przez tydzień, ale byłem na urlopie. Teraz ruszymy z informacjami szczegółowymi dot. organizacji i atrakcji.
Canonierzysta
03-04-2014, 22:08
I ja też planuję... o ile dostanę urlop, najwyżej przyjadę późnym wieczorem... mogę??
1. przemo_k
2. Sezamek
3. robhary
4. lok
5. zuch
6. Pedro44
7. jarek
8. kkocis
9. Farmer1971
10. wajo94
11. Esensja
12. słowiczek
13. najeli
14. Budzik80
15. Daggoth
16. Respect
17. Fabik
18. demusic
19. Slyfoto
20. bigosan
21.Trygław ;-)
22. Canonierzysta
23.
mysza_75
06-04-2014, 20:46
1. przemo_k
2. Sezamek
3. robhary
4. lok
5. zuch
6. Pedro44
7. jarek
8. kkocis
9. Farmer1971
10. wajo94
11. Esensja
12. słowiczek
13. najeli
14. Budzik80
15. Daggoth
16. Respect
17. Fabik
18. demusic
19. Slyfoto
20. bigosan
21.Trygław ;-)
22. Canonierzysta
23. mysza_75
24.
słowiczek
06-04-2014, 23:01
Jak rozumiem resztę należności dopłacamy po dotarciu na miejsce. No i samo miejsce-wyrwałem się ze Spałą,ale chyba to tam,prawda?Będzie pewnie jakieś info na ten temat?
Oczywiście info z dokładnymi namiarami (GPS także) podamy uczestnikom którzy potwierdzą przybycie poprzez wpłatę Całości.
Resztę wpłacacie na 14 dni przed imprezą.
@słowiczek
Napisać mogę "ciepło" co do miejsca.
Nie podajemy dokładnego miejsca z uwagi na bezpieczeństwo Wasze i Waszego sprzętu. Ale bez obaw, sprawdziliśmy to wszystko, skuchy czy wstydu nie będzie.
@Canonierzysta
Tak, można dojechać później, ale na wszystko się nie załapiesz z piątku.
EDIT:
potwierdzam wpłaty zadatku 100 zł do (stan na 7.04 godz 16:00):
mysza_75
słowiczek
bigosan
Daggoth
wajo94
BUDZIK80
SEZAMEK
FABIK
Respect
FARMER1971
michael_key
08-04-2014, 15:58
No to jak wszyscy się dopisują to czynię to i ja :D
1. przemo_k
2. Sezamek
3. robhary
4. lok
5. zuch
6. Pedro44
7. jarek
8. kkocis
9. Farmer1971
10. wajo94
11. Esensja
12. słowiczek
13. najeli
14. Budzik80
15. Daggoth
16. Respect
17. Fabik
18. demusic
19. Slyfoto
20. bigosan
21. Trygław ;-)
22. Canonierzysta
23. mysza_75
24. michael_key
25.
Wszystkich zapisanych tutaj w wątku, którzy jeszcze nie wysłali do nas maila ze zgłoszeniem, bardzo prosimy o puszczenie informacji na redakcja@canon-board.pl i wpłatę zadatku
Czekamy z niecierpliwością na Wasze zgłoszenia, zlot coraz bliżej.
Już jutro dalsze informacje o zakontraktowanych prowadzących!
W piątek 30 maja br. popołudniowy blok warsztatowy „Fotografia ślubna” poprowadzą Krzysztof Tkacz (Home ť www.matrimonio.pl | KRZYSZTOF TKACZ FOTOGRAFIA (http://www.matrimonio.pl)) i Sebastian Małachowski (www.sebastianmalachowski.pl).
Na co dzień Panowie prowadzą projekt BLYSKOTLIWIE.PL i oczywiście fotografują… głównie śluby :)
Obaj Panowie są zwolennikami 100-procentowego żywego reportażu oraz błyskotliwych, nieromantycznych plenerów. Sami mówią o sobie – puryści kolorystyczni.
BLYSKOTLIWIE.PL to ich wspólny projekt szkoleniowy. Warsztaty, które prowadzą opierają się na kreatywnym wykorzystaniu światła błyskowego oraz specyficznej i oryginalnej obróbce zdjęć kolorowych. O ślubach wiedzą za dużo. Obaj mają na koncie po jednym, udanym małżeństwie. Błysk, kolor, reportaż to według nich 100 % przekazu dla chłonnych wiedzy.
Proponujemy aby skupić się na 1-2 najważniejszych aspektach fotografii ślubnej. Chodzi o to aby maksymalnie przekazać Wam wiedzę z tego zakresu a nie ślizgać się przez te parę godzin po różnych aspektach i pozostawić odczucie niedosytu. Doświadczenie Krzysztofa i Sebastiana jest ogromne i warto z niego skorzystać.
I tu pytanie do Was – co Was najbardziej interesuje, w jakich tematach chcielibyście pogłębić swoją wiedzę?
Fotografia ślubna studyjna?
Fotografia ślubna plenerowa?
Fotografia ślubna reportażowa?
A może macie jeszcze inne oczekiwania?
Nie robię ślubów ale ślubna reportażowa była by interesująca (jak dla mnie) najbardziej.
przemo_k
11-04-2014, 12:43
Nie robię ślubów ale ślubna reportażowa była by interesująca (jak dla mnie) najbardziej.
popieram przedpiścę :)
Dopisuję się i jeszcze kolegę forumowego (2 osoby)
1. przemo_k
2. Sezamek
3. robhary
4. lok
5. zuch
6. Pedro44
7. jarek
8. kkocis
9. Farmer1971
10. wajo94
11. Esensja
12. słowiczek
13. najeli
14. Budzik80
15. Daggoth
16. Respect
17. Fabik
18. demusic
19. Slyfoto
20. bigosan
21. Trygław ;-)
22. Canonierzysta
23. mysza_75
24. michael_key
25. ciamek
26. FBG
27.
Jestem za : Fotografia ślubna plenerowa + Fotografia ślubna reportażowa.
Fajnie by było również poruszyć temat zarządzanie kolorem oraz cały proces poprawnego przygotowania zdjęć w/w reportażu.
Czy monitory firm Eizo i NEC zarówno w sRGB i AdobeRGB będzie można zobaczyć i porównać .
Farmer1971
11-04-2014, 20:06
Jestem za : Fotografia ślubna plenerowa + Fotografia ślubna reportażowa.
Fajnie by było również poruszyć temat zarządzanie kolorem oraz cały proces poprawnego przygotowania zdjęć w/w reportażu.
Ja również jestem za takim zestawem.
Tak zestawienie reportaż plus plener to dobra para
Dwa pytania:
1. Rozumiem, że nie trzeba uczestniczyć we wszystkich warsztatach?
2. Kiedy będzie pełny plan warsztatów?
Ja z chęcią wysłuchałbym kogoś prawiącego o street foto i reportażu (relacji) z imprez masowych - wystaw i tego typu.
a ja mam pytanie czy warsztaty z fotografii slubnej beda inne niz te na poprzednim zlocie czy bedzie mniej wiecej to samo ? chcialbym zeby tez spora czesc wykladu w tej tematyce byla poswiecona pozniejszej obrobce w PS, zwlaszcza jak uzyskac specyficzna kolorystyke i klimat zdjec ktore wykonuja prowadzacy zajecia bo ich kazde zdjecie jest zaje....... :)
Canonierzysta
14-04-2014, 14:40
Jestem za : Fotografia ślubna plenerowa + Fotografia ślubna reportażowa.
Ja również jestem za takim zestawem.
Ja również taki zestaw preferuję.
chcialbym zeby tez spora czesc wykladu w tej tematyce byla poswiecona pozniejszej obrobce w PS
Nie wiem jak prowadzący wykłady obrabiają fotki, ale ja proponowałbym LR... może się uda...;)
słowiczek
14-04-2014, 15:43
Reportaż i plener jak najbardziej tak,wiedza się przyda. Co do obróbki to co będzie to będzie. I tak nie mam ps ani lr, mój opiekacz do kanapek ledwo pociągnął cs3 w wersji trial:) Korzystam z raw therapee.
Myślę, żę fajnie by było zobaczyć obróbkę w kilku punktach, niestety prowadzący interesu w tym nie mają wystarczy zerknąć na ich stronkę ile kosztuje kurs PS-a. Dla mnie i tak miła niespodzianka z tematyką i już się nie mogę doczekać. Pozdrawiam
Warsztaty z fotografii ślubnej.... eeeeeee. Widzę, że w tamtym roku już były :-) Może teraz coś innego - np. przyrodnicze :-)
Budzik80
15-04-2014, 13:04
Warsztaty z fotografii ślubnej.... eeeeeee. Widzę, że w tamtym roku już były :-) Może teraz coś innego - np. przyrodnicze :-)
:D przyrodnicze, jestem ZA
Wiedzy nigdy za wiele zwlaszcza od takich swietnych prowadzacych :) zeszloroczne warsztaty slubne z Krzyskiem Tkaczem byly ekstra. Mam nadzieje ze w tym roku bedzie cos nowego i jeszcze ciekawszego w tym temacie a zwlaszcza wiecej fotografowania :)
Moja koncepcja na warsztaty Krzysztofa Tkacza jest taka by skupić się na 1-2 aspektach i nie więcej, ale maksymalnie o nich powiedzieć. Wtedy zapada w pamięć.
Widzę fotografia ślubna reportaż i plener - to tego będziemy się trzymać, porozmawiamy o odpowiednim przygotowaniu materiału tylko pod te tematy. Co do obróbki - będziemy rozmawiać.
:-) Cóż za zbieg okoliczności z tą fotografią przyrodniczą... pomyśleliśmy, że są ładne okolice to właśnie coś takiego będzie można wygodnie zrobić. Prowadzimy rozmowy. :)
UWAGA
Kto wpłacił zadatek to proszę o informację kto chce fakturę (do reszty wystawiamy paragony) bo musimy już wystawić do zeszłomiesięcznych wpłat. To PILNE.
Witam.
Jestem nowy na forum ale bardzo chętnie poznam takich jak ja zapaleńców fotografowania :)
Dopisuję się do listy.
1. przemo_k
2. Sezamek
3. robhary
4. lok
5. zuch
6. Pedro44
7. jarek
8. kkocis
9. Farmer1971
10. wajo94
11. Esensja
12. słowiczek
13. najeli
14. Budzik80
15. Daggoth
16. Respect
17. Fabik
18. demusic
19. Slyfoto
20. bigosan
21. Trygław ;-)
22. Canonierzysta
23. mysza_75
24. michael_key
25. ciamek
26. FBG
27. szangus
28.
Niestety ze względów rodzinnych muszę się wycofać ze spotkania.
Obawiałam się, że ten termin jednak nie będzie dobry ;-)
Może do trzech razy sztuka i za rok się uda :)
1. przemo_k
2. Sezamek
3. robhary
4. lok
5. zuch
6. Pedro44
7. jarek
8. kkocis
9. Farmer1971
10. wajo94
11. Esensja
12. słowiczek
13. Budzik80
14. Daggoth
15. Respect
16. Fabik
17. demusic
18. Slyfoto
19. bigosan
20. Trygław ;-)
21. Canonierzysta
22. mysza_75
23. michael_key
24. ciamek
25. FBG
26. szangus
27.
Również zmuszony jestem się wycofać. Niestety kwestie finansowe.
1. przemo_k
2. robhary
3. lok
4. zuch
5. Pedro44
6. jarek
7. kkocis
8. Farmer1971
9. wajo94
10. Esensja
11. słowiczek
12. Budzik80
13. Daggoth
14. Respect
15. Fabik
16. demusic
17. Slyfoto
18. bigosan
19. Trygław ;-)
20. Canonierzysta
21. mysza_75
22. michael_key
23. ciamek
24. FBG
25. szangus
26.
Trudno...
Niedługo zmontujemy program zlotu do końca i jestem przekonany, że "dobijemy" do 35 uczestników to zajęcia warsztatowe nie będą aż tak zatłoczone.
https://canon-board.info//brak.gif
źródło (https://imageshack.com/i/nfmnmjj)
Z przyjemnością informujemy, że Partnerem II Zlotu Canon-Board.info została marka FOMEI. Wyposażeni zostaniemy w sprzęt oświetleniowy marki Fomei. Będziecie mieli możliwość popracować na nim podczas warsztatów studyjnych, ale także plenerowych. Będzie możliwość testowania i porozmawiania ze specjalistą. Już wiemy, że dla uczestników zlotu przygotowany zostanie specjalny rabat na produkty marki Fomei. Więcej szczegółów podczas zlotu!
Zapraszamy wszystkich, którzy jeszcze się zastanawiają do zapisywania się!
Potwierdzam kolejne wpłaty zadatku.
kkocis
szangus
pedro44
lok
zuch
UWAGA! Termin wpłaty całości to 21.05.2014 !
Dlaczego nie ma mnie na liście jako że zapłaciłem zadatek ?
Wpłata w dniu 11.04 za 2 osoby
Dlaczego nie ma mnie na liście jako że zapłaciłem zadatek ?
Wpłata w dniu 11.04 za 2 osoby
nie dodałem że druga osoba to FBG (w tytule przelewu było wpisane)
nie dodałem że druga osoba to FBG (w tytule przelewu było wpisane)
Tak, potwierdzam.
kolejne wpłaty - dzięki!
budzik80
Jarek
Canonierzysta - calosc !
EDIT:
Jarek - calosc zaplacil
Canonierzysta - zadatek
:)
Canonierzysta
06-05-2014, 22:22
Canonierzysta - calosc !
Szczerze donoszę, że całości nie wpłaciłem ;)
Chyba, że już mam wpłacić całość?
słowiczek
07-05-2014, 00:58
Szczerze donoszę, że całości nie wpłaciłem ;)
Chyba, że już mam wpłacić całość?
lepiej nie donoś.W dzisiejszych czasach może to być bardzo źle odebrane...:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Canonierzysta
07-05-2014, 10:34
lepiej nie donoś
:) "Ja Wam zawsze wszystko wyśpiewam" ;)
Witam Pragnę zgłosić chęć udziału w zlocie. Spotkanie tylu użytkowników Canona w jednym może być bardzo ciekawe i inspirujące :)
1. przemo_k
2. robhary
3. lok
4. zuch
5. Pedro44
6. jarek
7. kkocis
8. Farmer1971
9. wajo94
10. Esensja
11. słowiczek
12. Budzik80
13. Daggoth
14. Respect
15. Fabik
16. demusic
17. Slyfoto
18. bigosan
19. Trygław ;-)
20. Canonierzysta
21. mysza_75
22. michael_key
23. ciamek
24. FBG
25. szangus
26. rokado
27.
Witamy nowicjusza na forum - rokado!
Uaktualniliśmy program (nowosci pogrubiłem):
Piątek 30.05.2014
---------------------
Do godziny 12.00 zjeżdżamy się i rozmieszczamy w pokojach.
12.30 – 15.00 Oficjalne rozpoczęcie (powitanie, sprawy organizacyjne, prezentacja krótka partnerów, pierwsze wypożyczenia)
14.00 Obiad
15.00 – 20.00 Blok warsztatowy - Fotografia slubna -
blyskotliwie.pl (Krzysztof Tkacz (Home ť www.matrimonio.pl | KRZYSZTOF TKACZ FOTOGRAFIA (http://www.matrimonio.pl)) i Sebastian Małachowski (www.sebastianmalachowski.pl)
20.00 Kolacja z ogniskiem
Sobota 31.05.2014
----------------------
9.00 Śniadanie
10.00 - 14.00 Blok warsztatowy - „Fotografia przyrody” (prowadzący - trwają rozmowy)
14.00 – 15.00 Obiad
15.00 – 16.00 Prezentacja sprzętu oświetleniowego Fomei
16.00 - 20.00 Blok warsztatowy "Fotografia produktu" Poprowadzi: Paweł Klein (Paweł Klein - fotografia (http://www.pawelklein.pl))
20.00 Kolacja
21.00 Fotografia nocna dla najbardziej wytrwałych
Niedziela 1.06.2014
----------------------
9.00 – Śniadanie
10.00 – 12.00 Zarządzanie kolorem – prezentacja monitorów EIZO
12.00 – 13.00 Druk – prezentacja możliwości sprzętu Canon
13.00 … Podsumowanie, oficjalne zakończenie, zdanie wszystkich wypożyczonych sprzętów
Padło pytanie (w PW) kto będzie prowadził "Zarządzanie kolorem – prezentacja monitorów EIZO".
Będzie to specjalista od dystrybutora EIZO.
Zgodnie z informacją podaną o warunkach zlotu wysłałem na adres redakcja@canon-board.info swoje dane. Czy to wszystkie wymagane formalności aby uczestniczyć w spotkaniu? Mam nadzieję że nie macie nic przeciwko nowicjuszowi na zlocie.
Canonierzysta
09-05-2014, 15:44
O rezerwacji miejsca decyduje wpłata 100 zł zadatku na rachunek bankowy
To jest warunek rezerwacji, nie wystarczy wysłać zgłoszenia ;)
Wszystkie podstawowe informacje na stronie 1 wątku.
Budzik80
09-05-2014, 21:53
A kiedy otrzymamy dokładną lokalizacje miejsca w które mamy się udać ? :lol:
Jest jakiś dead termin na wpłatę? Mam w tym samym terminie dwa ważne dla mnie wydarzenia i kurde! nie mogę się zdecydować...
bagatela
10-05-2014, 10:55
Jest jakiś dead termin na wpłatę? Mam w tym samym terminie dwa ważne dla mnie wydarzenia i kurde! nie mogę się zdecydować...
Jestem w podobnej sytuacji...
michael_key
10-05-2014, 14:16
Jest jakiś dead termin na wpłatę?
Proszę bardzo...
UWAGA! Termin wpłaty całości to 21.05.2014 !
Kurczaki... szkoda, że taka fajna impreza w tak bardzo ślubny weekend :(
Kurczaki... szkoda, że taka fajna impreza w tak bardzo ślubny weekend :(
No właśnie długo nad tym myślieliśmy... ale chyba musielibyśmy zrobić głosowanie, bo jednym pasuje, drugim nie.
Myślimy o przyszłej imprezie w kategorii środa-piątek, ilu chętnych by było? Trzeba by jakieś głosowanie zrobić.
uzupełniłem program:
- fotografia przyrody - Marcin Nawrocki (FOTOLENS.PL - Marcin Nawrocki - Fotografia przyrodnicza - ssaki, ptaki, krajobrazy, rośliny możliwość zakupu zdjęć. (http://www.fotolens.pl))
- drukowanie na sprzęcie Canon - Dariusz Skaszewski (Canon Polska)
Znowu weekend...
To jest zlot użytkowników c-b, nie fotografów ślubnych.
To jest zlot użytkowników c-b, nie fotografów ślubnych.
Zabawne, jeśli uważasz, że jedno z drugim się nie łączy :)
Zabawne, jeśli uważasz, że jedno z drugim się nie łączy :)
Jasne, że się łączy. Ale ślubniacy nie stanowią na forum większości, a większość jednak pracuje w trybie pn-pt.
Wszystkim dogodzić się nie da.
Zabawne, jeśli uważasz, że jedno z drugim się nie łączy :)
Popieram :P
Środa, piątek byłoby świetnie. Np w wakacje, jeszcze mogliby studenci, uczniowie :) Odpadła by nam tylko grupa korpo-niewolników pracujących poniedziałek-piątek :P Ale oni chyba mają jakieś urlopy, czy L4 ?
Wpłaciłem zadatek w piątek 09.05.14 niestety na zaktualizowanej liście mnie nie ma?
słowiczek
13-05-2014, 16:41
Popieram :P
Środa, piątek byłoby świetnie. Np w
wakacje, jeszcze mogliby studenci, uczniowie :) Odpadła by nam tylko grupa korpo-niewolników pracujących poniedziałek-piątek :P Ale oni chyba mają jakieś urlopy, czy L4 ?
ty zdaje się nie musisz brać urlopu... Poza tym uważasz,że każdy dostanie urlop na zawołanie? Info o zlocie otrzymałeś tak jak wszyscy i na tyle wcześnie,żeby wygospodarować sobie czas. Środa-piątek u mnie odpada. Zresztą nie tylko u mnie.
Czy to jest już głosowanie na temat następnego zlotu, w tym gronie proponuję przełożyć na piątek (30.05) wieczorem ;)
ty zdaje się nie musisz brać urlopu... Poza tym uważasz,że każdy dostanie urlop na zawołanie? Info o zlocie otrzymałeś tak jak wszyscy i na tyle wcześnie,żeby wygospodarować sobie czas. Środa-piątek u mnie odpada. Zresztą nie tylko u mnie.
Niestety taki termin u lepszych fotografów ślubnych jest zarezerwowany na jakiś rok, dwa lata przed i ciężko by było zerwać umowę... ciężko na sercu i kieszeni ;) Poza urlopem jest jeszcze wspomniane chorobowe. Można zachorować na canonistość, czy coś takiego.
Czy to jest już głosowanie na temat następnego zlotu, w tym gronie proponuję przełożyć na piątek (30.05) wieczorem ;)
No to czekamy ;)
Kolekcjoner
13-05-2014, 19:06
To jest nierozstrzygalne, zawsze będzie tak że komuś nie pasuje. Może to jest wskazówka dla Jarka, że trzeba pomyśleć o jakimś zlocie z nastawieniem na ślubnych 8-).
słowiczek
13-05-2014, 21:19
Czy to jest już głosowanie na temat następnego zlotu, w tym gronie proponuję przełożyć na piątek (30.05) wieczorem ;)
Pełne poparcie z mojej strony. Do przyszłego roku jeszcze wiele może się wydarzyć,ale porozmawiać można:)
słowiczek
13-05-2014, 22:13
Niestety taki termin u lepszych fotografów ślubnych jest zarezerwowany na jakiś rok, dwa lata przed i ciężko by było zerwać umowę... ciężko na sercu i kieszeni ;) Poza urlopem jest jeszcze wspomniane chorobowe. Można zachorować na canonistość, czy coś takiego.
Zachorować właściwie może każdy,lepszy fotograf ślubny taki jak ty również8-).A L4 wyślij parze młodej. W końcu w imię niepisanego szacunku i przyjaźni dla innych canonierów,nawet tych korpo-niewolników warto poświęcić te parę stówek:p
Nie no, już nie ma co bić piany na temat terminu myślę. Jest termin podany odpowiednio wcześnie i potem kwestia priorytetów. Wszystkich nie zadowolimy. Wolisz ślub czy coś innego wybierasz ślub lub coś innego. Proste.
Kochani,
ja na prawdę biorę to pod uwagę, ale wszystkim się nie dogodzi. Jestem w stanie pogadać o tym na zlocie (choć będą Ci co mogą w weekendy :) ) ale także tutaj zrobić ankietę jakąś i zrobić kolejny zlot właśnie środa - piątek. Także tematykę dostosować wtedy pod freelancerów/ślubniaków i może będzie fajne spotkanie i focenie.
Na prawdę wezmę to pod uwagę i możemy eksperyment zrobić, zmienić geograficzne miejsce oraz dni tygodnia, albo tylko 1 rzecz na raz :)
Czy koszulki z pierwszego zlotu będą mile widziane? Czy jest przewidziane coś innego?
Czy koszulki z pierwszego zlotu będą mile widziane? Czy jest przewidziane coś innego?
Myślę, że będzie zakaz wstępu :mrgreen:
Witam jestem nowy!
Wpłaciłem zadatek i pozostałą część na zlot.
Nie dopisywałem się do listy na forum. Czy muszę się dopisać czy taka lista będzie sporządzona przez organizatora?
a ja mam pytanie kiedy bedzie aktualizacja listy wplat ? wplacilem cala kwote a widnieje na liscie ze wplacilem zadatek
Witam jestem nowy!
Wpłaciłem zadatek i pozostałą część na zlot.
Nie dopisywałem się do listy na forum. Czy muszę się dopisać czy taka lista będzie sporządzona przez organizatora?
odpowiedź już była
Możesz się sam dopisać. Kopiujesz listę, w oknie "odpowiedź" ją wklejasz, dopisujesz swojego nicka i kolejny punkt na następnego chętnego no i gotowe!
:p:lol::mrgreen:
Koszulki z pierwszego zlotu są jak najbardziej mile widziane i będą wyróżnikiem bo w tym roku musimy przyciąć lekko koszty i nie będzie nadruku nicka na koszulkach :-/
Witam. Dopisuję się do listy.
1. przemo_k
2. robhary
3. lok
4. zuch
5. Pedro44
6. jarek
7. kkocis
8. Farmer1971
9. wajo94
10. Esensja
11. słowiczek
12. Budzik80
13. Daggoth
14. Respect
15. Fabik
16. demusic
17. Slyfoto
18. bigosan
19. Trygław ;-)
20. Canonierzysta
21. mysza_75
22. ciamek
23. FBG
24. szangus
25. rokado
26. rkm-tom
27.
Brawo rkm-tom ! I dziękuję za pełną wpłatę.
do 21.05 czekamy na wszystkie wpłaty i wtedy tym którzy wpłacili dajemy dokładne namiary na miejsce. Agenda dograna w 95%, modelki dogadane, wizażystki też, sprzęt zarezerwowany. Będzie sukces :)
Czy jest możliwość dokupienia noclegu, chciał bym przyjechać w czwartek?
Czy jest możliwość dokupienia noclegu, chciał bym przyjechać w czwartek?
Na zdrowy rozum myślę, że tak. Dowiemy się w poniedziałek i damy znać.
Uprzejmie donoszę o dokonaniu całości wpłaty za 2 osoby na jednym przelewie
Ciamek i FBG
W dniu dzisiejszym dopłaciłem resztę kwoty. Mam nadzieję że zdążyłem :)
Farmer1971
19-05-2014, 21:13
Ja już też wpłaciłem całość. Teraz tylko czekać na namiary :)
Dzisiaj ode mnie też poszła reszta kasy.
słowiczek
20-05-2014, 06:10
Zapłacone w piątek (poprzedni) za dwie osoby,potwierdzenie wykonywania przelewu poszło na adres redakcji.
Czy jest możliwość dokupienia noclegu, chciał bym przyjechać w czwartek?
Jest taka możliwość. Jeśli to będzie przez nas, dostaniesz lepszą cenę. Napisz PW do mnie albo lepiej email na redakcja /at/ canon-board.info
Podaję dodatkowe informacje szczegółowe:
blok warsztatowy - fotografia ślubna:
Tematyka:
Reportaż w aspekcie fotografii ślubnej – doświadczenia w pracy fotografa
Praca z modelkami w plenerze - komunikacja i zbudowanie relacji podczas zdjęć. W zależności od warunków - zdjęcia w świetle zastanym lub błyskowym.
blok warsztatowy - fotografia produktu
Tematyka:
- "CZARNE NA CZARNYM": problematyka oświetlania niestandardowych obiektów na przykładzie czarnych, szklanych opakowań kosmetyków - historia trudnego zlecenia.
- "WIRUJĄCE PŁATKI ZŁOTA": skuteczna fotografia opakowań z alkoholem - działania na nietypowym przykładzie.
- Wielopunktowe oświetlenie w portrecie modowym - stosowanie niestandardowych technik oświetleniowych.
Fotografia przyrody - jeszcze ustalamy szczegóły.
Witam z braku czasu dopiero dziś opłaciłem resztę kwoty
Sorry, bardzo mi przykro, muszę zrezygnować, mam ważne wesele w rodzinie. Żałuję bardzo.
fristajlor
21-05-2014, 11:30
(...)
25. rokado
26. rkm-tom
27. fristajlor
Barthek1983
21-05-2014, 13:04
Barthek1983 + 1 osoba towarzysząca
Na zlocie wizaż i stylizacja modelek wykona dla nas Gabinet Urody Estilo (http://gabineturodyestilo.pl/).
https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://gabineturodyestilo.pl)
Jutro ostatnie przeliczenie wpłat!
hej. Czy moja wpłata dotarła? Bo jestem wiszę jako niezpałacony (minął tydzień)
B o g d a n
22-05-2014, 09:31
OK, puściłem pieniądze, czekam na szczegóły miejsca.
Pozdrawiam
wujo9999
22-05-2014, 11:46
Witam dostalem dzis na email zaproszenie ale termin mam zajety pozdrawiam serdecznie i dziekuje za zaproszenie
Kochani.
dzisiaj publikujemy ostateczną listę uczestników i uczestników opłaconych.
Dzisiaj też do wszystkich którzy ZAPŁACILI puszczamy informacje (emailem lub PW na forum ) co do adresu dokładnego i inne informacje startowe.
Barthek1983
23-05-2014, 13:10
Barthek1983 + 1 osoba towarzysząca
Nick osoby towarzyszącej to JoannaK - wpłata za dwie osoby poszła
(...)
25. rokado
26. rkm-tom
27. fristajlor
28. netis
...tzw. rzutem na taśmę zgłaszam swoją gotowość przybycia
Znamy listę uczestników którzy opłacili udział w zlocie czyli zakładam, że się zobaczymy.
(kolejność alfabetyczna)
Barthek1983
Bogdan
Budzik80
Canonierzysta
ciamek
Daggoth
demusic
Esensja
Fabik
Farmer1971
FBG
fristajlor
jarek
JoannaK
kkocis
lok
mysza_75
Netis
Pedro44
Respect
rkm-tom
rokado
słowiczek
szangus
wajo94
zuch
Wszyscy z listy powyżej powinni byli dostać namiary miejsca i informacje kontaktowe/szczegółowe. Jakby co piszcie na redakcja (at) canon-board.info
Dostałem namiary na miejsce i szczegółowe info. Do zobaczenia na zlocie.
Mam nadzieję, że wszyscy namiary dostali. Jakby co proszę dawać znać lub sprawdzać folder spam :)
Budzik80
27-05-2014, 00:35
Nie zauważyłem żeby ktoś o tym pisał ale czy ktoś bierze pod uwagę wspólny dojazd? Jakby co to ja jadę z Pruszkowa i mogę kogoś zabrać, planuję wyjazd w pt. około godziny 9a powrót po zakończeniu.
Jakby co - pisać na Priv.
no tak - ja jadę sam z Katowic też jakoś w piątek rano i mam Octavię Kombi do dyspozycji.
email: esensja@gmail.com
Josedela
27-05-2014, 10:38
Ktoś może będzie jechał z Warszawy przez Piaseczno i mógłby mnie zabrać w piątek rano ? :-) Oczywiście dorzucam się do beznyny.
Proszę o kontakt 602 72 32 62
Mariusz
Nie zauważyłem żeby ktoś o tym pisał ale czy ktoś bierze pod uwagę wspólny dojazd? Jakby co to ja jadę z Pruszkowa i mogę kogoś zabrać, planuję wyjazd w pt. około godziny 9a powrót po zakończeniu.
Jakby co - pisać na Priv.
Na końcu strony jest link
Zlot użytkowników forum Canon-board 2014 !!! 30.05 - 1.06 dojazd
i tam są informacje o dojazdach. Ja jadę z Warszawy ale wyjeżdżam w czwartek 11-12, miejsce mam ale termin nietypowy;)
Co do dojazdów dogadujcie się tutaj:
http://www.canon-board.info/sprawy-wewnetrzne-forum-11/zlot-uzytkownikow-forum-canon-board-2014-30-05-1-06-dojazd-95150/
i zerknijcie na wątek:
http://www.canon-board.info/sprawy-wewnetrzne-forum-11/zlot-uzytkownikow-forum-canon-board-2014-pomysl-na-film-i-relacje-zdjeciowa-95990/#post1224306
Budzik80
28-05-2014, 13:04
Zastanawiałem się czy nie będziemy się wygrzewać w temp. 25-35 st. 8-) ale wygląda na to, że pogoda odpuściła i będzie w okolicach 15-20 ;) zawsze można założyć coś cieplejszego na wieczór :lol:
Nie wiem czy dobrze zamieszczam pytanie, czy na zlocie będzie można liczyć na rabat na zakup sprzętu z Cyfrowe.pl - tak jak to było na 1-szym zlocie?
Z kim się kontaktować w tym temacie?
Nie wiem czy dobrze zamieszczam pytanie, czy na zlocie będzie można liczyć na rabat na zakup sprzętu z Cyfrowe.pl - tak jak to było na 1-szym zlocie?
Z kim się kontaktować w tym temacie?
Wiem, że mają być rabaty tylko dla uczestników, tak się umówiliśmy i raczej nie zawiodą :)
słowiczek
29-05-2014, 12:35
Zastanawiałem się czy nie będziemy się wygrzewać w temp. 25-35 st. 8-) ale wygląda na to, że pogoda odpuściła i będzie w okolicach 15-20 ;) zawsze można założyć coś cieplejszego na wieczór :lol:
Jak na razie to pogoda butelkowa, ale to dzisiaj,w weekend ma nie padać. We wtorek było oberwanie chmury i myślę że najgorsze jest za nami.
I po zlocie.
Było super dziękuję organizatorom za wkład pracy a współuczestnikom za stworzenie fajnej atmosfery. Mam chęć na następne spotkanie.
Kochani,
zamykam ten wątek i zapraszam do dyskusji PO zlocie w nowym wątku (http://www.canon-board.info/spotkania-i-zloty-canon-board-73/watek-po-zlocie-96040/) w podforum 'Spotkania i zloty Canon-board (http://www.canon-board.info/spotkania-i-zloty-canon-board-73/)'
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.