Azenis
19-02-2014, 19:27
Cześć,
Chciałbym poprosić o Wasze zdanie. Chcę przesiąść się z Cropa na FF. Nie wiem, czy lepszym wyborem będzie używany 5D MKII czy nowy 6D.
Przygodę z fotografią zacząłem kilka lat temu. kupiłem 550D z kitem 18-55.
Pierwszym upgradem był 50 1.8 - zakochałem się w małej głębi ostrości i zdjęciach portretowych (100% w plenerze)
W tej chwili jest 85 1.8, do tego lampa Nissin Di866 mk2.
50 1.8 poszło w odstawkę, pomimo, że ta ogniskowa pasowała mi lepiej, to szybko zaczął mi przeszkadzać "chropowaty" bokeh.
Fotografie traktuję jako hobby, powiedzmy, że jestem ambitnym amatorem. Na zdjęciach głównie dziewczyna, rodzina, znajomi.
Zbliża się wiosna, trzeba zacząć wychodzić z domu. Odłożyłem parę $$$.
Pierwszym moim pomysłem na nowy sezon było dokupienie do zestawu 50 1.4.
Jednak wiecie jak to jest - zacząłem kombinować i wymyśliłem, że jak sprzedam 550D i dołożę parę PLN to będę w stanie zainwestować w puszkę FF.
Dzięki temu moja 85ka będzie zachowywać się tak samo jak 50ka na cropie.
Stąd moje pytanie - czy do moich zastosowań warto szukać 5D MKII z małym przebiegiem, czy szarpnąć się na nowy 6D?
W 6D w ogóle nie interesują mnie GPS i WiFi, wolałbym nawet, żeby tych funkcji tam nie było.
Lubię też duże puszki, stąd z mojego punktu widzenia 5D ma kolejny +
Chciałbym poprosić o Wasze zdanie. Chcę przesiąść się z Cropa na FF. Nie wiem, czy lepszym wyborem będzie używany 5D MKII czy nowy 6D.
Przygodę z fotografią zacząłem kilka lat temu. kupiłem 550D z kitem 18-55.
Pierwszym upgradem był 50 1.8 - zakochałem się w małej głębi ostrości i zdjęciach portretowych (100% w plenerze)
W tej chwili jest 85 1.8, do tego lampa Nissin Di866 mk2.
50 1.8 poszło w odstawkę, pomimo, że ta ogniskowa pasowała mi lepiej, to szybko zaczął mi przeszkadzać "chropowaty" bokeh.
Fotografie traktuję jako hobby, powiedzmy, że jestem ambitnym amatorem. Na zdjęciach głównie dziewczyna, rodzina, znajomi.
Zbliża się wiosna, trzeba zacząć wychodzić z domu. Odłożyłem parę $$$.