PDA

Zobacz pełną wersję : Uciec od olka - Canon i kilka pytań

OXIM
17-02-2014, 10:17
Witam

Jest to mój początek na forum - zanim utworzyłem wątek szukałem i to dokładnie, ale nie znalazłem odpowiedzi.
Pisze tutaj myśląc , że co jak co, ale znajdzie się miła dusza i odpowie mi na borykające pytania.
Jestem amatorem , ale tym który co nieco zrobił i ma chęci brnąć dalej :)
Wiem ( tak myślę ) jak ustawić kadr , światło aby wykonać poprawne zdjęcie ale nie kumam technicznych spraw

Jak w temacie chciałbym przesiąść się z OLKA na Canona
Moje body się właśnie rozsypało więc jest okazja.:)

Miałem szczęście i wygrałem w konkursach ciekawe szkła właśnie pod Canona.
Chciałbym kupić CANON 6D ( pełna klatkę)

ALE

Posiadam kilka niezłych obiektywów na olympusa :

Sigma 150 F2.8 APO EX DG OS HSM MACRO
Olympus ZUIKO DIGITAL 12-60 mm f/2.8-f/4.0 ED SWD
plus kilka innych

TERAZ PYTANIE --- widziałem przejście na bagnet CANON-OLYMPUS
czy ktoś z forumowiczów używał lub widział zdjęcia z takiego misz-masz?

Mam zamiar również używać przejścia m42 w tej chwili wszystkie sesje wykonuje obiektywami z tym mocowaniem.
Jeżeli ktoś zna ciekawy link prosiłbym również o wsparcie

Oto jedno z moich wiosennych zdjęć - oby szybko się pojawiła - zdjęcie z wykorzystanie obiektywu
SMC TAKUMAR 1.4 50mm

link :

Obiektywni.pl - Fullscreen (http://www.obiektywni.pl/galeria/fullscreen.php?id=549349)

pozdrawiam

PS. pomocy :)

Merde
17-02-2014, 10:26
Te przejściówki to chyba w drugą stronę... Olympus ma mniejsze matryce, więc szkła też nie będą kryć canonowych matryc (już APS-C jest większe, o FF to w ogóle nie ma mowy).

OXIM
17-02-2014, 10:29
Te przejściówki to chyba w drugą stronę... Olympus ma mniejsze matryce, więc szkła też nie będą kryć canonowych matryc (już APS-C jest większe, o FF to w ogóle nie ma mowy).

Oto przejściówka - link: