PDA

Zobacz pełną wersję : Sprzet do 13K



S.K
26-11-2013, 23:15
Witam ! .
Przymierzam się do zakupu zestawu z myślą o filmowaniu na czele i fotografii motoryzacyjnej to pewne ale wiadomo jak to bywa w freelancingu wszystko się bierze pod szkło , chciałbym zagospodarować pieniądze rozsądnie ponieważ wszystko ma służyć zarobkowo .

Dysponuję kwotą około 13 000pln

Pomóżcie dobrać w miarę odpowiedni i dobry sprzęt . Filmowaniem vdslr zajmuję się już amatorsko od trzech lat , w moim posiadaniu jest typowy "starter" który będzie na zasadzie sprzętu awaryjnego czy po prostu podczas fotek pod ręką z innym zapiętym szkłem , tak czy inaczej do dyspozycji dwa setup'y pod film .

Posiadam :
-Canon 550D z ML (zakupiony przez mnie w czerwcu 2010 nówka)
-Canon EF-S 18-55 mm IS (kit z 550D)
-HELIOS-44-2 58mm
-Filtr UV ( low end )
-Viewfinder MK-VF 100
-Zewnętrzny mikrofon manta ( low end :] )
-Adapter M42
-Karta SanDisk SDHC Extreme HD Video Class 6 20MB/s 16GB
-Karta Kingston SDHC Class 4 8GB - (Karta zapasowa do zdjec i awaryjnie do filmu z obniżonym bitrate w ML)
-Zamiennik akku do 550D (low end - trzyma 1/3 czasu działania ori)
-GoPro Hero 3 Black Edition
-Dodatkowy akumulator do GoPro (ori)
-Przyssawka samochodowa do GoPro (ori)
-Karta MicroSD SanDisk SDHC Class 10 32GB Ultra
+ nieistotne rzeczy zbudowane i używane "na raz" które pójdą w kosz bądź na rozbiórkę w celu złożenia czegoś porządnego - DIY slider szyna z drukarki , nie działający steadicam zrobiony z uszkodzonego statywu bardziej służy jako wysięgnik do ujęć z góry , diy polar do heliosa ... lecz tak jak mówię , zero pierdzielenia się z diy robionym na szybko , kompletuje obecnie rzeczy do zrobienia zautomatyzowanej szyny do timelapse . Co do szkieł to zupełnie nie wiem które kupię nowe a które używane lecz bardziej będę stawiał na te używki w stanie idealnym , zawsze to kilka stów w kieszeni .

Lista życzeń :