Zobacz pełną wersję : Poszukuję pewnego 5D
Wpierw proszę o wyrozumiałość bo nie wiem gdzie dokładnie się zwrócić z tą prośbą. Mój 5D poszedł na sprawdzenie migawki i okazało się, że ma wymienioną płytę główną lub obudowę. Sprzedawca nie sądzę żeby coś o tym wiedział bo wydaje mi się, że to jakiś pośrednik. Może znajdę osobę, która miała styczność z aparatem o numerze 2631201608 lub 5791855770. Pierwszy pochodzi z elektroniki a drugi z korpusu, chciałbym spróbować ustalić co się działo z moim aparatem w miarę możliwości
Z historii to można sprawdzić w e-csi, ale z tego co widać jest chyba ostatnia Twoja wysyłka
Naprawa, serwis aparatów fotograficznych, kamer video: Canon, Sony, Sanyo, Leica, Warszawa - C.S.I. Foto i Video (http://www.e-csi.pl/pl/e_serwis.html?number_type=2&number=5791855770&Szukaj=Szukaj#udrtop)
RobertON
19-11-2013, 16:01
Tylko czy ta wiedza jest Ci niezbędna, a jak wyjdzie, że składak to co wtedy - przecież działa (chyba) dobrze.
Przypominają mi się czasy składanych samochodów zza Odry.
FOTO-PAN
19-11-2013, 16:03
chyba sprawa nie do ustalenia i otworzenia jego historia, wiesz chodziarz z jakiej dystrybucji pochodzić, polska czy zagraniczna
Składak czy nie, bardziej chodzi mi o to z jakiego powodu był składany. Mogło się tak stać jeśli jakiś inny niż oficjalny serwis wymieniał cokolwiek na używane? Jest szansa, że był kradziony i ktoś przekręcił spód? Gdyby był kradziony to zawsze jakiś trop można podjąć poprzez mojego sprzedawcę :)
FOTO-PAN
19-11-2013, 16:12
tu masz serwisy gdzie można sprawdzić numery seryjne pod kontem legalności pochodzenia Stolen Camera Finder - find your photos, find your camera (http://www.stolencamerafinder.com/) lub [SSSF] Spis Skradzionego Sprzętu Fotograficznego (http://sssf.art.pl/index.php)
Wpierw proszę o wyrozumiałość bo nie wiem gdzie dokładnie się zwrócić z tą prośbą. Mój 5D poszedł na sprawdzenie migawki i okazało się, że ma wymienioną płytę główną lub obudowę. Sprzedawca nie sądzę żeby coś o tym wiedział bo wydaje mi się, że to jakiś pośrednik. Może znajdę osobę, która miała styczność z aparatem o numerze 2631201608 lub 5791855770. Pierwszy pochodzi z elektroniki a drugi z korpusu, chciałbym spróbować ustalić co się działo z moim aparatem w miarę możliwości
Numer: Z/1069/11/13
Status: 9. Zlecenie zakończone
Producent: CANON Model: EOS 5D BODY Numer seryjny: 2631201608
Data przyjęcia: 2013-11-19
Numer listu przewozowego przychodzącego: 0000002958429s
Typ naprawy: Goodwill
Numer: Z/1052/11/13
Status: 9. Zlecenie zakończone
Producent: CANONModel: EOS 5D BODYNumer seryjny: 5791855770
Data przyjęcia: 2013-11-19
Numer listu przewozowego przychodzącego: 0000002958429s
Typ naprawy: Naprawa odpłatna
Numer: Z/1068/11/13
Status: 9. Zlecenie zakończone
Producent: CANON Model: EOS 5D BODY Numer seryjny: 5791855770
Data przyjęcia: 2013-11-19
Numer listu przewozowego przychodzącego: 0000002958429s
Typ naprawy: Specjalna gwarancja (koszty naprawy pokrywa producent - wada fabryczna)
Jako właściciel pewnie możesz zwrócić się do CSI w sprawie szczegółów naprawy.
No tak wspomniałem, że to wyszło przy okazji sprawdzania przebiegu ale nie podałem daty ani numeru zlecenia :/ Obie informacje są z dnia dzisiejszego i to właśnie jest moje zlecenie :) W CSI wcześniej nie znalazłem nic.
Typ naprawy: Specjalna gwarancja (koszty naprawy pokrywa producent - wada fabryczna)
:shock: to chyba coś o czym mnie nie poinformowano
Mój numer zlecenia to Z/1052/11/13, ciekawe skąd wzięli pozostałe
FOTO-PAN
19-11-2013, 16:35
No tak wspomniałem, że to wyszło przy okazji sprawdzania przebiegu ale nie podałem daty ani numeru zlecenia :/ Obie informacje są z dnia dzisiejszego i to właśnie jest moje zlecenie :) W CSI wcześniej nie znalazłem nic.
:shock: to chyba coś o czym mnie nie poinformowano
Mój numer zlecenia to Z/1052/11/13, ciekawe skąd wzięli pozostałe
może usunęli problem odklejającego się lustra w5d
No tak wspomniałem, że to wyszło przy okazji sprawdzania przebiegu ale nie podałem daty ani numeru zlecenia :/ Obie informacje są z dnia dzisiejszego i to właśnie jest moje zlecenie :) W CSI wcześniej nie znalazłem nic.
No tak, na daty nie patrzyłem.
:shock: to chyba coś o czym mnie nie poinformowano
Mój numer zlecenia to Z/1052/11/13, ciekawe skąd wzięli pozostałe
Może podkleili lustro?
Całkiem możliwe, ciekawe czy jak przyjdzie aparat to będę miał osobny dokument na to :D Mogłem zapytać czy serwis jest w stanie ustalić co dokładnie zostało wymienione i ile to będzie kosztować bo nie wiem czy w tej sytuacji przysługuje mi prawo do bezpłatnej wymiany migawki (przezorny zawsze ubezpieczony) :)
FOTO-PAN
19-11-2013, 19:06
Całkiem możliwe, ciekawe czy jak przyjdzie aparat to będę miał osobny dokument na to :D Mogłem zapytać czy serwis jest w stanie ustalić co dokładnie zostało wymienione i ile to będzie kosztować bo nie wiem czy w tej sytuacji przysługuje mi prawo do bezpłatnej wymiany migawki (przezorny zawsze ubezpieczony) :)
kto pyta nie błądzi :)
Każdy staruszek 5D będący w serwisie CSI z jakiejkolwiek przyczyny ma podklejane lustro (nawet jeśli zleceniodawca o to nie prosi), o ile wcześniej nie zaliczył wymiany, czy klejenia. Kilka miesięcy temu moja 5-tka wylądowała w serwisie z innym problemem. Zasugerowałem, żeby przy okazji zrobić porządek i z tą usterką i otrzymałem taką właśnie odpowiedź. Nie pamiętam, czy na dokumencie naprawy była o tym mowa.
San
KrZyChUM
19-11-2013, 20:04
chyba sprawa nie do ustalenia i otworzenia jego historia, wiesz chodziarz z jakiej dystrybucji pochodzić, polska czy zagraniczna
Z dystrybucji samego Roberta Korzeniowskiego ;-).
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.