Zobacz pełną wersję : 1dmk3 - jakie szkła do reporterki "zza rogu"
iNTERGARAGE
19-10-2013, 09:19
Witajcie, stoję przed problemem doboru szkieł do reporterki "zza rogu". Moja puszka to ani nie FF ani nie APS-C. Przelicznik to tylko 1.3 bo to APS-H.
Praca w dzień jak i w nocy. Niemniej na początek nie chciałbym wydawać pierdzilionów złotówek na to. Dobrze by było gdyby te szkła dało się założyć też do 5dmk1 i wykorzystać do repo ślubnego.
W planie jest C 70-200/2.8L bez IS, akurat w tej pracy nie potrzebuję super ostrości i jak fotka będzie poruszona to nic się nie stanie. Byle tylko facjatę dało się rozpoznać. A po dopięciu do FF to i cos na ślubie da się zrobić.
Nie za bardzo wiem co to jest reporterka z za rogu ale taka wielka biała rura jakim jest 70-200 2.8 jest trochę mało dyskretna.
Może po prostu EF200L2.8 albo 135L - są czarne i bardziej dyskretne
A jakie szkła masz teraz?
pewnie chodzi o paparazzi? nie znam się, ale 70-200 chyba będzie ok, ale ja bym celował jednak w wersję z ISem. kolor to nie problem - można obiektyw np. okleić czarną taśmą
iNTERGARAGE
19-10-2013, 13:06
Nie za bardzo wiem co to jest reporterka z za rogu ale taka wielka biała rura jakim jest 70-200 2.8 jest trochę mało dyskretna.
Może po prostu EF200L2.8 albo 135L - są czarne i bardziej dyskretne
A jakie szkła masz teraz?
Reporterka "zza rogu" to sprzęt dla detektywa. Co do koloru nie ma to znaczenia bo jeśli to bedzie biała rura to mozna kupić pokrowiec maskujacy taki jak uzywaja w przyrodzie. Niemniej mozliwość zoomowania bedzie przydatna więc stałki raczej odpadają.
Aktualnie 85/1.8 i 17-40/4 L
Reporterka "zza rogu" to sprzęt dla detektywa.
A to do takich zastosowań nie lepiej 100-400L???
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jako detektyw wolałbym pobawić się jakąś fajną pukawką ;)
A to do takich zastosowań nie lepiej 100-400L???
Jak przeczytałem o tym ze to detektywistyczne to też chciałem powiedzieć - dłuższa rura i zoom typu pompka - zdecydowanie szybsze rozwiązanie.
maciek12ss