PDA

Zobacz pełną wersję : Monitory; krótka sonda?



jaroz
06-10-2013, 23:12
Zakupy czas zacząć. Nadszedł czas na monitor i tu zagwozdka. Na każdy z monitorów można znaleźć zarówno pozytywne jak i negatywne opinie. Tak więc po kilkudniowej lekturze mojej wiedzy w temacie "monitor" zapewne przybyło lecz do decyzji daleka droga. Powiem więcej, z każda przeczytaną opinią coraz dalej od celu. Z tego też powodu zwracam się do forumowiczów z prośbą, aby każdy zamieścił krótką informację o użytkowanym przez siebie monitorze wg poniższego formatu

1. marka
2. model
3. dlaczego jestem z niego (nie)zadowolony

maciek12ss
06-10-2013, 23:33
MVA.PL • Zobacz wątek - Lista polecanych monitorów do fotografii i grafiki (http://mva.pl/viewtopic.php?f=40&t=152) do koloru do wyboru prędzej czy później i tak trafisz pewnie na ten wątek o ile już nie trafiłeś . :) Sam nie mam doświadczenia ale większość forumowiczów doradzi Ci własnie EIZO

jaroz
07-10-2013, 16:42
MVA.PL • Zobacz wątek - Lista polecanych monitorów do fotografii i grafiki (http://mva.pl/viewtopic.php?f=40&t=152) do koloru do wyboru prędzej czy później i tak trafisz pewnie na ten wątek o ile już nie trafiłeś . :) Sam nie mam doświadczenia ale większość forumowiczów doradzi Ci własnie EIZO

Od tego zaczynałem!

becekpl
07-10-2013, 17:52
jeśli nie żyjesz z fotografii to kup zwykły tv 30"samsunga i będziesz zadowolony
ja mam kolejny monitor,tym razem dell i wszystko ok
wcześniej był philips a jeszcze wcześniej lg

fancik
07-10-2013, 19:49
Cytat Zamieszczone przez maciek12ss Zobacz posta
MVA.PL • Zobacz wątek - Lista polecanych monitorów do fotografii i grafiki do koloru do wyboru prędzej czy później i tak trafisz pewnie na ten wątek o ile już nie trafiłeś . Sam nie mam doświadczenia ale większość forumowiczów doradzi Ci własnie EIZO
Od tego zaczynałem!

Mam monitor Eizo i takie samo zdanie, więc nie ma się co rozpisywać...

obcy21
08-10-2013, 08:20
a ja ma nec-a i też polecę :)

xxkomarxx
08-10-2013, 23:28