Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Jak krowie na rowie...

Inezka
02-08-2013, 12:34
Dzień dobry wszystkim, jestem tu nowa i nie mam pojęcia od czego zacząć... Od roku jestem posiadaczką Canona 600d coś tam pstrykam, ale moje umiejętności są kiepskie... Dopiero się uczę, chciałabym dokupic jakies obiektywy ale nie mam pojęcia co do czego. Gdyby był ktos tak łąskawy i wytłumaczył wszystko jak krowie na rowie co do czego i z czym np obiektyw taki ble ble robi zdjęcia takie a takie
nie wiem co to szerokokatny itd jestem totalnym laikiem... proszę o wskazówki albo odesłania mnie do takowych informacji
Z góry dziekuję i pozdrawiam wszystkich forumowiczów

becekpl
02-08-2013, 12:39
Dla początkujących (http://www.canon-board.info/dla-poczatkujacych-27/)
i tylko czytać,czytać,czytać...
ze zrozumieniem of course ;)

Inezka
02-08-2013, 12:44
och dziekuje za wyczerpującą odpowiedz ;)

krzyssp
02-08-2013, 12:51