Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Jak znaleźć mentora?

Kata
22-07-2013, 21:09
Jestem fotoamatorką z dużymi ambicjami :) Dużo się uczę, dużo fotografuję, prowadzę blog fotograficzny. Doszłam do etapu, na którym wydaje mi się, że już niewiele nauczę się z książek, bo teorię mam w małym palcu, ale brakuje mi praktyki pod okiem kogoś doświadczonego. Szukam mistrza, który konstruktywnie skrytykuje moje prace i pozwoli towarzyszyć w swoich projektach jako asystentce. W zamian mogę dźwigać sprzęt, ustawiać światła do sesji, robić kawę i zamiatać podłogę :) Jak znaleźć takiego mentora? Dodam, że mieszkam we Wrocławiu.

Fotopstryczek
22-07-2013, 21:57
Ciekawa propozycja, przydał by się ktoś do noszenia 6 statywów, kilku lamp błyskowych i zasilania plenerowego (puszkę i szkło mogę wziąć sam, by nie przeciążać asystentki) :mrgreen:

p0m
22-07-2013, 22:49
po pierwsze - jeśli teorię masz w małym palcu, to czemu nie robisz super fotek?
po drugie - jak znaleźć? moim zdaniem jak każdy, kto chce czegoś się nauczyć od kogoś innego. wyobraź sobie, jak kiedyś terminator zdobywał fach pod okiem mistrza?
po trzecie - obejrzyj mnóstwo portfolio z danej dziedziny, która Cię interesuje. może po prostu napisz do danej osoby czy nie chciałaby wspólnie się wybrać na foty?
po czwarte - niczego się nie nauczysz od noszenia statywu i przyglądania się imho. praktyka mocno podparta teorią czyni mistrza.
po piąte - droga imho najlepsza. wydać trochę kasy na kurs z dziedziny Ciebie interesującej. i nie jakiś "podstawowy", tylko na wyższym levelu. jeśli Ci się spodoba, koresponduj z nauczycielem. z tego co wiem, jeśli tylko mają czas, odpisują, podpowiadają, bo i takie zachowania tworzą klienta.
po szóste - powtórka z pierwszego. popatrz na zdjęcia, które robisz i porównaj je z książek, które posiadasz - czemu nie są one na tak wysokim poziomie?

tyle ode mnie.