Zobacz pełną wersję : Zestaw do imprez okolicznościowych
maciek12ss
08-07-2013, 11:17
miałem okazję fotografować 2 wesela u znajomych i dlatego założyłem ten temat. Jako że zdjęcia podobały się nawet bardzo młodym zacząłem zastanawiać się czy nie zabrać się za temat trochę bardziej profi. Wiem wiem jestem początkujący. W planach mam na początek być drugim fotografem towarzysząc znajomej która zajmuję się tym zawodowo. Ptałem w UP w mjej miejscowości o dotacje na sprzęt najprędzej pieniążki będą w październiku więc mam trchę czasu aby się nad tym głebiej zastanowić i doszlifować umiejętności. Ostatnie dwa wesela robiłem swoim 600d + kit + sigma 70-300. Sigma przy dobrym świetle dawała ładne zdjęcia za zewnątrz a kitem leciałem przyjęcie. Błyskałem wbudowana lampa rewelacji nie ma ale radziłem sobie jak mogłem i całkiem przyzwoicie to wyszł porównując zdjęcia do kolegów po fachu których mam na dysku pare wesel ( byłem gościem i takowe dostałem od młodych na pamiątke). Poruwnując swoje zdjęcia do profi zauważyłem ze dobrze kadruje uchwycam ciekawe momenty w ciekawy sposób ale brakuje mi światła . Plany na dzień dzisiejszy odnośnie sprzętu są takie :
1. Zostawiam 600D kita i sigmę jako zapas.
2. Zakup 6D :)
Powyższe wiem na pewno.
A teraz sedno tematu. Wymyśliłem sobie i po małych doświadczeniach zauważyłem czego mi mniej więcej brakuje z obiektywów.
Plan zakupu :
1. C 50 1.4
2. C 80 1.8
3. c 16-35 2.8
4. Lampa EX600
Plus akcesoria : Zapasowe 2 baterie, 4 karty pamięci 16gb ( mam jedną ) , Statyw, blenda, pas na biektyw, komputer+ mnitor+ oprogramowanie.
Mam też zamiar wziąć udział w szkoleniu z obróbki zdjęć.
Pytania:
Czy wybór szkieł jest odpowiedni ? Odnośnie zomika mam dylemat czy można go zastąpić czymś innym zależy mi na szerokim kącie i uniwersalności.
Jakie akcesoria będą mi potrzebne najbardziej i w jakiej ilości lampy, blkendy softboxy itd?