Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : proszę o pomoc adapter 350 D

Olgus1987
17-05-2013, 00:39
Witam, mam pewien problem! :)

Od razu zaznaczam że jestem kompletnie zielona jeżeli chodzi o fotografię datego szukam tutaj pomocy.

Moja córka kupiła sobie aparat Canon 350D i do tego obiektyw FD 50 mm 1.8 manualny. I tu zaczynają się schody bo obiektyw oczywiście nie pasuje do body i potrzebny jest adapter, Czy ktoś może mi pomoc w jego doborze? O ile się nie mylę musi to być adapter EOS- FD ? I teraz nie wiem czy potrzebny jest taki droższy z chipem dandelion ktory pokazuję kiedy złapana jest ostrość czy już lepiej kupić nowy automatyczny obiektyw? Nie ukrywam że chciałabym zmiejszyć koszta do minimum ale jednak chciałabym żeby skoro już córka wydała całe swoje kieszonkowe te zdjęcia były w miare fajnej jakości . Proszę o opinie i z góry dziękuję :)

mk
17-05-2013, 01:01
Chip bardzo pomaga w ostrzeniu to jest niezaprzeczalne choć ja bym sprzedał i kupił 50 1.8 jednak AF czasem się przydaje :P

mxw
17-05-2013, 03:47
Moja córka kupiła sobie aparat Canon 350D i do tego obiektyw FD 50 mm 1.8 manualny. I tu zaczynają się schody...
a kto jej sprzedał szkło FD do EOSa 350D??? :shock:
to nie do końca było uczciwe, więc niech oddaje obiektyw, jeżeli tylko jeszcze może.

przejściówki EOS-FD owszem są, ale nie działają dobrze:
http://www.canon-board.info/pozostale-22/przejsciowka-canon-fd-eos-77462/
http://www.canon-board.info/analogowy-sprzet-canona-20/obiektywy-fd-do-cyfrowek-10925/

lepiej już kupić obiektyw na M-42 (tu pomoże dandelion),
a najlepiej dołożyć do EF 50/1.8 z autofokusem lub kupić choćby kit'a.

PawelB
17-05-2013, 08:07
a kto jej sprzedał szkło FD do EOSa 350D??? :shock:
to nie do końca było uczciwe, więc niech oddaje obiektyw, jeżeli tylko jeszcze może.