PDA

Zobacz pełną wersję : Monopod



canon_user
09-09-2004, 13:05
Witam wszystkich związanych z tym forum.
Pisze tu po raz pierwszy i od razu zwracam się z pytaniem.
Coraz częściej znajduje się w sytuacjach gdzie nie moge lub nie chce :D taszczyć statywu ale potrzebuje pewnej stabilności przy robieniu zdjęć. Jednym z rozwiązań jest oczywiście monopod. Nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie. Czy ktos moze mi powiedziec jaki model , jakiej firmy się sprawdza i na co uważać przy kupnie tego sprzetu ?
Pozdr.

Czacha
09-09-2004, 13:08
sorry.. ale.. czy "sprawy administracyjne" sa miejscem na tego typu pytanie? :shock:

przenosimy!

Rudi
09-09-2004, 13:32
Już o tym było na forum:
http://canon.hazan.ys.pl/viewtopic.php?t=804

canon_user
09-09-2004, 13:44
Dzięki
Pozdr.

krecio
10-09-2004, 20:13
No, szwagier. Czytać sie nie chciało. :lol:
pozdr.
krecio :shock:

canon_user
10-09-2004, 20:19
Szwagier nie wtrącaj sie kiedy pytam fachowcow :)

krecio
10-09-2004, 20:46
Proszę Szanownych Kolegów. Szwagier nie dodał tego po co mu ten monopod. Otóż pstryka głównie architekturę. Prawda, że czasem sa to krzaki i wertepy ale jednakowoż sa to głównie budynki albo gruzy. Spór o tego badyla toczy już jakieś dwa miechy i jak widzę nadal mu po łbie chodzi zakup kija. O tym na czym foci to niech sam sie wypowie bo być może czegoś nie wiem...? Przyłaczam sie do jego prośby o fachowa poradę. A że szwgier jest leciuteńko leniwy to może nie każcie Mu grzebać bo innych postach.
pozdr.
krecio :shock:

canon_user
10-09-2004, 20:54
Widze szwagier ze nadal lubisz kumpli sie czepiac publicznie ale taki juz charakter . Zdjęcia robie eos-em 30 i chwale go sobie . Szwagier kupil sobie 300D bo musial udowodnic ze sony 717 jest do kitu . Ale co tam. Problem w tym ze poprzednimi cyfrowkami zdjecia knocilismy wiec ..... nie przewiduje naglej poprawy :)monopod uwazam ze to dobre rozwiazanie przy ganianiu po ruinach. Nie kiedy jednak trzeba poprawic stabilność a teren nie równy :)
Pozdr.

Rudi