PDA

Zobacz pełną wersję : co kupic?

amelciak
03-05-2013, 14:33
Witam, jestem amatorką fotografii jednak niedawno zainteresowali się mną kibice pewnej drużyny abym robiła im zdjęcia zbiórek, przemarszów itp. Mam 600d jednak kilku istotnych ludzi(fotografowie serwisu klubu oraz moderatorzy) napisało już do mnie, że podoba im się moja praca tylko, że powinnam zainwestować w jakiś lepszy obiektyw oraz że liczą na współpracę w przyszłości i mogą nawet pomyśleć o akredytacji. Mój przedział to ok. 2 tysiące:D

jacek_73
03-05-2013, 14:40
Witam[...]
Mój przedział to ok. 2 tysiące:D

Miesięcznie czy tygodniowo?

amelciak
03-05-2013, 14:42
malo smieszne

jacek_73
03-05-2013, 14:48
Zawsze możesz posłuchać bardziej znaczących ludzi w fotografii i kupić sobie jakiś lepszy obiektyw za 2000, a w zamian oni pomyślą o akredytacji.

Przykro mi, jaki tytuł wątka i pytanie taka odpowiedź.

marfot
03-05-2013, 15:00
powinnam zainwestować w jakiś lepszy obiektyw

Od jakiego obiektywu ma być lepszy ten nowy? Od C18-135 ?

Grzesiek_PL
03-05-2013, 15:06
tylko, że powinnam zainwestować w jakiś lepszy obiektyw
Skoro tak piszą, to oni wiedza jaki jest ten lepszy ;)
Jak zmienisz obiektyw to napiszą, że wymogiem akredytacji jest posiadanie 1Dx z torbą eLek?

michael_key
03-05-2013, 15:06
Od jakiego obiektywu ma być lepszy ten nowy?
Dokładnie, co posiadasz? 2 000 zł wbrew pozorom nie jest mało na początek.

Merde
03-05-2013, 15:09
...napisało już do mnie, że podoba im się moja praca tylko, że powinnam zainwestować w jakiś lepszy obiektyw oraz że liczą na współpracę w przyszłości i mogą nawet pomyśleć o akredytacji.

Może nie daj się wycyckać i niech to ci, dla których masz robić zdjęcia, zasponsorują ten obiektyw?

miszaj
03-05-2013, 15:36
Hej, a jaki obiektyw masz teraz? A w ogóle to można zobaczyć gdzieś te zdjęcia, które zrobiłaś?

mk
03-05-2013, 15:54