Zobacz pełną wersję : Jaki obiektyw do 350d
Mam problem, chce kupic obiektyw do 350 z zoomem 70-300, myslalem o obiektywie ze stabilizacja jednak nie wiem czy jest wart takich pieniedzy i czy jest dosc dobry, moze pomozecie wybrac cos innego? Potrzebuje go glownie do robienia zdiec widokow, obiekty w oddali czasami cos w ruchu; z gory zaznaczam ze jestem poczatkujacym amatorem ale chce kupic tak zebym nie musial zmieniac za jakis czas. Zalaczam strone na ktorej znajduje sie obiektyw ktory mam na oku.Dzieki.http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16830120189
Do widoków to nie teleobiektyw tylko coś szerokiego... coś od 17/18mm. Tak czy inaczej nie ma obiektywu uniwersalnego... 70-300 to do dalszych obiektów ok ale nie widoki. Jeśli już chodzi o ten zakres ogniskowych to szkoda by mi było kaski na taki. Wolałbym kupić Sigme 70-300 APO DG a różnice zostawić i dozbierać do czegoś szerokiego.. A własnie kupiłeś samo body? czy masz KITowy obiektyw 17-55mm? na przymkniętej przysłonie robi całkiem fajne zdjecia...
PS zanim dodasz nowy temat skorzystaj z SZUKAJ bo takich tematów było już multum...
Ok, pomysle o tym co napisales. Canona wlasnie kupilem z kitowym obiektywem 18-55. Dzieki
Niedawno mialem podobny problem - zastanawialem sie nad 70-300/4.0-5.6 IS USM lub 70-200/4.0 L USM. Problem rozwiazalo przejscie sie do sklepu i porownanie wszytstkich trzech na zywo. Sigma odpadla (byla jakas taka.... plastikowa), zdecydowalem sie na 70-300. Z IS jestem pozytywnie zaskoczony.
Ok, pomysle o tym co napisales. Canona wlasnie kupilem z kitowym obiektywem 18-55. Dzieki
No skoro masz KITa to na początek powinno wystarczyć jeśli chodzi o widoczki..
Sigma odpadla (byla jakas taka.... plastikowa), zdecydowalem sie na 70-300. Z IS jestem pozytywnie zaskoczony.Plastikowa.. no może i tak wygląda w porównaniu z tym Canonem, ale dla mnie jest ważniejsza jakość zdjęć i kryterium jakość/cena..