PDA

Zobacz pełną wersję : Zdjęcia studyjne a ustawienia aparatu

EndruOnassis
14-03-2013, 23:33
Witam wszystkich. Z lekkim strachem piszę ten post mając nadzieję, że na autoryzowanym forum nie zostanę zjedzony przez bardziej wyedukowanych kolegów z branży :) ... A więc... Posiadam sprzęt Nikon D300s na którym pracuję od kilku lat. Wcześniej też miałem Nikona niższej klasy. Wszystkie umiejętności zdobyłem na zasadzie prób i błędów. Troszkę czasu to zajęło ale było warto.. Parę dni temu firma w której pracuję zleciła mi wykonanie zdjęć do katakogu. Dostałem Canona 5d Mark II + obiektyw Canon 85 mm f1.2 i trzy dni na zapoznanie się ze sprzętem. Zdjęcia będą wykonywane w studio wyposażonym w trzy lampy Apus pro 600. Czasu mam niewiele, a przynajmniej jak dla mnie to za mało. Czy mógłbym więc liczyć na jakieś podpowiedzi dotyczące ustawień aparatu i lamp. Z góry za pomoc dziękuję

mk
15-03-2013, 00:10
Napisz nam jeszcze co będziesz fotografował ; )
Ogólnie mały przepis to ISO 100, F11, 1/200, siłę lamp ustawiasz tak by nie wychodziło Ci przepalone (patrz histogram) ; ) Metodą prób i błędów dobierzesz wszystko ; )!

ArekLodzPl
15-03-2013, 00:33
napisz jeszcze co masz sfocić bo może się okazać że 3 lampy to za mało i trzeba będzie kombinować

rOOmak
15-03-2013, 06:13
Co jest tematem? Jakie modyfikatory masz do dyspozycji?
W aparacie ustawienia są takie same jak w Nikonie tylko pod innymi przyciskami ;)

bulldog
15-03-2013, 13:55
Napisz jeszcze ile kasy za to zarobisz i ile odpalisz za podpowiedzi,
rozumiem, że chcesz aby napisać Ci iso f tv moc lampy itp.
wydawało mi się, że w nikonie są podobne parametry i osoba, która robi zdjęcia zawodowo potrafi je dobrać bez względu na markę

proszę wybaczyć mój sarkazm, ale: " Czy mógłbym więc liczyć na jakieś podpowiedzi dotyczące ustawień aparatu i lamp. Z góry za pomoc dziękuję" wydaje mi się, że nie zadałeś żadnego konkretnego pytania

EndruOnassis
15-03-2013, 18:32