PDA

Zobacz pełną wersję : Kobieta filmująca lustrzanką - opinie



milka
22-01-2013, 22:55
Stoję właśnie przed decyzją zakupienia sprzętu do filmowania dslr. Odczuwam niebywałą chęć tworzenia filmów. Miałam doświadczenie na studiach w montażu nieliniowym i czuję, że mam twórczą duszę. Jednak jako, że jestem początkującą w tej branży, zastanawia mnie ostatnio jak postrzegane są kobiety filmujące lustrzankami? Zwłaszcza kiedy muszą np. użyć ciężki glidecam lub cały system z kamizelką... Jakie są Wasze opinie? Czy to ma sens? Z góry dziękuję za wszelki wypowiedzi!

akustyk
22-01-2013, 23:08
no... kobita w usmarowanym kombinezonie lezaca pod autem moze by mnie zdziwila.

ale z kamera? czemu niby?

mk
22-01-2013, 23:16
Coraz więcej kobiet bierze za aparaty, kamery więc nie ma nic w tym złego według mnie. Choć jest jakaś tam niechęć do kobiet w zawodzie fotografa, znajoma przez całe 2 lata nie dostała ani jednego zlecenia na ślub bo jest kobietą, a ludzie, którzy za tą samą cenę robili coś mega złego (full automat i jedziemy jednym obiektywem!!) mieli dużo zleceń bo to mężczyźni... Choć jednym zaprzeczeniem może być Aga Rusinowska (5czwartych), która robi zdjęcia razem z Marcinem Rusinowskim (według mnie jedni z lepszych fotografów ślubnych w Polsce!) ; ) Nie wiem jak do tego podchodzą inni, ale według mnie rynek foto/video jest zdominowany przez mężczyzn, co nie zmienia faktu, że dużo kobiet bierze się z powodzeniem za fotografię (nie mówię tu o gimnazjum z lustrzanką photography). Próbuj ; )!!

Kolekcjoner
23-01-2013, 01:14
Moja małżonka całkiem nieźle jest postrzegana 8-).

BTW: już drugi wątek w złym dziale - przenoszę 8-).

Grzesiek_PL
23-01-2013, 01:15
gimnazjum z lustrzanką photography
Ooo, tego to coraz więcej, nawet podkradają zlecenia dla firm i robią za podpis pod zdjęciem :mrgreen: Obudzą się gdy przyjdzie im kupić sprzęt za własne pieniądze.

mk
23-01-2013, 11:29