PDA

Zobacz pełną wersję : Kupno sprzętu używanego



sumo
25-10-2012, 13:07
Witam
Sprzęt fotograficzny jest dość kosztowny ale czasami można coś znaleść z drugiej ręki w atrakcyjnej cenie.
Jestem fotoamatorem, który się rozwija i kompletuje sprzęt. Wcześniej miałem analoga, teraz lustrzanka cyfrowa amatorska ...... może półprofesjonalna niedługo.
Myślę, że przydałyby się wskazówki doświadczonych kolegów na co zwrócić uwagę przy zakupie używanego sprzętu. Oczywiście myślę tu o zakupie sprzętu, który możemy zobaczyć przed kupnem a nie z licytacji na drugim końcu Polski.
Chciałbym dowiedzieć się na co zwrócić uwagę przy zakupie, jak go szybko przetestować u sprzedającego.
Głównie chodzi mi o zakupy obiektywów i lustrzanek. Jest to dość duży wydatek i pewnie można kupić sprzęt wyeksploatowany jak również prawdziwe perełki w atrakcyjnej cenie.
Obecnie poszukuję Tamrona 17-50 co w nim najczęściej pada i co trzeba sprawdzic przy zakupie?

Szkoda, że na forum nie ma już giełdy sprzętu, zrobiłem na niej kilka zakupów i narazie nie żałuję.
Z góry dziekuję.
Pozdrawiam

simarik
25-10-2012, 13:36
Witam
Obecnie poszukuję Tamrona 17-50 co w nim najczęściej pada i co trzeba sprawdzic przy zakupie?
Pozdrawiam

Testowałem 3 egzemplarze używanego tamrona 17-50 przed zakupem. Róznica pomiędzy poszczególnymi egzemplarzami była spora jeśli chodzi o słynne mydło tamrona 17-50. Wybrałem najlepszy z testowanych. Oceny zdjęć dokonywałem na bieżąco poprzez laptopa, na którym oglądałem zdjęcia z mojego body z podpiętym tamronem.
Poszperaj na forum odnośnie tego tamrona - a liczba informacji dosłownie Cię zasypie.


Szkoda, że na forum nie ma już giełdy sprzętu, zrobiłem na niej kilka zakupów i narazie nie żałuję.
Z góry dziekuję.
Pozdrawiam

Nie rozumien - jak ne ma na forum giełdy sprzętu? A tutaj?
http://www.canon-board.info/sprzedam-17/

sumo
25-10-2012, 14:02
Przepraszam giełda jest ale chyba nie widoczna bez zalogowania. Głównie przeglądam forum bez logowania.
Bardzo dziękuję za link.