PDA

Zobacz pełną wersję : CISS wymiana na sztywniejsze rurki... gdzie je można kupić?



k-9
06-10-2012, 16:40
Cześć
Mam do was pytanie... (bardziej do tych co drukują w studiach zdjęcia).
Mam Canona ip4950, drukarka bardzo fajna, szybka. Tuszę oryginalne są... drogie... komplet 5 tuszy to wydatek ok 200zł... więc jest to dużo pieniędzy jak za kilkanaście ml atramentu... Obecnie drukuje na zmienikach ActiveJet. Jest zadowolony z jakości... nie wiem jak wygląda to na papierze foto ale sądzę, że wydruki były by naprawdę dobre zwłaszcza, że producent daje gwarancje na tusze. I co najważniejsze nie zatykają głowicy. Chciałem przejść jeszcze bardziej na ekonomiczne rozwiązanie... Jako, że jestem studentem to drukuje praktycznie co dziennie kilka stron materiałów. Więc tusze mi wystarczają na max 2 tyg...
Kupiłem kiedyś zestaw CISS... idea jest super, ale wykonanie gorsze jest tych zbiorniczków i rurek... Mam nie miłe wspomnienia z tymi rureczkami... kilka razy zablokowały głowice w czasie pracy... nie wiele brakowało a mogło się coś stać...
Zastanawiam sie czy aby nie lepiej było by wymienić tych rurek na sztywniejsze które nie będą się plątać ... one są zbyt hmm... miękkie... i się plączą... a tak nie powinno być.
Teraz przeszukuje internet aby kupić rurki... ale od godziny nic sensownego nie znalazłem... :/
Może wy coś doradzicie gdzie takie rureczki mogę znaleźć... i jaką średnice najlepiej wybrać aby tusz mógł spokojnie płynąć...

Juriko
06-10-2012, 17:00
Rurki są połączone z głowicą, głowica jest w ruchu, nie sądzę że można tu zastosować sztywne rurki.
Jeśli zależy ci na obniżeniu kosztów, zerknij na tusze PrintLab, są mniej więcej dwukrotnie tańsze od AvtivJet'ów.

jinks
06-10-2012, 17:23
Albo tzw. wieczne cartdridge

k-9
06-10-2012, 18:12
Właśnie... co do wiecznych kartridż... bawiłem się w to... i potrzeba trochę czasu aby wszystko napełnić... robi się bałagan tusz na podłodze... trzeba sprzątać... średnio mi to pasuje...