PDA

Zobacz pełną wersję : A gdyby tak jednak kamerą a nie lustrzanką....? :)



malwes
23-08-2012, 13:42
Szanowni,
Nie ma tutaj zbyt wielu wątków na temat canonowskich kamer ale może Wy użytkujecie i moglibyście doradzić.
Mam 60d i wiem, co nim mogę nagrać, natomiast rozważam osobnym tokiem myślowym ;) zakup kamery Canona HD
- nie potrzebuję jej do użytku profesjonalnego
- głównie ma służyć do upamiętniania rosnących błyskawicznie dzieciaków, przygód wakacyjnych itp
- o ile o fotografowaniu wiem sporo, to w temacie kamer jestem laikiem, nawet ciężko mi zdecydować na jakim nośniku chciałabym aby materiał był zapisywany. Mamy w domu jeszcze "starego" Panasonica, ale od czasu wejścia HD nie śledziłam rozwoju tego sprzętu.

W związku z tym, że częściej sięgam po aparat niż kamerę, nie chciałabym kupować drogiego sprzętu. Nie ma potrzeby i nie wykorzystam jego możliwości. Natomiast zależy mi na czymś, co będzie dawało dobrą jakość obrazu i czysty dźwięk. Patrząc na to wszystko chyba nie powinnam wydać więcej niż 2,5k, no chyba, że jest coś o czym nie wiem :) a powinnam mieć w tej kamerze, co kosztuje więcej :)

Będę szperać na formach oczywiście ale tutaj chciałam zapytać o opinie osób, które mają w domu kamerki, korzystają dla celów amatorskich i mogłyby się podzielić opinią, jakie modele im się sprawdzają i z jakimi wadami powinnam się liczyć. Z góry dziękuję za Wasze doświadczenia.

Maroos
23-08-2012, 14:41
W tej sytuacji raczej zakupiłbym obiektyw oraz szybką i pojemną kartę SD niż kamerę. Moim zdaniem lepiej na tym byś wyszedł.
Mam kamerę, ale odkąd posiadam C 60D to jej nie używam.

malwes
23-08-2012, 15:09
Maroos,