PDA

Zobacz pełną wersję : Jaki skaner do zdjęć papierowych.



satriani
02-09-2004, 13:37
Jaki wybrać skaner aby przenieść papierowe odbitki do PC-ta.
Nie chcę skanować slajdów, przystawki itp nie będą więc mi potrzebne.

Głównie chciałbym zarchiwizować papierowe odbitki , których sie przez kilka lat uzbierało.
W pracy mam skanerfirmy Mustek (bardzo cienki jeśli chodzi o jego wysokość) przepraszam nie znam się za bardzo na typach skanerów, ale też nie mogę sobie w pracy skanować.

W media marktach to chyba jest ich ze 100 ale który wybrać.
Czy kupować skanery firm Mustek, Plustek itp czy lepiej HP, Canon, Epson

Czy te grubsze ze świetlówką są lepsze jeśli chodzi o odwzorowanie kolorów?
Badzo dużych powiększeń też nie zamierzam stosować.

Pozdrawiam.

Krzychu
02-09-2004, 13:42
Jaki wybrać skaner aby przenieść papierowe odbitki do PC-ta.
Nie chcę skanować slajdów, przystawki itp nie będą więc mi potrzebne.

W media marktach to chyba jest ich ze 100 ale który wybrać.
Czy kupować skanery firm Mustek, Plustek itp czy lepiej HP, Canon, Epson


Kup Epsona i będziesz zadowolony - wszystko zależy oczywiście od tego ile masz kasy, ale w normalnym zakresie cenowym Epsony są generalnie uważane za najlepsze...



Czy te grubsze ze świetlówką są lepsze jeśli chodzi o odwzorowanie kolorów?
Badzo dużych powiększeń też nie zamierzam stosować.
Pozdrawiam.

Ta świetlówka działa tylko przy skanowaniu materiałów transparentnych, przy odbitkach jest wyłączona i zasłonięta tą białą matą od spodu klapy więc specjalnego znaczenia w takim przypadku nie ma.

satriani
02-09-2004, 13:49
Dzięki za odpowiedź.

a co sądzisz o firmie Microtek, bo kolega chce mi sprzedać skaner tej firmy tylko że on jest na SCSI i muszę zainstalować jakiś dodatkowy kontroler, ale podobno da mi go gratis przy zakupie?

I powiedz mi jeszcze jedno, może się orientujesz , czy napalać się na te duże rozdzielczości optyczne?

[ Dodano: 02-09-2004 ]