PDA

Zobacz pełną wersję : Zlecenie slubne po za granicami kraju. Jak to wycenic?



Mad_Mac
18-07-2012, 14:37
Witam

Wlasnie trafila mi sie pierwsza klientka ktora zapytala czy mogl bym zrobic w przyszlym roku ich slub we Wloszech.
Jak najbardziej jestem chetny na takie wyjazdy tylko teraz pytanie do kolegow ktorzy juz robili zlecenia za granica.
JAK TO WYCENIC?
Czy pobieracie dodatkowe oplaty za czas spedzony w podrozy? Jesli tak to na jakiej podstawie to obliczacie itp
Z gory dzieki za wszystkie wskazowki bo jestem zielony pod tym wzgledem.

gadget_zary
18-07-2012, 14:49
Jak dla mnie wliczenie kosztów podróży (z UK do Włoch nie leci się jakoś długo więć czasu spędzonego w podróży bym raczej nie liczył) i zakwaterowania (domyślam się, że para młoda o to zadba) wydaje się wystarczające. + Dla ciebie okazja do wykonania ciekawego pleneru poza granicami dotychczasowego miejsca pracy.

+ Klienci pewnie marudzić ci na koszta nie będą patrząc na to, że zamiast szukać kogoś na miejscu wybrali ciebię.

rOOmak
18-07-2012, 16:02
Zależy ile sobie liczysz za zlecenie. Jak €10k to dolicz tylko cenę biletu i zakwaterowania... ;)
Najważniejsze jest się dobrze z klientem dogadać i ustalić czego oczekują. I umieścić to w umowie. Jeżeli podróżujesz z nimi to mogą założyć, że będziesz fotografował ich cały czas łącznie z podróżą etc.
Pamiętaj również, że w podróży będziesz płacić za wszystko. Śniadanie, woda, kawa...

Raideur
18-07-2012, 17:12
Zapytaj tez czy placa za hotel, posilki, przelot itp jesli nie to dolicz do kosztow ?

Mad_Mac
18-07-2012, 17:53
Myslalem o tych wydatkach jednak nie wiem wlasnie jak to jest z czasem no bo przeciez nie bedzie mnie w domu przez 3 dni a nie jeden dzien.
Zadalem juz pytanie na temat zdjec w podrozy, transferu z lotniska na miejscu i zakwaterowanie wiec zobaczymy jaka dostane odpowiedze.
Dzieki za wszystkie podpowiedzi bo napewno sie przydaja.

Goomis
18-07-2012, 19:30
Witam