Zobacz pełną wersję : [marcinstanczak] Kilka portretów ode mnie ; )
Na początku mówię, że zdjęcia robię od niedawna i nie mogę się nazwać profesjonalistą tylko totalnym amatorem, każde słowo krytyki przyjmuję ; )!
No to kilka moich portretów! ; )
EDIT - wątek bez zdjęć, autor miał je na własnym hostingu, ale usunął, przestał sie pasjonować fotografią i usunął konto.
Canonborg
19-07-2012, 14:15
Mother of God !
Numeru zdjęcia :)
1 - wg mnie przepały psują zdjęcie
2 - ostrość bym dał na całą twarz
3 - coś wlazło w kadr :(
Numeru zdjęcia :)
1 - wg mnie przepały psują zdjęcie
2 - ostrość bym dał na całą twarz
3 - coś wlazło w kadr :(
No niestety czasem się nie da walnąć zdjęcia w tłumie jaki był na Zombie Walk 2012 bez kogoś w kadrze ; ) Co do przepałów, jak mówiłem jestem amatorem i jakoś mi tutaj pasują, co do ostrości 85mm 1,2 więc wykorzystałem 1,2 ; )
Kolejne portreciki ode mnie ; )
4.
5.
6.
Pozdrawiam!
Dawno nic nie wrzucałem a nadal coś robię ; ) Kolejne 4 portreciki z wczoraj ; )
7.
8.
9.
Tak wiem ucięta ręka ale w słońcu nie zauważyłem tego : /!
10.
Pozdrawiam Marcin Stańczak!
Na tym z uciętą ręką w sumie bardziej rzuciło mi się w oczy za twarde światło.
Z ostatnich dwóch serii wybrałbym 6 i 10.
Wszystkie 4 były doświetlane lampą z parasolką, fakt 9 troszkę wyszła w ten sposób ale chciałem uzyskać efekt "wklejenia" osoby w tło ; ) Dzięki za opinię!
Nikt nie komentuje dalej więc wrzucam coś nowego ; ))
Pozdrawiam!
jellyeater
24-10-2012, 11:54
Spięte te modelki. Na wszystkich zdjęciach. Na dwa przez tę nieostrość nos jakoś dziwnie wyszedł.
Znów coś próbuję ; )) Może się spodoba ; ))
Nikt, nic nie powie? Serio są aż tak tragiczne? :X
Amator martwi się o sprzęt, profesjonalista martwi się o kase, a mistrz martwi się o światło.
Celny cytat
chyba nie ostro,i jak dla mnie kolorki blade, co wy robiliście w lesie że na szalu igły, patyki ... ;)
Celny cytat
Nie dokładnie o to mi chodziło ale okej, dzięki.