Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Wymarzona klawiatura do Lightrooma

jaroslaw.majcher
09-07-2012, 11:32
Gdyby byłą taka możliwość (a jest :-) i moglibyście zaprojektować własną klawiaturę do obsługi Lightrooma to jak by ona wyglądała? Oczywiście nie chodzi mi o magiczny przycisk np "Super ostrość" tylko o zestaw i układ przycisków poprawiających ergonomie użytkowania.

W mojej głowie powoli powstaje wizja takiego urządzenia ale jako, że użytkownikiem LR jestem od niedawna to nie mam jeszcze swoich przyzwyczajeń i chciałbym poprosić o pomoc bardziej doświadczonych użytkowników. Równocześnie w domowym zaciszu powstaje również prototyp takiego urządzenia. Powstaje wolno ponieważ jestem zupełnym laikiem w budowaniu układów scalonych i muszę uczyć się wszystkiego od podstaw. Zdaje sobie sprawę, że rzuciłem się na głęboką wodę ale co tam :-)

Próbowałem przejrzeć też rozwiązania jakie są na rynku nim RPGkeys ale cena do mnie nie przemawia. Swoją drogą 490$ za zestaw niecałych 60 klawiszy to gruba przesada :-)

Chętnie przyjmę wszystkie przemyślenia, rysunki jak i luźnie wizje. Nie musi to byś manipulator w formie klawiatury. Wszystkie pomysły dozwolone. Zapraszam do dyskusji.

Merde
09-07-2012, 11:37
Gdyby byłą taka możliwość (a jest :-) i moglibyście zaprojektować własną klawiaturę do obsługi Lightrooma to jak by ona wyglądała?

Tutaj było: http://www.canon-board.info/showpost.php?p=1090359&postcount=880

jaroslaw.majcher
09-07-2012, 11:45
Tutaj było: http://www.canon-board.info/showpost.php?p=1090359&postcount=880

Tak tak. Jest to zrobione zapewne o projekt Paddy i urządzenia sterujące MIDI. Była to tak jakby inspiracja do mojego projektu.

Kontrolery MIDI nie należą do najtańszych (drugorzędna sprawa) a przede wszystkim ergonomia czy dostęp do mnogiej ilości funkcji LR jest ograniczona. Szukam pomysłu na coś prostego i eleganckiego.