Zobacz pełną wersję : Zgubiona Gwarancja
Drogie koleżanki, koledzy.
Mam nie mały problem. Podczas przeprowadzki zaginęła mi karta gwarancyjna do 600D i podpięty do niej paragon. Ze sklepem udało się ustalić by podesłali paragon. Jakieś pomysły, co jeszcze powinienem zrobić by odzyskać kartę gwarancyjną?
Wiem, że kartę gwarancyjną podbija się równo z datą paragonu. Jest szansa na zrealizowanie jakiejkolwiek z usług gwarancyjnych przez serwis? korzystając wyłącznie z paragonu?
Czy jest szansa na zdobycie nowego kwitu serwisowego?
Rzadko zdarza mi się coś zgubić. Niestety przeprowadzka sprawiła, że niektóre rzeczy diabli wzięło :roll:
Zadzwoń do serwisu. Albo w ostateczności wyślij maila.
Napisałem do serwisu Canon Polska.
No i jestem zdruzgotany:sad:
Odpowiedź wygląda tak jakby nie była do mnie kierowana. Jakby obsługa nie przeczytała mojej wiadomości tylko powybierała pojedyncze słowa z maila i starała się stworzyć zdanie.
Prześledziłem ponownie mail wysłany do canona - wszystko jest w sposób jasny i czytelny opisane. Natomiast w odpowiedz stwierdzono, że aparat jest uszkodzony i mam go odesłać do serwisu. Następnie po oględzinach dostanę kosztorys i jeśli stwierdzi się wadę, to naprawią mi aparat.
Jak dla mnie, to takich odpowiedzi nie powinno się dostawać na pytanie odnośnie odtworzenia karty gwarancyjnej.:???::???:
dziobolek
29-05-2012, 19:16
@Darx, napisz jeszcze raz prostymi słowami prośbę o wydanie duplikatu karty gwarancyjnej.
Ostatnio miałem podobny dylemat, co prawda nie z Canonem, ale...
Witam! Moje pytanie dotyczy możliwości uzyskania duplikatu karty gwarancyjnej. Gdzieś w trakcie przeprowadzki się zapodziała i nie potrafię jej za żadne skarby znaleźć, więc pogodziłem się z myślą, że po prostu zaginęła. Najdziwniejsze jest jednak to, że posiadam paragon/rachunek (ten znalazłem bez problemu). W związku z tym pytanie - czy jest szansa na otrzymanie duplikatu karty gwarancyjnej, aby można było oddać sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Pozdrawiam!
Dzień dobry
Uprzejmie prosimy o przysłanie numeru serii (w formacie 00/00) z tabliczki znamionowej urządzenia oraz skan lub zdjęcie cyfrowe dowodu zakupu.
Po otrzymaniu dokumentów przygotujemy i wyślemy na wskazany adres duplikat karty gwarancyjnej.
Dzień dobry,
Uprzejmie informujemy, że prośba o wystawienie duplikatu karty gwarancyjnej została rozpatrzona i uznana. Duplikat karty zostanie wystawiony i wysłany pocztą.
Duplikat karty będzie opieczętowany i nie musi Pani podbijać w sklepie , tylko przedłożyć go wraz z paragonem w serwisie.
...tak wyglądała korespondencja ;)
Pozdrówka!
@Darx, napisz jeszcze raz prostymi słowami prośbę o wydanie duplikatu karty gwarancyjnej.
Ostatnio miałem podobny dylemat, co prawda nie z Canonem, ale...
...tak wyglądała korespondencja ;)
Pozdrówka!
Takie numery to robi chyba tylko Olympus. Serwis mają świetny.
Pozdrawiam
Mirek
dziobolek
29-05-2012, 20:36
Takie numery to robi chyba tylko Olympus. Serwis mają świetny.
Pozdrawiam
Mirek
Nie, to był... Zelmer ;)
Pozdrówka!
Mogę tylko poprzeć radę, aby wysłać do serwisu prośbę o duplikat karty gwarancyjnej. Pracuję u jednego z dystrybutorów z branży RTV (sami jesteśmy gwarantem) i dla nas zawsze był ważniejszy dowód zakupu (paragon, faktura) niż karta gwarancyjna. Na karcie gwarancyjnej można sobie nabazgrolić co dusza zapragnie, a paragon jest już dokumentem fiskalnym.
andre1978
29-05-2012, 21:38
W Canonie zapomnij o gwarancji bez karty. Serwis też nie wystawi Ci duplikatu, jedyna droga jaka pozostaje to handlowa. Napisz do swojego dostawcy prośbę o wystawienie duplikatu k.g., oni prześlą dalej aż dotrze ona do Canon Polska. Wiem bo sam byłem zmuszony tak zrobić z kartą mojego klienta, sprawa ciągnie się już drugi miesiąc ale jestem dobrej myśli.
dziobolek
29-05-2012, 22:16
Niom, ja także pisałem bezpośrednio do producenta, a nie do serwisu.
To IMHO producent (lub dystrybutor) a nie serwis wystawia taki dokument.
Często jest tak, że serwis to podwykonawca w postaci firmy trzeciej.
Apollo obsługujące Pentaxa wysłałoby ci czystą nowiutką kartę kurierem za friko... a tak kiszka ;] Ehhh Pentax to jednak mistrzostwo od samej piwnicy aż do... 70-200 :P
sylwek2k
29-05-2012, 23:39
Czy jest szansa na zdobycie nowego kwitu serwisowego?
I tu wychodzi zaleta kupowania w sklepach nie dla idiotow itp marketach...
Zwykle wystarczy zagadac z pania/panem z BOKu, i daja duplikat bez problemu :)
I tu wychodzi zaleta kupowania w sklepach nie dla idiotow itp marketach...
Zwykle wystarczy zagadac z pania/panem z BOKu, i daja duplikat bez problemu :)
To idź do informacji np takiego MM czy innego Saturna i poproś o czystego EWS-a, powodzenia :D
Darx - ja bym bez problemu swojemu klientowi pomógł i dał nową, czystą kartę gwarancyjną. Nie wiem w czym problem ze strony sklepu...
Odezwij się na PM to napiszę Ci jak sobie poradzić z problemem.
Już wiem u kogo kupować na przyszłość. Może, to nie jest reguła, ale canon nie zdecydował się na udzielenie odpowiedzi. Póki, co zrobiło się to dla mnie nieco bezczelny by na prośbę i dobrze opisany problem odpowiadać "wysłanie do serwisu".
To tak jakbym poprosił sero-burgera, a dostał wieśmaka. Akurat, to o czym pisze kolega Dziobolek było już posłane wcześniej. Tak zalecił mi znajomy, ale rekcji brak. Może rzeczywiście zgłoszę się do sklepu? Chociaż boję się, że dostanę odpowiedź podobną jak w serwisie samsunga.
Skrócona wersja korespondencji:
ja: mógłbym prosić o duplikat klucza systemowego,
s: udostępnienie klucza jest niemożliwe, proszę zgłosić się do MS
ja: jednak klucz jest wytarty i umieszczany na państwa produktach, stąd też powinniście prowadzić ewidencję, bądź podesłać oświadczenie na temat legalności systemu. Pomijam już fakt, że laptop lądował u Państwa w serwisie 11x
s: klient moze skorzystac z oprogramowania samsung recovery, jezeli takie zostalo zniszczone, to samsung nie jest zmuszony odpowiadac na takie maile, do widzenia panu.
Dobra się pociągnąłem do nie potrzebnych reakcji. Wiem jedno. Najlepsza obsługa spotkała mnie jak dotąd w MSI Polska oraz Apple'u.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.