Zobacz pełną wersję : Przejście z kompakta na lustrzanke cyfrową? budżet 5 000 PLN
MateuszCanon
23-05-2012, 12:10
Witam, postanowiłem przejść na lustrzankę. Budżet jaki posiadam to 5000PLN Interesuje mnie tylko nowy sprzęt. W co zainwestować? Myślę o czymś między Canonem a Nikonem.
Zdjęcia robię amatorsko, nie jestem profesjonalistą i nie zamierzam zarabiać na tym. Po prostu jakaś wycieczka to chciałbym zdjęcia robić żeby były ostre bez ziarna czego nie mogę osiągnąć w kompakcie.
Zależy mi na aparacie aby zdjęcia nie wymagały PS, nie zamierzam siedzieć przy zdjęciach i bawić się w obróbkę - niestety brak czasu.
Proszę o pomoc.
dziobolek
23-05-2012, 12:16
Między Canonem i Nikonem to najlepszy jest Pentax K-5 ;)
Poza tym
http://www.google.pl/search?num=100&q=tamron+70-200++-%C5%9Blub+site%3Awww.canon-board.info&tbs=&tbo=1#sclient=psy-ab&hl=pl&tbo=1&q=Przej%C5%9Bcie+z+kompakta+na+lustrzanke+cfrow%C4 %85++-%C5%9Blub+site:www.canon-board.info&oq=Przej%C5%9Bcie+z+kompakta+na+lustrzanke+cfrow%C 4%85++-%C5%9Blub+site:www.canon-board.info&aq=f&aqi=&aql=&gs_l=serp.3...6500.6500.0.7453.1.1.0.0.0.0.24.24.1 .1.0...0.0.TWj5oxwWgxA&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=7aa12a7f57cf6f0e&biw=1247&bih=717
a to wszystko dzięki http://maciejko.net/cbsearch/
Pozdrówka!
Canon 600D + 18-135 + polarek + reszta gratów (torba, karty pamięci, statyw, ewentulenie grip).
Będzie Pan zadowolny :mrgreen:
Tak wiem, zaraz się zacznie onanizm sprzętowy i spory co by było lepsze :mrgreen: