Zobacz pełną wersję : Raw, Rozdzielczosc, Grupowa obrobka zdjec.
Elizabethe
12-05-2012, 13:53
Witam Wszystkich Serdecznie,
na wstepie chciala bym zaznaczyc ze jestem bardzo zielona w waszym fotograficznym slangu i byla bym bardzo wdzieczna jak byscie starali sie dac dosc proste odpowiedzi :)
Fotografia zajmuje sie z pasji; A wlasciwie wydaje mi sie ze dla mojego ego :) Niedawno jednak dostalam propozycje zrobienia zdjec na slubie. Do tej pory robilam glownie rodzinie. Mam bardzo duzo do was pytan
- W jakich rozdzielczosciach powinnam dac zdjecia parze mlodej?
_ Czy dajecie zdjecia w dwuch roznych rozdzielczosciach ( np. te do wstawienia na internet zeby to klijent w zmniejszaniu sam palcow nie maczal i psul naszej jakosci zdjec . Inna rozdzielczosc to ta do drukowania.
- Kadrowanie w camera Raw 2 do 3 jest to prawidlowa wielkosc jaka ja kadruje ? (prawidlowa do wydruku, a zeby mi nie poobcinali w drukarni zdjec z kazdej strony :) )
- Zdjecia wykonane w rawach , czy potrzebuja one jakiejs specjalnej obrobki ?
Zdolalam zaowazyc ze sa to strasznie surowe zdjecia ktore musze ostrzyc za kazdym razem w PS.
- Czy istnieje jakis ''magiczny'' sposob na zmienienie rozdzielczosci wszystkich zdjec razem bez otwierania kazdego z osobna ? To samo tyczy sie ostrosci ktora mam ustawiona w akcjach (operacje) i chciala bym dac ja na zdjecia wszystkie bez monotonnego powtarzania jej na kazdym zdjeciu . To samo tyczy sie mojej sygnaturki ( malego podpisu w lewym dolnym roku) czy zdjec b&w.
Jak mniemam jest to pewnie jakas obrobka gropowa o ktorej nie mam zielonego pojecia ....
DZIEKUJE SERDECZNIE ZA WSZYSTKIE ODPOWIEDZI I POMOC !!!!!!!!!
(Przepraszam za brak pl znakow i mozliwe bledy ort, aczkolwiek nie mieszkam w kraju i nie posiadam podkreslania na tutejszym komputerze... )
xxkomarxx
12-05-2012, 13:58
Proponuję zacząć od poczytania forum. Tematów jest od groma i trochę. Widać że się nie chce i najlepiej dostać wszystko na tacy. Także zachęcam do lektury.
Elizabethe
12-05-2012, 14:09