Zobacz pełną wersję : No i jestem w rozterce :(
Witam wszystkich,
jestem tu nowy na forum więc troszkę się przedstawię. Jestem początkującym amatorem, i na razie nie posiadam DSLRa :( Mam wysłużonego EOSa 50 z kitowym obiektywem i po prostu bardzo lubię fotografować.
Jakiś czas temu poczułem, że idzie nowe i w środku nocy obudziłem się z jedną myślą - kupuję aparat! Po licznych i bardzo dłuuuuugich poszukiwaniach w necie wybór był oczywisty - EOS 10D. Załatwiłem sobie, że kupi mi go znajomy w USA i przywiezie we wrześniu za 1300$ (o jak tanio :D ), a tu Canon sprawił mi psikusa i zapowiedział 20tkę...
Teraz nie wiem, co zrobić, czy czekać na 20D i wybulić 1500$ - ojoj, boli (w dodatku na razie nie wiem kto i kiedy mi go przywiezie, może inny kumpel za miesiąc...), czy kupić 10D i dokupić jakieś podstawowe szkiełko, np Sigmę 18-125
Onanistą sprzętowym nie jestem, ale chcę mieć sprzęt do pracy w terenie, obróbka w domku mnie nie bawi aż tak bardzo. Co byście zrobili na moim miejscu? Nie muszę chyba dodawać, że aparat śni mi się codziennie, więc też nie za długo tak wytrzymam a 20ka jest nieco niepewna...chociaż ?
PS> tak a propos, to pytałem u mnie w Canonie za ile będą sprzedawać 20D i powiedzieli, że za ...12 000PLN. Ta firma kopie sobie grób...
Moim zdaniem to glupotą byloby kupowanie teraz 10D. Wytrzymaj troszke, dozbieraj kasy i kup 20D, cena bedzie niemal taka sama z tego co piszą... a wg niektorych zrodel 20D ma byc nawet tanszy niz 10D :D
Chyba ze kupisz sporo tanszy 300DW (W jak wasiaware) i porzadne szkiełka do kompletu... Skoro nie jestes wyznawcą kultu Onana to trzysetką tez zrobisz fajne fotki, jest to mozliwe wbrew niektorym opiniom :D
Przemek Białek
31-08-2004, 21:44
Moim zdaniem to glupotą byloby kupowanie teraz 10D. Wytrzymaj troszke, dozbieraj kasy i kup 20D, cena bedzie niemal taka sama z tego co piszą... a wg niektorych zrodel 20D ma byc nawet tanszy niz 10D