PDA

Zobacz pełną wersję : Jaki papier do EPSON R3000



PK70
29-04-2012, 22:00
Właśnie zamówiłem swoją pierwszą drukarkę foto tj. Epson R3000.
Nie mam żadnego doświadczenia w kwestii papierów do druku zdjęć, a wiadomo, że trzeba wszystko skalibrować pod konkretny papier.
Będe drukował na A3 do A3+, dla siebie, przewaga czarno-białych, zależy mi na wysokiej jakości - znaczy myślę o markowych papierach.
Co radzicie?

strideer
29-04-2012, 23:52
Właśnie zamówiłem swoją pierwszą drukarkę foto tj. Epson R3000.
Nie mam żadnego doświadczenia w kwestii papierów do druku zdjęć, a wiadomo, że trzeba wszystko skalibrować pod konkretny papier.
Będe drukował na A3 do A3+, dla siebie, przewaga czarno-białych, zależy mi na wysokiej jakości - znaczy myślę o markowych papierach.
Co radzicie?

Wypróbuj IGGFS zwany także Ilford Galerie Golden Fibre Silk (w najnowszej iteracji w nazwie pojawia się również słówko Prestige). Nazwa skomplikowana, ale podłoże bardzo fajne: barytowe, w ciepłym tonie, z delikatnym połyskiem. Wydrukowane zdjęcia mają takie szlachetne wykończenie. Jeśli się zdecydujesz, to koniecznie ściągnij ze strony producenta odpowiedni dla tej drukarki profil do drukowania.

MIT
30-04-2012, 09:10
Właśnie zamówiłem swoją pierwszą drukarkę foto tj. Epson R3000.
Nie mam żadnego doświadczenia w kwestii papierów do druku zdjęć, a wiadomo, że trzeba wszystko skalibrować pod konkretny papier.
Będe drukował na A3 do A3+, dla siebie, przewaga czarno-białych, zależy mi na wysokiej jakości - znaczy myślę o markowych papierach.
Co radzicie?

Najprościej to kup firmowe papiery Epsona - do zwykłych prac np. Archival matowy, do lepszych któryś z Art paper. Zaletą jest to, że profile masz zaimplementowane w sterowniku drukarki. Drukowałem na nich bardzo dużo i są świetne - prosto i bezbłędnie.

Ja kupowałem w Centrum Papieru i śmiało mogę polecić - dostawa szybka i bezbłędna (może dadzą mi większą zniżkę za reklamę:-P)
Tu masz link