Zobacz pełną wersję : Mini softbox
Mateusz87
16-04-2012, 10:57
Jeśli temat był już wałkowany, to z góry przepraszam. Chciałem zapytać o Wasze doświadczenia z wyżej wymienionym modyfikatorem. Ja sam zastanawiam się nad zakupem tego : http://u.cyfrowe.pl/1024x0/1/3/funsports_softbox_mini_20x30_171280500.jpg
Zbyszko666
16-04-2012, 10:59
poszukaj na forum, było tego od groma :) powiązanych tematów szczególnie.
Mateusz87
16-04-2012, 11:10
No właśnie chodzi o to, że wstępnie poniuchałem tu i ówdzie i chyba obsługa forumowej wyszukiwarki mnie przerasta ...
to spróbuj tej http://maciejko.net/cbsearch/
Mateusz87
16-04-2012, 11:23
Super! Tu od razu udało mi się znaleźć :) Dziękuje bardzo!
kombinowałem już z wieloma różnymi modyfikatorami ale najlepiej i tak sprawdza mi się najzwyklejszy stofen
Możesz pomyśleć o Lumiquest promax system http://www.lumiquest.com/store/products/LumiQuest-ProMax-System.html
daje wiele różnych możliwości, używam go od 2 lat i już nie zamienię na nic innego.
Mateusz87
16-04-2012, 17:51
Możesz pomyśleć o Lumiquest promax system http://www.lumiquest.com/store/products/LumiQuest-ProMax-System.html
daje wiele różnych możliwości, używam go od 2 lat i już nie zamienię na nic innego.
A próbowałeś może całość zamocować na bracket-cie ?
To zależy do czego byś chciał używać takiego softbox'a na reportaż jest średni. Sprawdzi się przy portretach ale nie przy grupkach. Do tego jest to dość spore i zwraca uwagę. Bardzie polecam Ci miskę/nocnik -> http://aukcje.fripers.pl/dyfuzor/lambency/lambc_01.jpg. Daje zaskakująco dobre efekty mimo to wygląda mało profesjonalnie. Ja używam miski bez założonej pokrywki.
A próbowałeś może całość zamocować na bracket-cie ?
Nie, nie próbowałem, nie mam bracketa, ale z tym wynalazkiem Lumiquesta możesz tak kombinować, że nawet przy kadrach pionowych będziesz miał palnik lampy nad obiektywem, ale lekko z boku. Tu masz filmik http://www.youtube.com/watch?v=gjG96-MVoi0&feature=player_embedded dotyczy Quik Bounce ale zasada ta sama, zwróć uwagę na ostatnie sekundy filmu, tam widać to ustawienie palnika lampy.
skylight
23-04-2012, 16:32
To zależy do czego byś chciał używać takiego softbox'a na reportaż jest średni. Sprawdzi się przy portretach ale nie przy grupkach. Do tego jest to dość spore i zwraca uwagę. Bardzie polecam Ci miskę/nocnik -> http://aukcje.fripers.pl/dyfuzor/lambency/lambc_01.jpg. Daje zaskakująco dobre efekty mimo to wygląda mało profesjonalnie. Ja używam miski bez założonej pokrywki.
Hey, właśnie zastanawiam się nad tym wynalazkiem, możesz powiedzieć coś więcej o tym jak to się sprawdza w praktyce? Może masz jakieś sample?
Mateusz87
23-04-2012, 17:08
Jak kupowałem pierwszą systemówkę na cyfrowe to w akcesoriach wyłoniła się propozycja nocniczka i się skusiłem - tak, jak napisałeś sprawdza się nieźle, ale jednak to nie jest do końca to, czego bym oczekiwał.
To zależy do czego byś chciał używać takiego softbox'a na reportaż jest średni. Sprawdzi się przy portretach ale nie przy grupkach. Do tego jest to dość spore i zwraca uwagę. Bardzie polecam Ci miskę/nocnik -> http://aukcje.fripers.pl/dyfuzor/lambency/lambc_01.jpg. Daje zaskakująco dobre efekty mimo to wygląda mało profesjonalnie. Ja używam miski bez założonej pokrywki.
W takim razie nie pozostaje nic innego, jak próbować. Kusi mnie jeszcze nabyć ringflash, ale może lepiej nie rozpętywać kolejnego wątku ... ;)
Nie, nie próbowałem, nie mam bracketa, ale z tym wynalazkiem Lumiquesta możesz tak kombinować, że nawet przy kadrach pionowych będziesz miał palnik lampy nad obiektywem, ale lekko z boku. Tu masz filmik http://www.youtube.com/watch?v=gjG96-MVoi0&feature=player_embedded dotyczy Quik Bounce ale zasada ta sama, zwróć uwagę na ostatnie sekundy filmu, tam widać to ustawienie palnika lampy.
flankerp
26-04-2012, 17:23
Przy tak małęj powieżchni nie spodziewałbym się więcej niż da zwykły Stofen...
Gdzieś widziałem też takie dmuchane...
Dla mnie a'la stofen sprawdza się w reportarzu dużo lepiej. Łatwiej założyć i nie wyglądam śmiesznie jak z abażurem :D
Wiadomo to wszystko zależy od użycia ;) w reportażu od stofen'a wolę dać światło w górę i za siebie pod kontem 30 stopni odchylenia od pionu przy czym muszę dać dużą moc. Światło rozbija się o sufit i ściany w wyniku czego światło jest bardzo miękkie i są dobre efekty aczkolwiek jak ze wszystkim nie zawsze się sprawdzi jeśli sufit jest wysoki to już jest znacznie gorzej.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.