Zobacz pełną wersję : Canon 5D Mark III - problem z przepuszczaniem światła przez LCD
Skoro informacja o przepuszczaniu światła przez górny LCD w 5D3 została podana na oficjalnej stronie Canon USA, jako użytkownik Canon 5D Mark III chciał bym wiedzieć, jak ma się ta sprawa do aparatów z krajowej dystrybucji? Jakie kroki zostaną przedsięwzięte w celu wykrycia oraz ewentualnego usunięcia w/w usterki? Czy serwis CSI Foto i Video posiada już jakieś szersze informacje? A może wpływały już takie zgłoszenia?
Dla porządku podam link do informacji na stronie Canon USA - link (http://www.usa.canon.com/cusa/support/consumer?pageKeyCode=prdAdvDetail&docId=0901e02480538fc7).
Skoro informacja o przepuszczaniu światła przez górny LCD w 5D3 została podana na oficjalnej stronie Canon USA, jako użytkownik Canon 5D Mark III chciał bym wiedzieć, jak ma się ta sprawa do aparatów z krajowej dystrybucji? Jakie kroki zostaną przedsięwzięte w celu wykrycia oraz ewentualnego usunięcia w/w usterki? Czy serwis CSI Foto i Video posiada już jakieś szersze informacje? A może wpływały już takie zgłoszenia?
Dla porządku podam link do informacji na stronie Canon USA - link (http://www.usa.canon.com/cusa/support/consumer?pageKeyCode=prdAdvDetail&docId=0901e02480538fc7).
W chwili gdy będą już gotowe rozwiązania problemu zostanie to ogłoszone na stronach producenta. Na chwilę obecną producent pracuje nad rozwiązaniem problemu.
Skoro informacja o przepuszczaniu światła przez górny LCD w 5D3 została podana na oficjalnej stronie Canon USA, jako użytkownik Canon 5D Mark III chciał bym wiedzieć, jak ma się ta sprawa do aparatów z krajowej dystrybucji? Jakie kroki zostaną przedsięwzięte w celu wykrycia oraz ewentualnego usunięcia w/w usterki? Czy serwis CSI Foto i Video posiada już jakieś szersze informacje? A może wpływały już takie zgłoszenia?
Dla porządku podam link do informacji na stronie Canon USA - link (http://www.usa.canon.com/cusa/support/consumer?pageKeyCode=prdAdvDetail&docId=0901e02480538fc7).
Jesli twoj dzial dobrze to nie ma sobei co zawracac glowy ?
Bardzo proszę zwracać uwagę na pisownię.
Pozdrawiam
K.
Tezet-gdynia
19-04-2012, 14:12
Jesli twoj dzial dobrze to nie ma sobei co zawracac glowy ?
Jest oficjalna informacja, wiec ludzie oczekuja oficjalnego rozwiazania. To ze dziala dobrze czy zle, nie ma nic do tego. Ludzie za nie male pieniadze chca produkt PELNOwartosciowy, a nie padlo w ktorym cos tam oficjalnie nie dziala, badz dziala zle ;-)
wniosek stąd taki że lepiej nie kupować bardzo świeżych modeli
prawda ale ktoś musi je kupić i przetestować, taka jest cena nowości...
takisefotograf
19-04-2012, 21:26
Kiedys testowało sie przed wpuszczeniem produktu na rynek.Teraz testują pierwsi nabywcy i dotyczy to nie tylko aparatów fotograficznych :(
Pierwsi nabywcy nie specjalnie się tym przejmują, chcą jedynie znać opinię serwisu Canona.
wniosek stąd taki że lepiej nie kupować bardzo świeżych modeli
Sprawdziłem stare pięć de i ma podobne ,gdy zaświeci się podświetlanie górnego wyświetlacza zmienia parametry naświetlania
hmm?
ten problem po prostu był od zawsze !
żyłem z tym problemem od 5D i będę musiał żyć z 5D mkIII
z tą różnicą ze teraz o tym wiem :)
wydaje mi się, że każdy aparat tak ma. 1D jest dlatego wyposażony w klamkę zamykającą wizjer.
Sprawdziłem stare pięć de i ma podobne ,gdy zaświeci się podświetlanie górnego wyświetlacza zmienia parametry naświetlania
hmm?
ten problem po prostu był od zawsze !
żyłem z tym problemem od 5D i będę musiał żyć z 5D mkIII
z tą różnicą ze teraz o tym wiem :)
Dziwne bo moj 5D MKII mozna podswietlac na rozne spooby i ekspozycja bez zmian .
Raideur- ponieważ ten problem pojawia się tylko w sytuacji w której ta mała ilość światła wpływa na ekspozycje, czyli w sytuacji kiedy i tak auto ekspozycja nie jest przydatna ;)
Canon ogłosił , ze wszystkie aparaty 5DIII które maja 1 lub 2 na 6 miejscu numeru seryjnego zostaną przez nich naprawione bezpłatnie .Nowy update problemu nie załatwi stąd wspomniana decyzja .Po 10.05.2012 użytkownicy wadliwych puszek maja się zwrócić bezpośrednio do serwisów .
Matsunami
27-04-2012, 06:11
Ja serwis odpuszcze, szkoda straconego czasu bez puszki na problem, którego dla mnie nie ma.
toma20D czy to jest oficjalna pozycja Canon Polska?
Canon USA (http://www.usa.canon.com/cusa/consumer/products/cameras/slr_cameras/eos_5d_mark_iii?pageKeyCode=prdAdvDetail&docId=0901e02480538fc7) uważa, że problem nie ma wpływu na zdjęcia. Jeżeli ktoś uważa inaczej Canon oferuje bezpłatną INSPEKCJĘ. I to jest dla klientów mieszkających w USA i Puerto Rico.
Nikt nie mówi o naprawie jeżeli "fenomen" nie ma efektywnego wpływu na zdjęcia.
rOOmak ..to jest oficjalne stanowisko Canon Deutschland a konkretnie dostałem tą informację od CPS -Canon Professional Service
Chłopaki z Lens Rentals sprawdzili na czym polega oficjalny FIX od Canona
http://www.lensrentals.com/blog/2012/05/the-fix-is-in
dziobolek
02-05-2012, 22:39
Canon EOS 5D Mark III - nota serwisowa (http://www.fotografuj.pl/News/Canon_EOS_5D_Mark_III_nota_serwisowa/id/6179)
Pozdrówka!
Kolekcjoner
03-05-2012, 00:19
A już się bałem, że zakleją gumą do żucia ;).
Robson01
03-05-2012, 06:30
A już się bałem, że zakleją gumą do żucia ;).
Kto to wie (:confused:), może na tym będzie polegała naprawa serwisowa.
Kto to wie (:confused:), może na tym będzie polegała naprawa serwisowa.
Nie bój się, już wyżej podałem link do Lens Rentals gdzie sprawdzili na czym polega naprawa serwisowa.
Serwis dołożył dodatkową osłonę z czarnej przylegającej folii plastikowej. Podobnej do tej co osłania inne miejsca w aparacie.
wydaje mi się, że każdy aparat tak ma. 1D jest dlatego wyposażony w klamkę zamykającą wizjer.
akurat klamka nie ma na to wplywu.
Grzesiek_PL
03-05-2012, 14:51
Mogli całe wnętrze wyłożyć czarną pianką/gąbką :D prawie by wytłumiała migawkę.
A przy okazji skutecznie tłumiłaby chłodzenie, coś mi się wydaje
michael_key
03-05-2012, 21:46
Kto to wie (:confused:), może na tym będzie polegała naprawa serwisowa.
Już Canon coś wymyśli, będzie dobrze.
Już Canon coś wymyśli, będzie dobrze.
Canon już coś wymyślił więc jeśli ktoś posiada aparat w którym problem występuje to zapraszamy do serwisu w celu usunięcia problemu.
Czy chodzi o sławną czarną taśmę? :)
michael_key
07-05-2012, 19:45
Canon już coś wymyślił więc jeśli ktoś posiada aparat w którym problem występuje to zapraszamy do serwisu w celu usunięcia problemu.
No... nie mówiłem? Cudzych chwalicie swych nie znacie :wink:
jan pawlak
08-05-2012, 21:32
wydaje mi się, że każdy aparat tak ma. 1D jest dlatego wyposażony w klamkę zamykającą wizjer.
To nie z wizjera ale z podświetlenia górnego LCD.
No cóż, prawdą jest że:
- każdy chce mieć pełnowartościowy produkt
- jakoś nie wyobrażam sobie siebie że podświetlam górny LCD w momencie robienia zdjęcia (w warunkach ciemności)
Po naciśnięciu Q mam pełną informację na dużym displayu.
Nie wyslę do serwisu body dla tej poprawki
jp
Nie wyslę do serwisu body dla tej poprawki
jp
Da się żyć z takim problemem, a lcd-ka mogą zaizolować kiedyś tam przy innej okazji (odpukać)
klosz007
04-07-2012, 22:03
Ostatnio rozbierałem HTC HD2 kolegi (zbity wyświetlacz) - cały telefon trzyma się na 9 śrubkach, reszta różne rodzaje taśmy klejącej. Tak, że taśma klejąca wiecznie żywa :-) Nie tylko do naprawy ale i jako podstawowy budulec.
Dla porównania w iPhone 4 na taśmie klejącej jest umocowany tylko akumulator - reszta to całe multum malutkich śrubek.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.