PDA

Zobacz pełną wersję : fotoellite.pl - moje doświadczenia



marcin5555
22-03-2012, 18:18
Witam,

W sklepie fotoellite.pl kupiłem softbox. Towar otrzymałem zgodny z zamówieniem. Niestety brakowało dowodu zakupu.
Napisałem w tej sprawie do sklepu dwukrotnie. Dopiero za drugim razem, w dniu 02.01.2012r., otrzymałem nie podpisaną odpowiedź cyt.

"Witam

Mieliśmy zakończenie roku i inwentury stąd to opóźnienie i potwierdzenie
zakupu Pan dostanie także bez obawy Prześlemy poczta na adres z koszyka."

Niestety do chwili obecnej nie otrzymałem dowodu zakupu.
Ponieważ nie lubię być ignorowany i oszukiwany sprawę skierowałem do Urzędu Skarbowego w Kaliszu.

Pozdrawiam wszystkich.

PS

Do "wymiany poglądów" z ww. firmą odsyłam do forum Nikon http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=203182

lMl
22-03-2012, 18:48
Urząd Skarbowy?
Moim zdaniem przesada.

zanussi
22-03-2012, 18:52
Zdecydowanie przesada :)

xxkomarxx
22-03-2012, 18:59
Zdecydowana przesada. Może akurat wysłali a zaginęło na poczcie co się czasem zdarza.

SoA
22-03-2012, 19:27
Najgłupsze co można zrobić to uświadomić skarbówce że istniejemy, mogą poczuć się zaproszeni, i to wcale nie do tego sklepu :-)
A reakcja przesadna.

westu
22-03-2012, 19:38
Typowo PL, my się sami wykończymy.
"Dajcie Polakom rządzić a sami się wykończą."

trolluch
23-03-2012, 08:51
Wszyscy twierdzicie, że przesada, a nikt z Was jakoś nie ma pomysłu, jak dostać ten dowód zakupu. Marcin5555 jak widać czeka już kilka miesięcy(!), a międzyczasie się upominał o kwit, który sprzedawca ma obowiązek wystawić.
Ale tak to jest na tym forum - najpierw gnoicie gościa, który walczy o normalność w handlu, a potem płaczecie w wątkach jak np. o lider24...

MC_
23-03-2012, 09:05
Jeśli faktycznie kolega od tak długiego czasu nie może się doczekać dowodu sprzedaży, to najwyższy czas, żeby podjąć konkretne działania.
Przypominam, że wystawienie faktury/paragonu jest OBOWIĄZKIEM sprzedawcy prowadzącego działalność gospodarczą, a zaniechanie w tym zakresie jest wykroczeniem karnoskarbowym.

I jakoś w wątku o lider24 wszyscy mobilizują zgłaszanie do US, a tutaj taka jazda? Dwulicowość wychodzi?

lMl
23-03-2012, 11:11
Nikt nie neguje walki o normalność i swoje prawa tylko o sposób.

MC_
23-03-2012, 11:15
Skoro proszenie nie przyniosło rezultatu, to nie widzę innej możliwości.
Nie wiem czy sam bym tak postąpił, ale nie widzę powodu do oburzenia. Koledze cierpliwość się skończyła, a cała sytuacja świadczy źle przede wszystkim o sklepie.

Loome
23-03-2012, 11:19
a co powinien zrobić?

lMl
23-03-2012, 12:51
Nie sądzę by był sens roztrząsać co zrobił, dlaczego a co powinien.

trolluch
23-03-2012, 16:22
Sens jak najbardziej jest. Wtedy wszyscy dowiemy się, co należy robić, a nie tylko narzekać.

Loome
23-03-2012, 16:58
IMI, pierwszy zaczales roztrzasac:)

lMl
23-03-2012, 17:02
Loome, na pewno "roztrząsać"?

frantz
24-03-2012, 22:45
Mam dokładnie takie same doświadczenia z tym Panem - bo to przecież żadna firma, tylko koleś sobie dorabia sprzedając produkty z Funsports - nawet przesyłki dostałem bezpośrednio od nich.

Nie dostałem faktury ani paragonu, a to już moja finansowa strata - VAT straciłem.

Dodatkowo nie mam gwarancji na ten sprzęt.

Zamówienie dostałem w październiku, dziś jest prawie kwiecień.

Nie udałem się do US jedynie z lenistwa.

Czy zapomniał? Szczerze wątpię.

Sic
02-04-2012, 07:28
Ja kupowałem u nich 3 czy 4 razy i żadnych problemów z dokumentami.
Raz nawet zwracałem jedną lampę, bo mi nie działała z tronixem i problemów żadnych nie robili- dokumenty te szybko zaktualizowali.

marszull
11-04-2012, 13:12
To jest normalna firma, a ze towar sie dostaje z Funsportu to poprostu tak maja z nimi uklad jako reseller
Ja robilem tam zakupy pare razy i za kazdym razem dostawalem na czas razem z faktura.

frantz
12-04-2012, 00:40
To jest normalna firma

Jak dla mnie to normalne firmy wystawiają dokumenty sprzedaży, szczególnie po pisemnym upomnieniu.

edit:
Z czym tu dyskutować? Fakt jest faktem - dokument nie dotarł, pomimo upomnienia. Jest to niezgodne z zasadami handlu i prawa.