PDA

Zobacz pełną wersję : Tani aparat do makro i przyrody

Puszkin
29-01-2012, 15:49
Jak w temacie szukam taniej lustrzanki do makro i przyrody (hobbystycznie), jestem amatorem. Zastanawiam się nad kupnem 1100d i zainwestować w szkła a jak bym się wciągnął to wtedy zmienić body na lepsze. Co mnie kusi w 1100d to dobra jakość zdjęć, kamery nie potrzebuję brakuje mi czyszczenia matrycy i razi słaba jakość obudowy. Zastanawiam się również nad 550d ale wtedy cena :( i nie kupię dobrych szkieł. Co sądzicie o 1100d czy nadaje się na moje potrzeby ? (pytam się bo szukając po internecie znalazłem wiele sprzecznych o nim opinii)

KUBAwo
29-01-2012, 15:53
Jak w temacie szukam taniej lustrzanki do makro i przyrody (hobbystycznie), jestem amatorem. Zastanawiam się nad kupnem 1100d i zainwestować w szkła a jak bym się wciągnął to wtedy zmienić body na lepsze. Co mnie kusi w 1100d to dobra jakość zdjęć, kamery nie potrzebuję brakuje mi czyszczenia matrycy i razi słaba jakość obudowy. Zastanawiam się również nad 550d ale wtedy cena :( i nie kupię dobrych szkieł. Co sądzicie o 1100d czy nadaje się na moje potrzeby ? (pytam się bo szukając po internecie znalazłem wiele sprzecznych o nim opinii)
Wolałbym np. używane 450d w bdb stanie na początek a resztę w szkła. A potem jak już będziesz wiedział o co chodzi będziesz kombinował dalej...

jacek_73
29-01-2012, 15:53
1100D canona jest dobry jak każdy inny - tym bardziej na początek :-) Sam bym sobie go kupił, ale mam 1100 pomysłów/minuta...i niech czeka.

Pozdrawiam.

tomfoot
29-01-2012, 16:26

Pytanie podstawowe to jakie są te dobre szkła, które chcesz kupić? I ile zamierzasz na tym wszystkim stracić.
Tania lustrzanka to canon 550d. 1100d to jeszcze tańsza, ale już tylko "lustrzanka" :-). Kup IMHO 550d i tamron 17-50 f/2.8, a reszta przyjdzie potem. Przy czym wracamy w pętli pytań do budżetu :-)

Puszkin
29-01-2012, 18:13