PDA

Zobacz pełną wersję : Canon PowerShot A70 - pomóżcie!!!



Jolka
27-08-2004, 19:52
Po zresetowaniu do ustawień fabrycznych obraz na wyświetlaczu jest rozmazany - tak jak w niedostrojonym telewizorze. Nie wiem co zrobić. Pomózcie proszę! To nie mój aparat i w pracy mnie zabiją!
Z góry dziękuję!

[ Dodano: 27-08-2004 ]
Przeczytałam cała instrukcję i w opisach problemów nic tam nie ma.
poza tym zrobione już wcześniej zdjęcia wyślwietla prawidłowo - taki obraz pokazuje się tylko, kiedy chce się zrobić nowe zdjęcie z podglądem i bez.
Wyjmowałam też już baterię i akumulatory i programowałam go od nowa.

Vitez
27-08-2004, 22:51
Po zresetowaniu do ustawień fabrycznych obraz na wyświetlaczu jest rozmazany - tak jak w niedostrojonym telewizorze. Nie wiem co zrobić. Pomózcie proszę!

Nacisnij do polowy spust, aparat zlapie ostrosc i obraz nie bedzie rozmazany...

Jolka
28-08-2004, 09:26
Po naciśnięciu do połowy obraz właściwie się nie zmienia. Nadal jest rozmazany. I to nie jest takie troszkę rozmazanie tylko nie widać żadnych kształtów tylko rozmazane linie. Nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć :(

[ Dodano: 28-08-2004 ]
W instrukcji jest coś takiego jak oznaczenie AiAF w Rec. Menu (red). - autom. ostrości

W aparacie mam wszystkie inne pozycje tego menu (tak jak w instrukcji) ale tej pozycji nie mam. Może to to?
Tylko jak to ustawic?

Vitez
28-08-2004, 12:26
Po naciśnięciu do połowy obraz właściwie się nie zmienia. Nadal jest rozmazany. I to nie jest takie troszkę rozmazanie tylko nie widać żadnych kształtów tylko rozmazane linie. Nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć :(

No to nie mam pomyslu...


W instrukcji jest coś takiego jak oznaczenie AiAF w Rec. Menu (red). - autom. ostrości

W aparacie mam wszystkie inne pozycje tego menu (tak jak w instrukcji) ale tej pozycji nie mam. Może to to?
Tylko jak to ustawic?

Musisz dalej pogrzebac instrukcji by znalezc jak to sie ustawia. Zauwaz ze ta funkcja jest czynna tylko w trybie robienia zdjec a nie przegladania.

Jolka
28-08-2004, 18:21
Dzieki temu zdarzeniu isntrukcje aparatu znam jak nikt inny w pracy. Niestety jej studiowanie nie przyniosło rezultatów, taki problem nie jest tam opisany.

Znalazłam też informację, że funkcja menu AiAF nie jest dostępna w trybie robienia zdjęć AUTO ale w pozostałych jest.

Ale co najważniejsze udało mi się znaleźć i naprawić ten błąd. Coś musiało dziać się z obudową albo z stykami monitora LCD, ponieważ obraz zmienia się na prowidłowy po naciśnięciu pewnego mijesca na obudowie. Nie ma tam żadnego przycisku ani nic ale kiedy się tam naciśnie to obraz wraca do normy. Widocznie aparat jest usszkodzony i tak się będzie działo.

Ale wielkie dzięki za zainteresowanie i próbę pomocy w moim problemie.

Pozdrawiam i życzę powodzenia! :)

Jo

ANYA
30-08-2004, 11:03
Witaj :D
Ja właśnie od wczoraj jestem posiadaczką A70 i trafiłam tutaj w poszukiwaniu instrukcji wlasnie do tego aparatu,poniewaz moja jest w języku angielskim.
Mialam nadzieję ze znajdę kogos, kto ma taki aparat i podsunie mi pomysl, skąd ewentualnie mozna taką instrukcję sobie ściągnąć lub kupic :?:
Przypadkowo zajrzałam do Twojej rozmowy i wiem, że posiadasz A70 , więc moze będziesz w stanie mi pomóc?
Będę bardzo wdzięczna za jakiekolwiek informacje i pomoc :D
Pozdrawiam, hej

Jolka
30-08-2004, 21:54
Jak przeczytasz dokładnie forum to znajdziesz linki do instrukcji po polsku. Ściągnij sobie i po kłopocie.

Życzę powodzenia

:)

ANYA
30-08-2004, 22:01
OK, siedziałam dzisiaj troche w necie i juz wiem jak szukac.
Znalazlam linki i sciągnęłam ale nie moge otworzyc pliku.
Nie wiem co jest, ale będę probowała dalej.
Hej

Vitez
30-08-2004, 22:15
Jak przeczytasz dokładnie forum to znajdziesz linki do instrukcji po polsku. Ściągnij sobie i po kłopocie.



1. Zajrzyj pod punkt 8 : http://canon.hazan.ys.pl/viewtopic.php?t=5

2. Stronka na ktorej byly instrukcje (max.boo.pl/instrukcje) niestety nie dziala :( , nie znam innej. Moze znajdzie sie jednak jakis litosciwy uzytkownik A70?

santiblue
30-08-2004, 23:14
Mam i moge mailem wyslac. 16mb

[ Dodano: 31-08-2004 ]
Wyslana :) Pozdrawiam

ANYA
31-08-2004, 17:49
Juz ją mam i własnie korzystam.
Wielkie dzięki, dobry człowieku :)
Pozdrawiam

santiblue
31-08-2004, 18:06
Polecam się na przyszłośc :)