PDA

Zobacz pełną wersję : [CyberPL] Moja galeria



CyberPL
17-01-2006, 11:38
Jestem dość początkujący, więc wszelakie rady mile widziane. Krytyka również ;)

http://cyberpl.fotogalerie.pl

Zapraszam

lemina
17-01-2006, 12:14
Obejrzałam sobie zdjęcia nocne (na razie). Osobiśnie nie podobają mi się podwójne ramki w zdjęciach budynków (np. w ostatnio został obcięty czubek i patrzę se ja na tę ramkę, patrzę i czubka nadal niet :) ) Podoba mi się "Łysy 2". Nie podoba mi się skolei czarno-białe niebo z księżycem ("Sklepienie niebieskie"). Dlaczego?
1. nie jest niebieskie ;)
2. wydaje mi się, że w naturalnych kolorach byłoby lepsze.

To takie moje osobiste wynurzenia odnośnie zdjęć nocnych.

Koty - "Zamyślona" jest przepalona. Podoba mi się, ale przepalona jest... Patrząc na "Oczy" zaczynam się bać... Strasznie wrogie spojrzenie (może to przez ten skos - gdyby były w poziomie, to może nie powodowałyby takich emocji u mnie - krótko - nie chciałabym więcej takich zobaczyć).
"Ergonomiczne legowisko" - mój kot też kiedyś lubił się wylegiwać w umywalce ;) Jak go tylko przynieśliśmy ze schroniska, to łazienka była jego ostoją. Teraz chowa się tylko do wanny jak ktoś obcy przyjdzie... Wracając do meritum, czyli zdjęcia - znowu przpalone (niestety u białego kota łatwo o przepalenia przy używaniu lampy)

To tyle ode mnie póki co. :)

Ogólnie rzecz ujmując: zdjęcia podobają mi się z małymi ale ;)

kami74
17-01-2006, 12:19
Kreatywne uzycie filtrów połówkowych w krajobrazie. Pewnie będa różne opinie ale mi sie efekt bardzo podoba.

lemina
17-01-2006, 12:28
Galeria "Minimal" mi się nie podoba - nieostre i takie nijakie (wg mnie).
Galeria "Fotozabawy" "kropla" mi się bardzi podoba, a "kran" - sympatyczny, ale odkamieniacz by się przydał ;)

Robson01
17-01-2006, 13:16
Strasznie wolno "otwierają" się zdjęcia - być może to wina mojego PC, być może nie. Trochę mnie to zniechęciło do oglądania.

CyberPL
17-01-2006, 13:30
Dziękuję za odwiedziny i zainteresowanie