PDA

Zobacz pełną wersję : [MichalNG] pierwsze próby...



michalng
15-01-2006, 21:54
Witam....jestem totalnym nowicjuszem, wiec bardzo bym prosil i wszelkie rady...amatorszyzna totalna ze mnie, przegladam od jakiegos czasu forum,nie udzielam sie jak widac zbytnio, bo w sumie jak poczytac watki to na wieszosc pytan mozna znalesc odpowiedzi i w sumie stosujac glownie sie do rad forumowej spolecznosci mozna chyba powoli zaczac pokazywac swoje proby....prosze o wszelkie sugestie...nie chodzi mi o pochwaly bardziej o merytoryczne wykazanie bledow....sprzet EOS 300D z kitem....jak szanownej spolecznosci widzi sie kadrowanie w fotkach ponizej?:

1. tutaj chyba moglo by nie byc tych obcietych rak, i chyba tlo wyszlo za jasne ale slonce dawalo dosc ostro tak mi sie wydaje ale poddaje ocenie szanownego gremium:

http://www.autocentrum.pl/nissanclub/spoty/michal/13.jpg

2. robione przez szybe :(....

http://www.autocentrum.pl/nissanclub/spoty/michal/12.jpg


pozdrawiam
Michal

SimOn!
15-01-2006, 22:09
Witam!

Perwsze foto heh sam juz sobie wytknales dwa najwazniejsze bledy (przepalenia i te rozne "smiecie" w kadrze). Pozatym nie bardzo wiem co chciales pokazac/ przekazac tym zdjeciem. Ja chyba w tej sytuacji staral bym sie pokazac jakos tego dziadka kierowce, cos w stylu portret w miejscu pracy :smile:

Drugie hmm sam nie wiem, troche mozna go bylo lampa po oczach :mrgreen: dopalic. Wolal bym chyba tez poziomy kadr z chlopcem po lewejn np, moze ten mur / sciana dala by jakies tlo/wypelnienie kadru. A tak centralnie mi sie srednio podoba. Moze masz lepszy prtret lub inna sytuacje (jakis kontekst, historia) to pokaz.
Tak ja to widze :mrgreen:

michalng
15-01-2006, 22:54