Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Zaproszenie na Ogólnopolski Plener Foto- Beskidy 2012. 17-19.02')



Fatamorgana
30-12-2011, 11:51
Witam wszystkich Kanonierów.:-D
Informacja za zgodą i wiedzą Admina.

Serdecznie zapraszam na imprezę integracyjno-fotograficzną pod nazwą Ogólnopolski Plener Fotograficzny Beskidy 2012, jaka odbędzie się w Milówce k. Żywca, w dniach 17-19.02.2012 w pensjonacie "U Kubiców".
www.ukubicow.pl

Ideą tej nietypowej i ciekawej imprezy jest spotkanie użytkowników wszystkich systemów- zaproszenie zostało skierowane również do Nikoniarzy, klubu Olympusa i Pentaxa a także moich macierzystych kręgów- tj. KKM i Sony forum- oraz wymiana doświadczeń i wspólna dobra zabawa..
Ze względu na fakt, że Was- użytkowników Canona- jest zdaje się najwięcej w kraju- liczymy na Wasz znaczny udział na tej imprezie.:D:cool:

W programie min. piątkowe prelekcje z udziałem zaproszonych fotografów o uznanym dorobku, przegląd ciekawej fotografii, sobotnie wyjście w teren (szeroka paleta możliwości: od panoramicznych punktów widokowych po szykowany "zjazd na misce" i wyjście w góry, zajęcia warsztatowe oraz... wspólna biesiada w sobotni wieczór połączona z konkursem wiedzy o fotografii, która na pewno dobrze nas zintegruje.
Przewidziano coś specjalnego dla miłośników tzw. onanizmu sprzętowego i wyznawców wojen systemowych...:lol::rolleyes:
Także każdy znajdzie coś dla siebie na tej imprezie.

Zaprosiłem 2 firmy- dystrybuujące sprzęt foto, akcesoria i optykę niezależną, także będzie można co nieco sprzętu zobaczyć, dotknąć i przestrzelać.

Obiekt jest cały do naszej dyspozycji, posiada komfortowe pokoje i wyposażoną salę konferencyjną, także jest wszystko co trzeba. Być może odbędzie się ognisko pod wiatą (zależy od ilości chętnych i pogody).
Dojazd jest bardzo łatwy, obiekt znajduje się tuż przy zmodernizowanej trasie międzynarodowej do granicy w Zwardoniu- tuż przy nowym, dużym wiadukcie nad wylotem doliny Kamesznicy (przy okazji dodam, ze w Bielsku i od Żywca jest sporo całkowicie nowych dróg, którymi jedzie się szybko i komfortowo, także przyjezdni- bez obaw...).;)

Koszt uczestnictwa- to jedynie koszt noclegu i wyżywienia oraz ew. atrakcji dodatkowych. (Nie są to warsztaty komercyjne).
Na dzień dzisiejszy koszt osobodnia z wyżywieniem to ok. 65 zł.
Jeżeli będą chętni z dziećmi- proszę to zaznaczyć. Dla dzieci jest osobna stawka w zależności od wieku.

Zapisy i zgłoszenia: chętnych proszę o wpisywanie się tutaj poniżej. Zasady jest taka:
1. nick (imię)
jeżeli zapisuje się para a osoba towarzysząca nie posiada nicka wpisujemy:
2.+1 (imię).
Dzieci wpisujemy przy dorosłych (również +1) bez osobnej linijki.
Każdy następny autor posta jest proszony o kopiowanie i wklejanie listy poprzednio zapisanych.

Szczegóły programu oraz mapkę terenu działania z pełną informacją o możliwościach okolicy podam za kilkanaście dni.
Zapraszam serdecznie! :-D:-D:-D

Jeżeli są pytania czy sugestie- zapraszam.

Jeżeli ktoś ma życzenie skontaktować się drogą telefoniczną lub mailową - proszę bardzo
foto-holik(małpka)wp.pl, tel. 533/516 060

P.S. Moderatora proszę o przyklejenie wątku.

szuler
30-12-2011, 13:46
1. szuler
2. +1 Agnieszka + 1 (3 lata)

Zbyszko666
31-12-2011, 13:56
1. szuler
2. +1 Agnieszka + 1 (3 lata)
3. Zbyszko666
4 +1 (Justyna)

3voQ
31-12-2011, 17:49
1. szuler
2. +1 Agnieszka +1 (3 lata)
3. Zbyszko666
4. +1 (Justyna)
5. 3voQ
6. +1 (Ewelina) +1 [dziecko (roczek)]

Dwa pytania:
a) konkretnie co z plenerem robimy, bo nie widzę "myśli przewodniej", a to w sumie clou programu?
b) czy można zostać dłużej? (np. na tydzień). Piszesz, że pokoje są komfortowe, zależy mi na łazience i żeby było ciepło (małe dziecko sam rozumiesz, ja sam mogę spać na schodach)

Zbyszko666
31-12-2011, 17:58
1. szuler
2. +1 Agnieszka +1 (3 lata)
3. Zbyszko666
4. +1 (Justyna)
5. 3voQ
6. +1 (Ewelina) +1 [dziecko (roczek)]

Dwa pytania:
a) konkretnie co z plenerem robimy, bo nie widzę "myśli przewodniej", a to w sumie clou programu?
b) czy można zostać dłużej? (np. na tydzień). Piszesz, że pokoje są komfortowe, zależy mi na łazience i żeby było ciepło (małe dziecko sam rozumiesz, ja sam mogę spać na schodach)


kolejność chyba taka powinna być..:) 5 i 6

3voQ
31-12-2011, 18:06
no jest przecież;-)

Fatamorgana
02-01-2012, 12:18
Witam i życzę na 2012 rok wszystkiego czego tylko pragniecie i o czym marzycie...

Program pleneru opublikuję w momencie jak będzie podopinana większość detali- zwłaszcza, że część spraw jeszcze się waży. Nie chciałbym publikować zapowiedzi czegoś, co nie będzie możliwe.:wink: Do ok. połowy stycznia powinno być już jasne niemal wszystko co najważniejsze, wtedy też podam pełny program wraz mapą dojazdu i listą atrakcji.
Ideą jest spotkanie ludzi wszystkich systemów oraz ciekawe i pouczające spędzenie czasu ze sobą.

Jak najbardziej można przyjechać wcześniej i zostać dłużej, jednak ustalenia czasowo-kosztowe poza plenerem każdy dokonuje we własnym zakresie- z gospodarzami obiektu (kontakt na podanej wyżej stronie www). Na dzień dzisiejszy nie ma tam w okolicy naszego terminu jakichś większych obłożeń grupowych, także nie powinno być problemu z miejscami. A ponieważ obiekt ma 120 miejsc, więc rzadko jest naprawdę zapchany na full.

WSZYSTKIE pokoje mają łazienki.

UWAGA: ze względów logistyczno-organizacyjnych uprasza się nie rezerwować na czas pleneru poszczególnych pokoi na własną rękę- dysponujemy pełną listą pokoi i będziemy je przydzielać według:
- kolejności zapisów
- dokonanych wpłat (tu szczegóły podam niebawem- jest oczywiste, że rezerwacja bez dokonanej wpłaty jest tylko deklaracją bez potwierdzenia)
- potrzeb uczestników (osoby z małymi dziećmi, osoby starsze itp.- tj. osoby takie zostaną ulokowane na najniższym piętrze w pokojach wg. ich pojemności). Z tym przydzielaniem zawsze jest trochę zachodu- ale mamy to już przećwiczone na poprzednich licznych (po 80-90 osób) plenerach, także nikt nie wyląduje na schodach...

W miarę postępu przygotowań będę uaktualniał informacje.
Proszę zatem obserwować co jakiś czas ten temat (możliwości edycji postów po paru dniach tu chyba nie macie- a szkoda).

Na dzisiaj mogę podać dokładny cennik kosztów.

Piątek: obiadokolacja- 20 zł.
nocleg ze śniadaniem- 45zł.
Sobota: obiad- 20zł
Kolacja biesiadna: 35zł.
nocleg ze śniadaniem niedzielnym- 45zł.

Suma dla osoby dorosłej: 165zł
Jeżeli nie uda się załatwić sponsora, będzie zrzuta na pokrycie kosztów przyjazdu gości specjalnych, drobnych gadżetów. - po 5 zł/os.
Cennik nie obejmuje alkoholi, atrakcji dodatkowych (ogniska itd).
Śniadania są w formie stołu szwedzkiego.

Cennik dla dzieci.
0-2,99lat - bezpłatnie
3-10,99lat - 35zl/nocleg ze śniadaniem - wyżywienie 50% - połowa porcji
od 11 osoby liczone jako dorosłe.
Łóżka dostaje każda osoba, na życzenie łóżeczko dla dziecka.


Dziękuję i pozdrawiam.

Fatamorgana
05-01-2012, 16:43
Witam.
Odnośnie wpłat.
Każdy zapisany otrzyma od dzisiaj PW z danymi konta (sprawdźcie skrzynki!).

W tytule wpłaty piszemy dokładnie wg. wzoru: (proszę zwrócić uwagę na dokładność!)
PLENER, nick forumowy oraz imię gdy nie ma nicka, w nawiasie (klub lub nazwa systemu), ilość osób dorosłych (x1 lub x2) a w przypadku dzieci- liczymy wg. stawki dopisujemy +1.
Wzór dla osoby pojedynczej;
Kwota: 165zł
Tytuł: Plener, Fatamorgana (KKM) (x1)

Wzór dla pary z dzieckiem (3-11 lat):
Kwota: 427zł. (165zł x2+ dziecko: 35zł x2+10+17zł.
Tytuł: Gucio, Ala (Canon) x2+1

Prosimy nie zwlekać z wpłatami! Wpłata gwarantuje miejsce na imprezie.
W przypadku gdy lista chętnych osiągnie 120 miejsc a do 3.02 ktoś z zapisanych nie potwierdzi uczestnictwa/rezygnacji będziemy przyjmowali wpłaty osób z listy rezerwowej (zapisani powyżej 120). Lista potwierdzonych wpłat będzie się ukazywać co pewien czas.

UWAGA:
1. Dopuszcza się możliwość zapłaty na miejscu po przyjeździe, ale tylko w wyjątkowych przypadkach, należy to jednak koniecznie wcześniej zgłosić organizatorowi, żeby nie tworzyć bałaganu.
2. Można też w uzasadnionych przypadkach wpłacać zaliczkę 50% lub za 1 osobę, gdy druga nie wie, czy będzie w stanie być. Trzeba to jednak wyraźnie zaznaczyć w temacie wpłaty, że jest to 50%! Należy jednak jak najszybciej poinformować o tym, że ktoś nie przyjedzie! Wolne miejsce zostanie przyznane osobie oczekującej wg. kolejności zapisów z listy rezerwowej.
3. Jeżeli ktoś wpłaci a nie przyjedzie- zwracamy koszty wyżywienia w 100%. Koszty pobytu w 50%. Jednak dotyczy to rezygnacji zgłoszonej najpóźniej na 2 tygodnie przed imprezą. Po upływie tego terminu zwrot za wyżywienie będzie już 50%. Zaś zwrot opłaty pobytowej nadal 50% o ile w to miejsce będzie następny chętny. Powyższe dotyczy również dzieci. Obiekt musi przy takiej ilości uczestników zamawiać towar i przygotować się sporo wcześniej a nam 2 tygodnie czasu daje jeszcze pewne pole manewru, zaś oczekującym w kolejce czas na decyzję, natomiast chcielibyśmy mieć z głowy przynajmniej większość spraw.

Mam nadzieję, że wszystko jest jasne. Jeżeli są jakieś wyjątkowe przypadki lub coś przeoczyłem, proszę pytać. Kwestia zwrotów jest tak naprawdę wyrazem dobrej woli, gdyż nie każdemu chce się bawić w zwroty, ale że szanujemy Wasze pieniądze na które coraz ciężej dzisiaj wszyscy pracujemy, więc nie chcemy żeby przepadło gdy nie musi.:-)

Proszę też o informację jeżeli są osoby o szczególnych potrzebach (starsze, niepełnosprawne, o określonych wymogach żywieniowych itd).
Dziękuję za współpracę. Pozdrawiam.
Fata.
Tel. 533/516060, e-mail: foto-holik(małpa)wp.pl

Fatamorgana
09-01-2012, 17:12
Czy wszyscy z listy otrzymali PW?

UWAGA! W związku z zapełnieniem puli miejsc otwieramy listę rezerwową- w miarę zwolnienia się miejsca na liście podstawowej głównej (a zawsze paru odpada)- będzie na wolne wpisywana osoba z rezerwowej - wg. daty zapisu i kolejności.
Pozdrawiam.

1. szuler
2. +1 Agnieszka +1 (3 lata)
3. Zbyszko666
4. +1 (Justyna)
5. 3voQ
6. +1 (Ewelina) +1 [dziecko (roczek
__________________________________________________ _____-
Lista rezerwowa:
1.

Zbyszko666
14-01-2012, 13:32
jak się przedstawia cała lista? w ogóle.. o ile mozna wkleić tutaj:)

Fatamorgana
15-01-2012, 05:33
Cała lista wciąż się tworzy, ale... wg. ilości jest tak.
1. KKM
2. Olympus klub
3. Sony
4. Canonboard
5. Cro.pl
6. Nikoniarze
7. Pentax

Zapisanych jest już full.
Zapłaconych - ok 25%.
Czyli jak zwykle większość wpłaci w okresie ostatnich 3 tygodni.

A program właśnie się kończy robić.
Trzech VIPów aż będzie.
Każdy z innej działki fotografii....

Fatamorgana
17-01-2012, 18:18
1. szuler
2. +1 Agnieszka +1 (3 lata)
3. Zbyszko666
4. +1 (Justyna)
5. 3voQ
6. +1 (Ewelina) +1 dziecko (roczek)
Lista rezerwowa:
1. Wiktor D. (niezrzeszony, Kanonier)



PROGRAM RAMOWY IMPREZY.

PIĄTEK 17.02
- przyjazd uczestników i zakwaterowanie
- zajęcia w plenerze wg. własnego uznania

- 17:00- 18:00 Obiadokolacja

- 18:00 Oficjalne otwarcie pleneru
- powitanie gości, informacja wstępna, przedstawienie gości specjalnych

Program wieczorny (blok prezentacji autorskich)
- 18:30 Prelekcja gościa (ZPAF, fotografia reportażowa i dokumentalna, laureat World Press Photo, Grand Press Photo) "Powrót do przeszłości" oraz dyskusja z udziałem obecnych.
(zdjęcie grupowe)
- 20:00 Prelekcja gościa (ZPAF, fotografia dokumentalna "Ocalić przed zapomnieniem") oraz dyskusja z udziałem obecnych.

- 21:30 Prelekcja gościa (Polska Agencja Prasowa, fotoreportaż codzienny) oraz dyskusja z udziałem obecnych.
-od 23:00 czas wolny


SOBOTA 18.02

- poranne focenie (dla zapaleńców wyjście grupą w góry na pobliskie wierchy, cel do ustalenia wg. pogody i warunków).
- 8:00 - 9:00 śniadanie

- od 9:15 zajęcia w terenie (wg. pogody), wyjazd na punkty widokowe… Ochodzita, Koczy Zamek, fotografia krajobrazu górskiego, wizyta w pracowni rękodzieła ludowego w Koniakowie (słynne w Europie koronki koniakowskie) - koszt ok. 1.50zł/osobę oraz w słynnej Chacie Kawuloka w Istebnej gdzie z udziałem prawdziwego górala można obejrzeć, dotknąć, sfotografować a nawet i może zagrać na ludowych instrumentach takich jak trombita, skrzypce (koszt wstępu dla grupy 30-40 osób = ok. 120zł. )

- 14:00 - 15:00 obiad

- 15:00 – 16:30 sprzęt, dyskusje, wymiana doświadczeń.

- 16:30 – 19:00 Poradnik fotografii ślubnej- czyli mini warsztaty i dyskusja z udziałem profesjonalisty (Sławek Nakoneczny). Dla niezainteresowanych- czas do dowolnego zagospodarowania.

- 19:30 – 23:30 Biesiada i zabawa z konkursami (konkurs wiedzy o fotografii oraz konkurs niespodzianka), (foto grupowe)

NIEDZIELA 19.02

Poranne fotografowanie w terenie (w trybie dowolnym).
8:00 - 9:00 śniadanie i foto grupowe

9:30 – 10:00 Oficjalne zakończenie pleneru.

Od 10:00 indywidualne wyjścia w teren oraz wyjazd uczestników

(wykwaterowanie do godz. 14:00).


Organizator zastrzega możliwość dokonania zmian i korekt w zależności od warunków - najbardziej prawdopodobna zmiana dotyczy zajęć sobotnich (może zostać wymuszona pogodą).


Informacje dodatkowe: Na podstawie inspekcji dokonanej przeze mnie w niedzielę 15.01 i zebranych informacji potwierdzam że:

- zasięg WiFi- jest na terenie całego obiektu - zasięg telefonii komórkowej- poza jadalnią i barem ogólnie jest. Najlepiej na zewnątrz i na piętrach. Najlepiej odbiera Orange, Play bardziej przy oknach i na zewnątrz.
- temperatura w pokojach- naprawdę ciepło! Bez obaw, będziecie nie raz wietrzyć...w nocy tez ciepło.
- każdy pokój ma szklane kubki dla gości chcących sobie zrobić kawę czy herbatę. Czajniki są na korytarzu. Jeden jest w recepcji.
- każdy uczestnik imprezy po przybyciu winien wpierw zgłosić się w Recepcji, która znajduje się w budynku A na I piętrze przy klatce schodowej (plan budynków, wejście itd. będzie tu do wglądu). Po zgłoszeniu swych danych, podpisze się na liście. Otrzyma też regulamin imprezy (treść podam do wcześniejszego zapoznania się) oraz kartę gościa do wypełnienia.

Zaopatrzeniowo przydatne:
- najbliższa stacja paliw (czynna do godz. 22) w Milówce przy rzece (niskie ceny!) oraz dalej w Ciściu (Slovnaft), całodobowa w Węgierskiej Górce w centrum przy drodze (Bliska).
- Sklepy: Biedronka- w Milówce (od 7-21), sklepy prywatne w centrum, sklep ogólnospożywczy- tam gdzie punkt apteczny poniżej, pizzeria - w Milówce.
- Apteki: Milówka centrum oraz najbliższy nam punkt apteczny w Milówce Szarem- przy rozstaju dróg do naszego pensjonatu i Kamesznicy.
- kościół (jeśli ktoś zapragnie strawy duchowej w niedzielny poranek)- blisko w Kamesznicy- o ciekawej bryle.


Poniżej przedstawię jeszcze opisy miejsc, plany dojazdu i zobrazuję okolicę oraz podam wykaz opcji wycieczkowych. Podane zostaną także zagadnienia orientacyjne naszego obiektu, parkingu i okolicy.

Zbyszko666
17-01-2012, 18:35
No i bardzo dobrze wiedzieć , jak co jest rozpisane:) spoko
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Jeszcze jedno pytanie kto leci z śląska( Rybnik,Wodzisław itp) ,bo jak na razie nie wiem jak z transportem. Oczywiście zostaje kolej ,aczkolwiek zapytać zawsze można?

Fatamorgana
22-01-2012, 03:15
UWAGA Kanonierzy! Są jeszcze wolne miejsca!
Zapraszamy, bo program jest naprawdę bogaty w treści!

Fatamorgana
23-01-2012, 13:39
Naszymi gośćmi specjalnymi na plenerze będą:
Prelegenci:
- Andrzej Baturo- chodząca historia polskiej fotografii reportażowej z lat 60 i 70- tych, twórca bielskiej Fundacji Centrum Fotografii, człowiek z bogatym dorobkiem i współorganizator (z żoną Inez Baturo) wspaniałej imprezy- święta fotografii jaką jest Foto Art Festiwal (w Bielsku B, co 2 lata).
- Zbyszek Podsiadło- jeden z najciekawszych polskich dokumentalistów, interesują go odchodzące w cień i mroki historii zagadnienia takie jak kultury lokalne (Łemkowyna), polska prowincja. Organizator plenerów, warsztatów, wykładów. Człowiek, który wielu zachęcił do fotografowania. I którego warto wysłuchać.

FIRMY:
- prezentacja firmy PHOTTIX, dystrybutora sprzętu oświetleniowego i osprzętu studyjnego
- prezentacja firmy SONY- lustrzanki, obiektywy.

Polecam!
Dodatkową atrakcją będą zawody w ..zjeździe na misce!
Jak chcecie poczuć nieco adrenaliny i nieźle się uśmiać- zapraszamy do uczestnictwa.

Fatamorgana
24-01-2012, 15:07
Info o naszych gościach.
http://photman.prv.pl/
http://zpaf.pl/pliki/b1.pdf

Canonierzy- zapraszam!
Kilka miejsc się jeszcze znajdzie.

Fatamorgana
04-02-2012, 21:09
1. szuler
2. +1 Agnieszka +1 (3 lata)
3. Zbyszko666
4. +1 (Justyna)
5. 3voQ
6. +1 (Ewelina) +1 dziecko (roczek)
7. Wiktor D. (niezrzeszony, Kanonier)
8. Jarek C. (niezrzeszony, Kanonier)

Jeszcze można sie zapisać.
Przypominam zapisanym na początku o wpłatach i potwierdzeniu uczestnictwa (koledzy szuler i 3VoQ...).
Pozdrawiam.

Zbyszko666
05-02-2012, 11:50
No to czekamy jeszcze na mapki dojazdowe ? :)

Fatamorgana
05-02-2012, 15:03
Jest jeszcze parę miejsc.

Update programu i mapkę dojazdu znajdziecie tu:
http://www.klubkm.pl/forum/showthread.php?p=1350771#post1350771

I aktualna stronka o Zbyszku Podsiadle.
http://wp.zpafzg.vot.pl/studium/tworca-miesiaca-3/archiwum/zbigniew-podsiadlo

brute
05-02-2012, 21:15
Pytanie : mam blisko na impreze i nie jestem zainteresowany noclegami oraz wyżywieniem - jaki byłby koszt dla mnie ? przyjechał bym w sobotę

Fatamorgana
05-02-2012, 22:29
W takim razie kosztów 0zł....
A jak zostaniesz do wieczora- to tylko koszt biesiady sobotniej - tj. 35 zł.

Fatamorgana
06-02-2012, 15:39
UPDATED.

1. Zbyszko666
2. +1 (Justyna)
3. 3voQ
4. +1 (Ewelina) +1 dziecko (roczek)
5. Wiktor D. (niezrzeszony, Kanonier)
6. Jarek C. (niezrzeszony, Kanonier)
7. Adam H. (Precel)
8. +1 (Gliwice, Precel)
9. brute (? sobota, bez świadczeń pobytowych)


Ejże...tylu Kanonierów w Polsce i na Śląsku a tak mało na ten plener jedzie....uuuuuu...szkoda.:shock:
A takie fajne pytania o Canonie będą na konkursie....:D8-);-)

Lista jest otwarta nadal.

Fatamorgana
06-02-2012, 17:32
Wpłaty dokonane:

1. Zbyszko666
2. +1 (Justyna)
3. Wiktor D. (niezrzeszony, Kanonier)
4. Jarek C. (niezrzeszony, Kanonier)

Fatamorgana
11-02-2012, 11:09
Nie ma kontaktu z kolegą 3VoQ.
Na PW nie odpowiada...
Przepadł...
A ja pilnie czekam na odpowiedź.

Zbyszko666
11-02-2012, 12:48
Nie ma kontaktu z kolegą 3VoQ.
Na PW nie odpowiada...
Przepadł...
A ja pilnie czekam na odpowiedź.
a Szuler? ;)

Fatamorgana
11-02-2012, 13:13
Zrezygnował ze względów zdrowotno-rodzinnych.
Szkoda!

agart5
12-02-2012, 10:59
UWAGA! W związku z zapełnieniem puli miejsc otwieramy listę rezerwową- w miarę zwolnienia się miejsca na liście podstawowej głównej (a zawsze paru odpada)- będzie na wolne wpisywana osoba z rezerwowej - wg. daty zapisu i kolejności.
Pozdrawiam.

1. szuler
2. +1 Agnieszka +1 (3 lata)
3. Zbyszko666
4. +1 (Justyna)
5. 3voQ
6. +1 (Ewelina) +1 [dziecko (roczek
7. +1 ( Wiktor lat10,5) agart5

Witam ,
Właśnie dopisałam się do listy i proszę o kontakt na pv

Fatamorgana
12-02-2012, 11:09
UPDATED.

1. Zbyszko666
2. +1 (Justyna)
3. 3voQ
4. +1 (Ewelina) +1 dziecko (roczek)
5. Wiktor D. (niezrzeszony, Kanonier)
6. Jarek C. (niezrzeszony, Kanonier)
7. Adam H. (Precel)
8. +1 (Gliwice, Precel)
9. (Ewelina) +1 (dziecko, roczek)
10. agart5
11. +1 ( Wiktor lat 10,5)
12. brute (? sobota, bez świadczeń pobytowych)

Tak by wyglądała aktualna lista po zmianach.

Zbyszko666
12-02-2012, 11:46
UPDATED.

1. Zbyszko666
2. +1 (Justyna)
3. 3voQ
4. +1 (Ewelina) +1 dziecko (roczek)
5. Wiktor D. (niezrzeszony, Kanonier)
6. Jarek C. (niezrzeszony, Kanonier)
7. Adam H. (Precel)
8. +1 (Gliwice, Precel)
9. (Ewelina) +1 (dziecko, roczek)
10. agart5
11. +1 ( Wiktor lat 10,5)
12. brute (? sobota, bez świadczeń pobytowych)

Tak by wyglądała aktualna lista po zmianach.

Lista ostateczna już?:-P

Fatamorgana
12-02-2012, 11:48
Pewnie jeszcze nie. Pozostały jeszcze ostatnie decyzje niezdecydowanych i tzw. rzut na taśmę.;-)

UPDATED.

1. Zbyszko666
2. +1 (Justyna)
3. 3voQ
4. +1 (Ewelina) +1 dziecko (roczek)
5. Wiktor D. (niezrzeszony, Kanonier)
6. Jarek C. (niezrzeszony, Kanonier)
7. Adam H. (Precel)
8. +1 (Gliwice, Precel)
9. agart5
10. +1 ( Wiktor lat 10,5)
11. brute (? sobota, bez świadczeń pobytowych)

Poprawione...

Fatamorgana
13-02-2012, 10:48
Informuję, ze na sobotni wyjazd jest zarezerwowany autokar.
To lepsze rozwiązanie, niż grzanie swoich aut rano po "ciężkiej" nocy i długich nasiadówkach.
Zrzucimy się na niego -koszt wg. ilości osób- ok. 10 zł /os.

Tu znajdziecie propozycje zwiedzania indywidualnego- poza programem, w ramach czasu wolnego lub dla przyjeżdżających wcześniej:
http://www.klubkm.pl/forum/showpost.php?p=1359700&postcount=5

Listę przydzielonych pokoi opublikuję do jutra.
Pozdrawiam.

pomiarowiec
15-02-2012, 09:26
Witam wszystkich :)
Takie pytanko mam, jak jest z "rzutem na taśmę" ;) ? Bo chęci mam na ten plener, daleko nie mam bo Bielsko :) tylko jest parę czynników, które nadal nie pozwalają ostatecznie mi się zdecydować na przyłączenie, a chętnie bym się wybrał....
Wiem, że późno i wpłaty trzeba robić...
Raczej bym nie spał, tylko w sobotę z rana się pojawił i myślę, że do biesiady włącznie bym został, ale to wszystko dopiero potwierdzę..

Pomiarowiec (niezrzeszony)

Fatamorgana
15-02-2012, 10:35
Witaj. Żaden problem. Miejsca są- zarówno w pokojach jak i w restauracji i na sali konferencyjnej.
Proszę możliwie najszybciej powiadomić mnie o przybyciu- żeby się nie okazało potem, ze zabraknie jedzenia na przykład, bo kilka osób chce dołączyć na podobnej zasadzie.
Także czekamy.
Pozdrawiam.


LISTA POKOI:

Budynek B, III piętro
- nr. 39, pokój 2+2 studio (z osobnym wejściem do sypialni): Zbyszko666+ Justyna i Wiktor oraz Jarek C. (czwórka z auta...)

II piętro
- nr. 35, Canonierzy (agart5 +1 Wiktor)

Budynek A
III piętro
- nr. 15 – 4 os. Canon (pokój do obsadzenia).

Przypominam jeszcze, że:
- w recepcji po przyjeździe zgłaszamy się nickami klubowymi i dopiero potem nazwiskami
- wpłacamy tamże kwotę po 7zł/osobę (było 6, ale liczba uczestników zmalała, więc solidarnie wszyscy pokrywamy koszty organizacji), proszę mieć drobne!
- będą identyfikatory plenerowe dla wszystkich jednakowe - po 2 zł/szt.
- budynek A to ten z recepcją (jest ona na Ip, przy klatce schodowej), wejście główne jest na skarpie
- budynek B ma wejście od dolnego parkingu i jest z tyłu
- obydwa budynki są połączone na III piętrze korytarzem
- sala konferencyjna jest na IIIp w budynku A, na końcu klatki schodowej
- zarezerwowałem autobus na sobotę od godz. 9:00 do 13:00. zawiezie nas do obiektów zwiedzanych, miejscowych atrakcji. Koszt- do podziału wg. ilości osób (ok 50-55 miejsc, przy cenie ok. 500zł, daje po ok. 10zł), bilety wstępu to z reguły ok. kilka zł/os. w miejscu, także proszę mieć jakieś drobne.

Do zobaczenia!
Jeśli są pytania- proszę na PW.

P.S. Pamiętajcie, ze czas dojazdu może się wydłużyć- w Beskidach wali śnieg, a drogi wszędzie mogą być nieźle zasypane. Proszę śledzić komunikaty drogowe.

Zbyszko666
16-02-2012, 00:48
No to już wszystko wiem, nie wiem czemu ale temat mi się nie wyświetlił dzisiaj dlatego poszło PW do Ciebie.

mariusz706
16-02-2012, 11:07
Witam też byłbym chętny
Mariusz706

Fatamorgana
16-02-2012, 11:42
Witaj. Pokój nr. 10, Budynek A, II pietro.

Zbyszko666
19-02-2012, 22:52
Dzięki fata za zorganizowanie tak zajeistego pleneru ,możliwości poznania nowych miłych gości ,szczególnie ludzi z innych "systemów" . Trzeba powiedzieć ,że kulminacyjnymi punktami tego pleneru (dla mnie), był dobrze zagospodarowany plan oraz PHOTIX czy Sławek Nakoneczny i jego wykład. Nie mozna zapomnieć o 2 genialnych ludziach jakimi własnie sa Andrzej Baturo czy Zbigniewm Podsiadło. Aczkowiek Baturo osobiście mnie zdetronizował i naprawdę liczę na kolejny plener tego własnie TYPU.

Fatamorgana
19-02-2012, 23:14
Bardzo dziękuję wszystkim Kanonierom (i Kanonierkom) za przybycie, udział w zabawie, w konkursie (łatwy nie był, prawda?!).

Liczę na to, że inni koledzy z tego forum w przyszłości liczniej nas zaszczycą i przekonają się, że warto przybyć na taką imprezę.

Dziękuję i pozdrawiam.

Fatamorgana
20-02-2012, 10:22
https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://img42.imageshack.us/img42/2365/dsc09637a1.jpg)

FOTO GRUPOWE do pobrania:


http://imageshack.us/photo/my-images/15/dsc09637b1.jpg/

lub (bo żaba lubi płatać różne figle):
http://speedy.sh/wDPC7/DSC09637b1.jpg