PDA

Zobacz pełną wersję : FD- zestaw dla początkującego

ogin
23-12-2011, 00:23
Jestem początkujący w dziedzinie fotografii analogowej, ale sprawiłem sobie przedświąteczny prezent i chciałbym poznać opinie forumowiczów co do mojego nowo nabytego zestawu (FD) :
canon qf al-1
canon 50mm f1.4
kalimar 28mm f2.8
soligor 70-210 f3.5
lampa canon 166A
Tak naprawdę to z całej piątki wiem co nieco tylko o 50/1.4,
jeszcze nie wołałem żadnego filmu z mojej puchy, ale może ktoś już miał doświadczenie z ww szkłami i body i podzieli się wrażeniami! Jestem ciekaw też jaka jest realna wartość tego sprzętu.

gadget_zary
24-12-2011, 15:46
Wartość sobie oceń po aukcjach na allegro, innej opcji nie widzę.

zieloo
25-12-2011, 20:25
Niezły prezent - zacznij robić zdjęcia zamiast się upewniać się co do poprawności wyboru :)

tommmal
27-12-2011, 01:32
Podstawowe pytanie jakie powinieneś zadać to do czego masz zamiar używać tego zestawu ?

rbit9n
27-12-2011, 10:07
moja Żona ma tego canona, tj, AL-1 QF. ogólnie w porzo, tylko pamiętaj, że w gorszych warunkach oświetleniowych, nie zadziała lub zadziała z oporami asystent nastawiania ostrości. uważaj tez na klapkę baterii, a właściwie plastikowy rygielek, który lubi się wyłamać.
a co do oceny wartości, to wystaw na allegro od złotówki, to się zawsze sprawdza. :D

ogin
30-12-2011, 10:27
Niezły prezent - zacznij robić zdjęcia zamiast się upewniać się co do poprawności wyboru :)

Robie robie. Drugi film zacząłem ;)