Zobacz pełną wersję : Nie podstemplowana karta gwarancyjna - mediaexpert
Witam. W styczniu kupiłem w mediaexpert (w Legnicy) aparat. Nie podstemplowałem od razu karty gwarancyjnej. Jestem z Legionowa, dlatego trochę nie odpowiada mi podjechać tam i dokończyć formalności. I tu rodzi się moje pytanie? Czy w innym sklepie z tej sieci, podstemplują mi? Sama faktura i czysta karta gwarancyjna w serwisie nie przejdą?
To pytania do serwisu i innego sklepu.Skąd my mamy wiedzieć ?
.Irwusek
12-12-2011, 22:18
Z tego co się orientuje to faktura wystarczy do uznania gwarancji mi tak w mediamarkt bynajmniej zrobili ;)
jacek_73
12-12-2011, 22:20
Spróbuj - dla sklepu liczy się paragon (faktura), dla serwisu karta gwarancyjna. Najwyżej jak /tfffuu/ coś się stanie, będziesz musiał zrobić dodatkową wycieczkę do Legionowa - z zaznaczeniem żeby sprzęt odesłali do sklepu bliżej miejsca zamieszkania ;-)
Po co mieć wątpliwości.Wyjaśnij sobie pod właściwym adresem.Możesz się skontaktować i uzgodnić wysłanie karty pocztą do podbicia.
Napisałem do sklepu, z zapytaniem czy była by taka możliwość. Czekam na odpowiedz.
A jeśli chodzi o serwis Canona to jeśli zawożę im bezpośrednio aparat (wiadomo że szybciej), to liczy się tylko karta gwarancyjna?
Serwis zarząda od Ciebie karty gwarancyjnej oraz dowodu zakupu w dowolnej postaci.
Bez tego nic nie zdziałasz :(
Przeczytaj tu. (http://www.canon-board.info/showthread.php?t=79313)
jest o tym wątek.
Karta Gwarancyjna bez dowodu zakupu jest nieważna.
Warunki udzielenia gwarancji muszą być jednoznacznie określone w treści karty gwarancyjnej, czyli również jakie dokumenty należy przedstawić w serwisie. Oczywiście nieprecyzyjne zapisy stwarzają pole do harców interpretacyjnych i wtedy przeważnie poszkodowany jest klient. Zawsze w ostateczności pozostaje rezygnacja z gwarancji i skorzystanie z ustawy konsumenckiej ale rozumiem, że dla ciebie to niewygodna opcja bo daleko.
Przeczytaj tu. (http://www.canon-board.info/showthread.php?t=79313)
jest o tym wątek.
Karta Gwarancyjna bez dowodu zakupu jest nieważna.
zgadzam sie z tym . jakis czas temu wysyłałem sprzet do kalibracji i nie pomogła nawet karta gwarancji ,, EXSTRA,, wystawiona przez firmę sony , dopiero po dosłaniu skanu dowodu zakupu zrobiono usługę w ramach gwarancji ( a to ten sam serwis CSI )
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.