PDA

Zobacz pełną wersję : Lepszy niż kit Canona 300D



kołaj
12-01-2006, 23:19
Pozdrawiam! Po jakimś czasie okazuje się, że kitowi Canona 300D trochę brakuje tele. Pomijam jakość zdjęć z tego obiektywu ( tak nawiasem nie jest powalająca na kolana ). Jak to często bywa, na drogie obiektywy nie mam pieniędzy. Jednak, żeby było lepiej od Kita. Coś tam szukałem, a jako że nie znam się na obiektywach (Canona 300D posiadam dopiero 2 miesiące ) proszę o podpowiedź spośród poniższych propozycji:
1.SIGMA 28-70mm F2.8-4 high speed ZOOM ASP
2.Canon EF 28-90 mm f/4-5.6 DC
3.Canon EF 28-105 mm f/4-5.6 DC
4.Canon EF 28-105 mm f/4-5.6 USM
Znaczenie ma dla mnie jakość zdjęć i szybkość pracy.
Kołaj

mirhon
12-01-2006, 23:31
Pozdrawiam! Po jakimś czasie okazuje się, że kitowi Canona 300D trochę brakuje tele. Pomijam jakość zdjęć z tego obiektywu ( tak nawiasem nie jest powalająca na kolana ). Jak to często bywa, na drogie obiektywy nie mam pieniędzy. Jednak, żeby było lepiej od Kita. Coś tam szukałem, a jako że nie znam się na obiektywach (Canona 300D posiadam dopiero 2 miesiące ) proszę o podpowiedź spośród poniższych propozycji:
1.SIGMA 28-70mm F2.8-4 high speed ZOOM ASP
2.Canon EF 28-90 mm f/4-5.6 DC
3.Canon EF 28-105 mm f/4-5.6 DC
4.Canon EF 28-105 mm f/4-5.6 USM
Znaczenie ma dla mnie jakość zdjęć i szybkość pracy.
Kołaj

3,4 - zdecydowanie odpuść, zamiast tego lepszy canon EF 28-105mm f/3,5-4,5 II USM, a jeśli możesz to kup tamrona 28-75/2.8 tylko testuj przed kupnem bo możesz trafić na zły egzemplarz. Jak trafisz na dobry to będziesz naprawdę zadowolony :-) . Mnie się udało za 2 podejściem. Sigmę bym olał duże szanse na FF/BF i mydło. Jak nie masz kasy to weź na kredyt - poważnie te które wymieniłeś - szkoda zachodu nie będą lepsze od kita a może nawet będzie gorzej...

mruczek
13-01-2006, 00:30
Pozdrawiam! Po jakimś czasie okazuje się, że kitowi Canona 300D trochę brakuje tele. 1.SIGMA 28-70mm F2.8-4 high speed ZOOM ASP
2.Canon EF 28-90 mm f/4-5.6 DC