Zobacz pełną wersję : Zmiana systemu - prośba o pomoc
Witam serdecznie,
proszę Was o pomoc przy wyborze sprzętu w systemie Canon. Jestem ambitnym amatorem lubiącym wysoką jakość i fotografującym właściwie po trochu wszystko (mam wiele zainteresowań). Aktualnie posiadam:
Nikon D7000 + szkła:
Sigma 17-70/2.8-4
Nikkor 35/1.8
Nikkor 55/2.8 Micro
Nikkor 85/1.4
Nikkor 135/2 DC
+ kilka innych, ale najchętniej korzystam z 35/1.8 + 85/1.4. Filmowanie głównie Sigma 17-70 OS ze względu na świetną stabilizację ale też jakość.
Budżet to ok 11500PLN.
Biorę pod uwagę zarówno 60D jak i 7D, chodziło mi po głowie nawet 5DII ale tu ze szkłami nie poszaleję. Bardzo proszę o Wasze typy gdyż w systemie C jestem zielony...
masz fajny sprzęt, nie kombinuj
no, chyba, że to jakiś żart/ "prowokacja"
masz fajny sprzęt, nie kombinuj
no, chyba, że to jakiś żart/ "prowokacja"
Wiem że sprzęt fajny i zapewniam że to nie prowokacja. Zwyczajna chęć poznania Waszych opinii. Swoje powody do zmiany mam i robię to świadomie.
Moim zdaniem zmiana systemu ma sens jedynie w przypadku posiadania znajomych, którzy mogą służyć za wypożyczalnię sprzętu. Poza tym system jak system.
waldekgdynia
24-11-2011, 00:36
Jak już musisz i chcesz zmieniać system a pełna klatka to za drogo to zostaje :
Canon 7D + Canon 17-40/4.0 + Canon 70-200/4.0
Zamieniać śliczne stałki na ciemne zoomy nie ma sensu.
Albo kupić dwie dobre stałki, czyli powiedzmy zestaw 60D + 35L i 85USM, albo dokupić filmową wydmuszkę pokroju 550D i do tego tani i względnie niezły obiektyw.
Nie wchodzi w grę. Za ciemne no i bardzo lubię stałki. Podoba mi się propozycja 35/1.4 + 85/1.8 tylko cena 35ki powala...
A może coś takiego: 5DII + 28/1.8 (35/2, 28/2.8 ???) + 50/1.4 + 85/1.8 (100/2 ??). Nie wiem tylko który z tych szerokich jest najbardziej ceniony, to samo dotyczy portretówki.