PDA

Zobacz pełną wersję : Chcę kupić 50d , odwiedźcie mnie od tego i polećcie 40d



M2SC
18-10-2011, 18:03
Witam chce zakupić cyfrowe body canon pod uwagę biorę tylko 40d i 50d , dotychczas cały czas myślałem o 50d ( bo środki mi pozwalają) ale ostatnio przeglądając allegro i patrząc na ceny stwierdziłem że za to kupię 40d plus tamrona 17-50 i pewnie trochę zostanie jeszcze. Jestem amatorem , rocznie robię jakieś 1,5k zdjęć , głównie samoloty , trochę rodzinnych i makro.
Nie używam wysokich iso (400 max w 98 % przypadkach), zależy mi na sprawnym fokusie, poza tamronem body będzie współpracowało z tamronem 70-300 vc i tamronem 90 2.8 macro
Poproszę o poradę

jacek_73
18-10-2011, 18:14
Bierz czterdziestkę i tamrona :roll:



...albo poczekaj!


...może lepiej 50D:?:

Pozdrawiam :p

M2SC
18-10-2011, 18:30
ale pomogłeś :P

najeli
18-10-2011, 18:36
50tka ma wyższe iso, dużo lepszy wyświetlacz i mikroregulację back/front focusa.
Doskonale sobie radzę bez tego :P Ani przez chwilę nie żałowałam, że nie wzięłam 50tki. Ale nie jestem w stanie stwierdzić, czy żałowałabym jakbym ją wzięła :P

Przy Twoich szkłach (rozumiem, że najszerzej masz 70mm) brałabym 40 + szkło.

M2SC
18-10-2011, 18:41
tak w tej chwili najszerzej 70 ale pewnie teZ kupie jakiegos spacerniaka typu 18-135 za jakis czas

PioterD
18-10-2011, 18:46