Zobacz pełną wersję : 450D wymiana na 40D lub 50D
pablitko84
08-08-2011, 06:21
Witam
Chciałbym dowiedzieć się czy warto wymienic puszke.... Co zyskam ?
daniel34k
08-08-2011, 07:20
Zanim Cie zjedzą :)
http://www.canon-board.info/archive/index.php/t-52484.html
http://www.canon-board.info/archive/index.php/t-54851.html
http://www.canon-board.info/archive/index.php/t-46840.html
http://www.canon-board.info/showthread.php?t=56982
http://www.canon-board.info/showthread.php?t=51743
dzidofon
08-08-2011, 11:32
Odpowiem żartobliwie: skoro nie wiesz co zyskasz to po co rozważasz wymianę? ;-)))
Nie wie i dlatego się pyta.
pablitko84
08-08-2011, 11:40
Czy mozna pracowac na większej czułości i czy AF jest pewniejszy??
dzidofon
08-08-2011, 11:41
Czy mozna pracowac na większej czułości i czy AF jest pewniejszy??
To zdecydowanie TAK.
też mam 450D i też długo o tym myślałem i oglądam 40d systematycznie na allegro.
Jako że jestem bezrobotnym studentem i różnie ze zbieraniem kasy 50D nie biorę pod uwagę a w dodatku bardzo podobny do 40D tyle że nowszy (tak tak iso większe).
Jako że robię zdjęcia u cioci do kotleta
na plus zmianą by było w moim przypadku tylko i wyłącznie (z 450d na 40D):
+ lepsze ISO (w kościele jak złoto)
+ większa puszka (naprawdę wygodniejsza)
+ szybkość zdjęć w serii (strasznie potrzebne w sporcie)
+ lepsza obsługa
+ no i chyba mniejsza matryca 10 mpix (mniej ziarna, mniejsza wielkość zdjęć dla robionych w RAW)
Tak ode mnie jeśli masz w dobrej cenie 40d to zamieniaj, jeśli potrzebne ci większe iso i masz już jasne obiektywy to warto jak nie to lepiej kup jaśniejy obiektyw np chwalonego tamrona 17-50 2.8
Ja doszedłem do wniosku że jeśli nie zarabiam na fotografii a jest to moja pasja to wole wydać więcej kasy na szkła.