PDA

Zobacz pełną wersję : 350D - Proszę o pomoc! :). Potrzeba opinii profesjonalisty.



ememl
20-06-2011, 10:10
Witam.
Przejrzałam całe forum, aczkolwiek nie znalazłam rozwiązania dla mojego problemu. Tak więc, na początku maja zakupiłam używanego Canona 350D. Przebieg miał on około 8 tys. zdjęć. Ale już na samym początku, w momencie, kiedy chciałam zrobić zdjęcie, on nie "łączył.". Wydawało mi się, że może to problemy z parametrami ekspozycji, tudzież techniczną stroną (wiadomo, może światło nie takie?). Jednak, kiedy przerzuciłam się na tryb manualny, problem ponownie się powtarzał. Kiedy naciskam spust migawki, aparat albo zrobi zdjęcie po prostu, bez konieczności oczekiwania, albo nie wykona go. Mimo że spust dociśnięty jest do końca, ostrość ustawiona prawidłowo, aparat nie wykonuje zdjęcia. Migawka się nie zamyka.
Czy wie ktoś co może się dziać? Jestem amatorką w dziedzinie fotografii, to mój pierwszy dslr. Zaznaczę, że problem zniknął w maju, kiedy akumulator ładowałam każdego dnia. Później tygodniowa przerwa i znów to samo.
Obecny przebieg wynosi 10267 zdjęć. Producent zapewnia 50 000. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam, M.L.

igor58
20-06-2011, 10:36
Nie jestem profesjonalistą, ale tylko posiadaczem 350-tki.
Nie do końca sprecyzowałaś problem, nie wszystko jest dla mnie jasne. Co to znaczy, że aparat nie łączy? Zachowuje się tak, jak bez zasilania? Nie wyświetlają się żadne parametry? A jak wyglądają zdjęcia, które udało Ci sie zrobić. Są poprawne?
Często sie zdarza, że "mechanizm" spustu jest zanieczyszczony -aparat nie reaguje po jego naciśnięciu. Można wyczyścić samodzielnie, ale polecam jakiś warsztat. Sprawdź też, czy przypadkowo nie włączasz przycisku samowyzwalacza (często mi się zdarzało), wtedy spust też nie reaguje (dopiero po 10 sek). Zapytaj poprzedniego właściciela, czy miał podobne problemy. Możesz też podejść do jakiegoś sklepu i zapytać sprzedawcę. Zajrzyj do instrukcji (końcówka).
Powodzenia!

ememl
20-06-2011, 10:41