PDA

Zobacz pełną wersję : Nowe kalibratory X-Rite i1display pro, ColorMunki display



czornyj
20-06-2011, 09:36
X-Rite wprowadziło na rynek nowy kolorymetr (w dwóch wcieleniach):
http://www.robgalbraith.com/bins/content_page.asp?cid=7-11622-11688

2marekm
05-08-2011, 16:42
Właśnie zamówiłem dla amatorszczyzny :) ten tańszy.
Mam już dość różnic pomiędzy tym co widzę na monitorze i na wydruku termosublimacyjnym, że o drukarce 6 tuszowej /iP6700D/ nie wspomnę.
Nie mam żadnego doświadczenia w kalibracji monitorów, ciekawe czy sobie z tym poradzę.
Wszelkie uwagi szanownych forumowiczów mile wskazane.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Przypomniałem sobie właśnie, ze jest nasz niezastąpiony Janusz Body, który posiada EyeOne Display 2, /a może już nie ?/ poprzednika ColorMunki Display i teraz jestem spokojny :).

strideer
05-08-2011, 18:10
ColorMunki Display jest dokładniejszy od i1 Display 2, ale to ciągle nie spektrofotometr. Mój test tego kolorymetru będzie we wrześniowym DFV i za jakiś czas na blogu. Ogólnie to za te pieniądze warto, ale oprogramowanie nie daje za wiele opcji (chociaż tak akurat dla amatora).

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

2marekm
05-08-2011, 19:30
ColorMunki Display jest dokładniejszy od i1 Display 2, ale to ciągle nie spektrofotometr. Mój test tego kolorymetru będzie we wrześniowym DFV i za jakiś czas na blogu. Ogólnie to za te pieniądze warto, ale oprogramowanie nie daje za wiele opcji (chociaż tak akurat dla amatora).

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

No to co jest optymalne dla amatora na dzień dzisiejszy ?
Posiadam monitor Samsunga 21" z matrycą IPS 214T, z tendencją zmiany na inny....lepszy.

strideer
05-08-2011, 19:32
No to co jest optymalne dla amatora na dzień dzisiejszy ?
Posiadam monitor Samsunga 21" z matrycą IPS 214T, z tendencją zmiany na inny....lepszy.

Po mojemu ten ColorMunki Display jest całkiem w porządku, ale pewnie znajdą się puryści, kręcący nosem i mówiący że niżej i1 Pro się nie da :-)

2marekm
05-08-2011, 19:50