PDA

Zobacz pełną wersję : Dość skromny budżet z wizją rozmnożenia

absurd
27-04-2011, 06:58
Witajcie,

Jestem foto-amatorem od ok 2 lat. Do tej pory siedziałem w systemie sonego, jednak za wysokie ceny dobrych szkieł, a i akcesoriów odciągnęły mnie od niego. Od zawsze marzyło mi się latać po różnych imprezach jak zapatrzeni w telewizji panowie z "białaskami" i innymi bajerami :-D

No niestety w tej chwili dysponuję budżetem +-3000,, więc na pewno nie będę miał takie sprzętu. Lubię robić zdjęcia na długich ogniskowych, z ukrycia, dlatego potrzebuję dość wysokiego użytecznego iso, dość szybkiego aparatu.

Z pierwszej chwili napaliłem się na 40D, ale te puszki w porównaniu do np 30D strasznie drogo stoją, nie ukrywam że odpowiadała by mi idealne - dobre iso, 6kl/s, górny wyświetlacz, duży - miodzio:razz:. No ale czy jest sens inwestować w aparat z gripem ok 2tys i kupic taki 17-85? Czytałem forum i jest zawsze polecana konfiguracja, że dobre szkło pozostanie długo dobre a puszkę i tak się wymieni.

Tak więc prosiłbym o jakieś propozycje, mniej lub więcej odpowiadające moim oczekiwaniom. Dodam, że nie muszę od razu mieć tele, często potrzebuje też macro, albo jakiegoś spacerowego zooma.

pozdrawiam

szuler
27-04-2011, 07:09
kup 40d bez gripa dostaniesz za ok. 1400 zł + do tego 70-200/4 za ok. 1600 i marzenia się spełnią ;)

igor58
27-04-2011, 08:08
Ciekawe, który model Aplhy mialeś?
Myślisz, że "białaski" rozwiążą automatycznie wszystkie Tw. problemy?

jaś
27-04-2011, 08:11
Witajcie,

Jestem foto-amatorem od ok 2 lat. Do tej pory siedziałem w systemie sonego, jednak za wysokie ceny dobrych szkieł, a i akcesoriów odciągnęły mnie od niego. Od zawsze marzyło mi się latać po różnych imprezach jak zapatrzeni w telewizji panowie z "białaskami" i innymi bajerami :-D