PDA

Zobacz pełną wersję : Podłączenie dodatkowej galerii pod bloga, możliwe?

Feudos
28-03-2011, 18:55
Witam,

Założyłem bloga na Wordpressie. Chcę podpiąć teraz pod niego nową galerię wychodzą poza bloga, zwykła strona (portfolio) na której będą wszystkie moje zdjęcia w jednym miejscu.

Strona:
http://arturjezak.pl/

Odnośnik folia utworzyłem, jednak nie wygrałem walki z podpięciem strony pod ten dział.
Jedno z moich pytań brzmi.. jak to zrobić?
Po podpięciu strony chciałem tam tylko zdjęcia w 900px w przejrzystym przeglądzie, czy istnieje jakiś skrypt w którym łatwo będę mógł wrzucić te zdjęcia?
Proszę o jakieś wskazówki.

Jeżeli nie ten dział, to przepraszam. Jednak jestem taki laik w tych tematach że uznałem, iż ten dział będzie najlepszy.

arturs
28-03-2011, 20:48
ale chcesz żeby był tylko odnośnik i otwierała się osobno twoja strona czy żeby galeria wyświetlała się pod bannerem z menu?

Feudos
09-04-2011, 11:41
Odnośnik powinien odsyłać już do strony bez interfejsu bloga itp.
Ma to być przejrzysta czysta strona, z moją galerią w jednym miejscu :)

qbanez
09-04-2011, 12:58
Odnośnik powinien odsyłać już do strony bez interfejsu bloga itp.
Ma to być przejrzysta czysta strona, z moją galerią w jednym miejscu :)

Identyczną rzecz chciałem zrobić u siebie na wordpressie i po paru dniach męczarni się udało. Tworzysz nową stronę, a w jej tytule (nie w treści tylko w pasku tytułu/nagłówka) piszesz:

<a href="http://www.arturjezak.pl/">Moja strona</a>

Powinno pomóc. U mnie działa.

Feudos
01-07-2011, 22:14
Ostatnio wziąłem się ponownie za próby podłączenia tej galerii, jednak nie dałem rady.
Znalazłem najłatwiejszą dla mnie alternatywę, podpiąłem pod WP plugin "NextGEN Gallery".

Polecam każdemu, ciekawy plugin, oferuje fajną przejrzystą galerie we flashu.
Gdy fundusze dopiszą, to przerzucam się na ProPhoto.
EOT.

Zbyszko666
07-07-2011, 19:49
Ostatnio wziąłem się ponownie za próby podłączenia tej galerii, jednak nie dałem rady.