PDA

Zobacz pełną wersję : TABLET do prezentacji zdjęć i nie tylko.

Kito
18-03-2011, 10:50
Witajcie.
Od dłuższego czasu interesuję się Tabletami pod względem prezentacji zdjęć, czytania PDF (czasopisma fotograficzne oczywiście) no i przeglądanie forum.
Przyjąłem że 10" to priorytet.
Ekran pojemnościowy byłby lepszy ale może wystarczy rezystancyjny - tu akurat nie mam doświadczenia.

Najbardziej liczę na Waszą pomoc w doborze systemu. Wiem że najlepiej śmiga Android ale nie o to chodzi.
Chodzi o przydatność urządzenia do naszych celów czyli łatwość zrzucania zdjęć przez np. USB Wyświetlanie zdjęć zaraz po zrobieniu na ekranie tableta itp.

WIN 7 - tutaj wyczytałem że można zainstalować nawet programy z PC czyli np. oprogramowanie Canona !!! Byłoby wyświetlanie zdjęć bezpośrednio po zrobieniu !! Jeżeli to by zadziałało to REWELACJA !

Proszę Was o opinie i porady, myślę że część z Was już ma takie cacka i na pewno ten temat już przerobili.

Proszę tylko o opinie i testy pod względem dla Nas (fotografów) przydatnych a nie czy film 1080p idzie płynnie czy się haczy ;-)

kainart
19-03-2011, 16:56
Jeśli nie przeszkadza Ci waga i krótki czas działania na baterii, oraz zazwyczaj słaby wyświetlacz, weź coś z Win7. Android ma jeszczce śmiesznie mało aplikacji dla tabletow, z czego nie widziałem jeszcze niczego ciekawego dla foto.
Ja osobiście używam iPada i sobie chwale, do prezentacji fot, filmów i grafiki jest super. Rewelacyja naprawa dla posiadaczy gripa wifi albo karty eye-fi jest wrzucanie fot w czasie rzeczywistym z aparatu na iPada po wi fi. No i fajnie się ocenia foty na 10calach IPS ;)
przyklad jak to działa z gripem wi fi masz tu http://www.youtube.com/watch?v=HPfFGpaLn6I&feature=youtube_gdata_player około 1:50
Z karta eye-fi pro działa tak samo jeno taniej.

Canion
19-03-2011, 17:28
W jaki sposob zrzucasz foty w czasie rzeczywistym? na forum N robili testy tych kart i RAW z d700 idzie ok 20 sekund. no nijak tego online nazwać nie mozna.